Search Results
Search results 441-460 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lekker slap. Dikke winst! pinned
-
Had hem weer gespot, leuk GS en vlootwaarde... Rips erheen gestuurd voor moonblow. Bij 5e poging kapot. Heeft me totaal 30 rips gekost. Deze zouden nog van de winst af gehaald moeten worden... Dan nog 1,3 miljard, met name deut De reactie was in eerste instantie (*&(*&)(&. Maargoed, is zijn 2e keer in 2 weken dat ie op puin saved en maantje kapot geblazen wordt. Heeft iig alweer nieuwe maan gekregen... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam:…
-
[TOT: 27.969.778.000] Kaasridder [RoT] vs. Khamul [ShadowRe] (A: 2.612.917.000, D: 25.356.861.000)
PostHeren, hoe mooi ik deze psychologische oorlogs voering ook vind, graag ontopic houden.
-
Verplaatst naar HoF. leuk dat je even tegengas geeft! Zo hoort t!
-
[TOT: 27.969.778.000] Kaasridder [RoT] vs. Khamul [ShadowRe] (A: 2.612.917.000, D: 25.356.861.000)
PostBegint leuke serie hier te worden in jap! pinned
-
Leuke slag, mooiere winst. pinned
-
Zo dan. IC spammen dus? pinned
-
Leuk aantal lg! pinned
-
Graag nette taal gebruik over deze hit. De rest wordt niet getolereerd! Verder leuke hit natuurlijk.
-
Quote from Zippy: “Quote from Independence: “Leuke slap. Wanneer komt er wat grotere vuurwerk? ” als die uni tokens weer beschikbaar komen kun je groots vuurwerk verwachten Tot die tijd domineren de welbekende allies in elk van de uni’s agv de merge ben ik bang... op een enkele relschopper daargelaten dan ” Die tokens ben ikzelf ook bang voor.... Geeft me wss een hele hoop werk op t forum ben benieuwd wat er komen gaat.
-
Leuke slap. Wanneer komt er wat grotere vuurwerk? pinned
-
Het houd niet op, niet vanzelf... pinned
-
Closed. Ging al hard in andere topic, ga niet eens warnen.
-
Leuke winst pak je daar! pinned
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [Jig Saw] ________________________________________________ Ster des Doods 1.265 _________________________________________ Verdediger BOEMER [Vik] ________________________________________________ Groot vrachtschip 26.259 Zwaar gevechtsschip 25.000 Kruiser 1.135 Slagschip 235 Recycler 245 Spionagesonde 3.192 Bommenwerper 3 Zonne-energiesatelliet 712 Crawler 100 Pathfinder 1.021 Raket…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [Jig Saw] Wapen 190% - Schild 190% - Pantser 200% ________________________________________________ Ster des Doods 984 _________________________________________ Verdediger BOEMER [Vik] Wapen 150% - Schild 160% - Pantser 200% ________________________________________________ Klein vrachtschip 177 Groot vrachtschip 23.066 Licht gevechtsschip 434 Zwaar gevechtsschip 23.625 Kruiser 109 S…
-
Gunz had ik al vaker gespot, maar elke keer op een andere maan. Grrr, plaatsing save dus. Affin, laat maar gaan, te weinig winst voor veel tijd.. Geen zin aan. Wel heb ik gekeken wanneer komt ie on en wanneer weer of. Ritme gevonden... Paar weken verder, gespot op een maan, met recs/kolo bootjes. Ging verwachte tijd ofline. Besloten rips te sturen. Gas op die lolly. 5 * 20rips op pad. 5de hit was het raak. 20 rips kwijt totaal. Kapot! snel lanxen! En het klopte, puinruim save..... Bijna 20 uur …