Search Results
Search results 501-520 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Syrabi's Sig Shop
PostThx, als goed is staat ie (zit telefoon; zie daar geen sigs xD )
-
Pinned maar!
-
Syrabi's Sig Shop
PostQuote from Dutch Rebel: “JE2ZLSatkyTpPWr98qCKgiTo4EUbymHwy5 Is dit wat om als basis te gebruiken @Independence ” Quote from Independence: “Quote from Dutch Rebel: “Klik is op die 2 vierkantjes ” de rechter! De non graphic Doelde wellicht iets erbij mbt tot m’n naam. Deel van m’n naam. ” Rechter plaatje van Dutch rebel. merel van Independence Day, die lettertype enzo erin in het midden gezien alles om mij draait. Kleuren? Independende zoals die film shizzle. Rest beetje grijs antraciet!
-
Syrabi's Sig Shop
PostQuote from Dutch Rebel: “Klik is op die 2 vierkantjes ” de rechter! De non graphic :p Doelde wellicht iets erbij mbt tot m’n naam. Deel van m’n naam.
-
Syrabi's Sig Shop
PostQuote from Dutch Rebel: “JE2ZLSatkyTpPWr98qCKgiTo4EUbymHwy5 Is dit wat om als basis te gebruiken @Independence ” wel leuk, de non graphic. Wellicht toevoeging met de betekenis van m’n naam?
-
Syrabi's Sig Shop
PostQuote from Dutch Rebel: “Quote from Syrabi: “Quote from Independence: “Doe maar. Be creative. Iets lekker doms. Zoals m’n avatar! ” Lieve Indy, je moet wel zelf met een plaatje komen. Dat zoeken is altijd het meeste werk XD En bovendien heel erg afhankelijk van de smaak. ” mag ik zoeken ” Doen.
-
Syrabi's Sig Shop
PostDoe maar. Be creative. Iets lekker doms. Zoals m’n avatar!
-
[TOT: 1.136.318.000] lndependence [Jig Saw] vs. Roodrider [ESA] (A: 134.166.000, V: 1.002.152.000)
PostNiks bijzonders. Gewoon hardleers. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller lndependence [Jig Saw] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 420.825 Kruiser 14.913 Slagschip 3.471 Interceptor 4.086 Reaper 680 _________________________________________ Verdediger Roodrider [ESA] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 18.874 Zwaar gevechtsschip 4.752 Kruiser 4 Slagschip 7.935 Bomm…
-
Coords plaatsen ed is niet toegestaan. Inde 9-9-20 13:40. Anders wat, ik ken genoeg mensen die levenloos spelen anders? @MrSaw Kan er aardig wat van. leuke slap verder!!
-
Quote from vercingetorix: “nu, na een tijdje wachten op de erepunten, heb ik er 42.757. maar dat is nog steeds niet mijn 2.5 mil, die ik had. ik wil niet ongeduldig overkomen, hoor. ik zou wel willen weten wanneer ik al mijn erepunten weer terug heb. ” GF heeft aangegeven dat de mensen die reeds gemerged waren voor de patch hun ere punten niet terug krijgen
-
Deel 2. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kapitein Haak [Jig Saw] ________________________________________________ Kruiser 14.899 Slagschip 3.498 Interceptor 4.136 Vernietiger 1.606 Reaper 689 _________________________________________ Verdediger Roodrider [ESA] ________________________________________________ Ster des Doods 36 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Kapitein Haak [Jig Saw] ______…
-
[TOT: 3.183.041.000] Kapitein Haak [Jig Saw] vs. Roodrider [ESA] (A: 671.702.000, V: 2.511.339.000)
PostIk ken roodrider nog van mijn Izar tijd. Niet de eerste keer dat ik ff koffie kwam halen. Had hem gespot, maar expos vlogen net.... Letterlijk. Ruim een uur wachten voor ik kon springen. Tussentijds extra deut er neer leggen.... Ja springen! Kak.... Verkeerde maan..... Weer 20min wachten.... Springen en vliegen! Na Spio geen acti gezien... De Rips zijn ook vlak gegaan, zie andere post. Echter...... Had maar 16k recs... was er wel paar meer nodig....... Affin, wie niet waagd blijft maagd @JamesCa…
-
Quote from The Dark Night: “Quote from Independence: “Quote from The Dark Night: “@Lord, kunnen we ook tickets aanmaken om spelers weer uit je eigen uni te krijgen die daar nooit in hadden mogen komen? ” Neen, ze moeten zelf ticket aan maken. Je kan dit niet voor een ander doen. ” Ja, en waarom zouden ze dat doen? Hun zitten prima! ” Ahzo, je bedoelt spelers die de merge ticket hebben gebruikt? Ben bang dat je er weinig aan kan doen
-
En je pinned ze niet ff? Mooie binnenkomer. Ziet bij meerdere slagen dat mensen niet hoedzaam zijn...
-
En je pinned ze niet ff? Mooie binnenkomer. Ziet bij meerdere slagen dat mensen niet hoedzaam zijn...
-
Zal ik hem gelijk maar pinnen?