Search Results
Search results 461-480 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from fearlessz: “Gisteravond had een Bolder een aanval op Flame gemaakt.Het pull maatje van HT op marktplaats. Kan hier niets over zeggen natuurlijk want GF heeft dit ingevoerd dus totaal legaal. Ik krijg op Discord een Linkje met de slag die nu verwijderd is? HT post de slag en vervolgens( waarschijnlijk omdat hij zich bedacht dat menig allyleden hier wel op wilde reageren) gewoon weer verwijderd. Ik vind dit echt niet kunnen, dat hij maar zomaar besluit deze post te verwijderen in zijn e…
-
Nomad was iemand die akelig veel online was. Elke keer als ik spioneerde (random momenten) deed hij zijn vloot op plaatsing naar planeet en pullde deze na x aantal sec.. Heb al tijdje geleden eens maan gepopped, lag hij niet achter qua saven toen.. Maar nu gespot zonder te saven?? GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [Jig Saw] Wapen 190% - Schild 190% - Pantser 200% ______________________________________________…
-
Quote from Plofkop: “Is dit zijn Izar accountje wat ik in vmode heb gejaagd? Lekker geprakt, heeft die wel verdiend. ” Ja, dat was die Had nog 4 manen gepopped van em, kreeg pm dat hij nog flashbacks van jou en aap kreeg. xD
-
Leuke klappert! Mooi dat no Sim en fly pinned
-
[TOT: 1.831.293.000] Deluxe [Next] & Sexxie Exxie [Next] vs. aurelio [SQPR] (A: 0, V: 1.831.293.000)
PostJe zou het niet verwachten, maar het is een top 10! pinned
-
Mooie slap. Dikke winst. pinned
-
Verhaaltje. Vroeger in Izar ben ik eens gecrashed door Gier en Cathar samen(konden mij niet solo aan.... :P) Sinds de merge had ik cathar al in mijn vizier maar zat hele tijd in VM. Tot paar dagen geleden JEEJ! Gisternacht dacht ik, ik ga maantjes poppen! Dus dit gedaan, 4 stuks weg. Geen vloot. Boee. Koste me 100 rips.... Dus dacht ga aankomende nacht verder, immers hij kent hier nog niemand zover ik wist. Tot ik timers zag oplopen... Simmen en gaan... Helaas recs laten wachten ivm deut tekort…
-
[TOT: 1.136.318.000] lndependence [Jig Saw] vs. Roodrider [ESA] (A: 134.166.000, V: 1.002.152.000)
Postpinned by myself dan maar?
-
pinnedddd Je blijft maar gaan hea
-
[TOT: 9.348.391.500] Zippp [Next] vs. HostBilly45 [U.F.F.] (A: 1.046.902.000, V: 8.301.489.500)
PostDe nieuwe kale..... pinned
-
Het houd niet op, niet vanzelf. Doe het wel ff rustig aan. Heb nu toch een berg top 10s die we moeten verwerken xD Pinned
-
Stijging van mill punten !!
Independence - - Spel
PostDone Slotje.
-
Independence - - Spel
PostQuote from Zippy: “En dat is in dit geval dus het onjuiste antwoord... ” Oh? Vertel @Zippy
-
Independence - - Spel
PostSimpele antwoord. Expo!
-
Donders dikke knal! En leuke winst!! pinned!
-
Weer een leuke klappert. Pinned
-
Ben benieuwd naar t verhaal erachter! pinned
-
[TOT: 2.871.137.000] Bukowski vs. Geologist Serpentis [bouwers] (A: 300.860.000, V: 2.570.277.000)
PostLekker bezig! pinned
-
Quote from TimmiT: “Quote from Independence: “Stel, dit willen ze er alsnog door drukken, wat zou dan een eventuele verwachte aankomst zijn in alle unis? ” Uhm.De update is al geweest. Gisteren. .NL team niet op de hoogte? board.en.ogame.gameforge.com/i…ostID=7115817#post7115817 23.09: Version 7.5.0 37095 Rebalance of classes ” Nee? Dit is niet gemeld op de .NL forum en andere fora lees ik niet. En ben enkel een moderator. De admins spelen dit soort informatie door op het forum waar, net als jul…