Search Results
Search results 481-500 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.099.730.000] Kaasridder [RoT] vs. Governor Archer [MOB] (A: 142.718.000, D: 957.012.000)
PostOh is dat zo? Ik bepaal hier of t top 10 is pinned
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Wéér geen reactie?? Doel je nu op mij of barney volgens mij geeft eerst degene die aangevallen is een reactie; In ieder geval was het Barney die zonder reactie eerst in Vmode dook hè Heb nog reactie gegeven op 2 alliantiegenoten van em. ” hij doelt barney..... Wel leuke slagen die je altijd maakt Casper!
-
Boem... weg vloot... pinned
-
Quote from tielemans: “thx was een leuke jah beetje vage rapport zo maar tijdje niks meer gepost dus moet weer ff wennen ” Volgende keer anders ff alleen gedeelte erbij in maken. Met ogotcha zijn meerdere opties waardoor je nawaves ook kan verwerken niet meer nawaves gedaan dan die ene??
-
Leuke aantal gs... pinned
-
Zozo.... leuke Rip aantal... pinned
-
Boem. Druk bezig daaro. pinned
-
Graag ontopic blijven heren. Gaat om de slag. Niet expo.
-
Leuk slap! Pinned
-
Quote from Ziggy: “Ik heb er een ticket voor aan laten maken. Ik heb/had geen internet verbinding meer om deze en andere vloot weer op expeditie te zetten. Ik wist ook niet dat er zoveel haat was tegen Rot. ” Ik heb totaal geen haat of hekel hoor Vind het altijd leuk om te zien dat de lagere spelers niet bang zijn om tegen de top te spelen. Beetje het rebel gevoel
-
Leuke slap. Mooi om te zien dat die RoTjes aangepakt worden Moved naar HoF
-
Quote from Bolder: “..... ....... Quote from Independence: “We zijn mensen die hun vrije tijd hierin steken om het een leuk geheel te maken en houden ” Wij begrijpen het allemaal, maar was het niet beter geweest de topic starter een warn te geven en het meteen te verwijderen?Tenslotte is het een verkapte aanval op het team. ” Er staat een klein detail dat hij het niet als aanval bedoeld maar echt als vraag. Om dan bijv meer uit de .org forum te trekken.
-
Syrabi's Sig Shop
PostSeven deadly sins is Idd een aanrader qua anime
-
Quote from gambit: “Ja foei BLM beetje respect tonen naar elkaar mag ook wel, als je na zo'n tijd nog niet snapt dat de vrijwilligers ook afhankelijk zijn van de info die ze krijgen van gf dan de volgende keer eerst nog maar eens tot 10 tellen. ” Jij begrijpt t. Het leven als teamler is lastig. We willen het voor een ieders zo leuk en makkelijk mogelijk maken. Dit geldt ook als doorgeefluik van GF. Zodra wij wat weten geven we het asap door. Het kan zijn dat we natuurlijk aan het bier zitten ter…