Search Results
Search results 521-540 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
dan ook deze maar ff pinnen
-
pinneddd omdat het renegade is (alweer, onze nieuwe kale)
-
Maar even pinnen?
-
Leuk slapen. Pinned
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kapitein Haak [Jig Saw] ________________________________________________ Kruiser 7.500 Interceptor 2.000 _________________________________________ Verdediger Wolfpack ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.000 Groot vrachtschip 17.500 Recycler 2 Spionagesonde 100 Zonne-energiesatelliet 264 Raketlanceerder 300 Gausskanon 125 _______________________________________…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 04-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kapitein Haak [Jig Saw] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 370.130 Kruiser 10.596 Slagschip 1.058 Interceptor 4.238 Klein vrachtschip 75.000 _________________________________________ Verdediger GunZ [S_L] ________________________________________________ Klein vrachtschip 53.040 Licht gevechtsschip 1 Recycler 1 Zonne-energiesatelliet 1.400 Crawler 1.000 Raketl…
-
Ichie
PostSucces kerel! Ga je nodig hebben met al die collega’s van je.
-
Quote from ReWinD: “Quote from ReWinD: “Quote from Hysteria: “Quote: “Je kan zoveel verplaatsingsvoorwerpen kopen als je wenst, maar je kan slechts 1 per keer gebruiken en de rest zal verloren gaan. ” Staat in de begin post van de merge.Ik denk dat ze bedoelen per account, ik kan gewoon een item kopen met mijn libra account... ” hoelang zijn de tokens geldig na aankoop? ” ” ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet....
-
Quote from JamesCameron: “@Kreela klaag ze aan voor cheaten! Bots, pushen, bugabuse en naaierij, die vuilakken doen het allemaal... ” Jij weet hoe het zit! Maar dit is eenmaal een gevolg van mergen. Kan je weinig aan doen. En die nieuwe nr1 in eridanus weet toch niet hoe die moet saven. Is zo kapot. @Yoshi
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Independence: “Quote from MiniMe: “Bedoel je herplaatsen van je account of van je planeet. Als je planeet bedoelt omdat die niet op de zelfde coordinaten komt krijg je als het goed is gratis verplaatsingen. Over het verplaats van het account heb ik werkelijk nog geen idee hoe ze het doen. GF kennende geven ze geen DM voor herplaatsen maar een token. ” Bedoel er planeten mee ” Hoe het bij mij vorige keer ging in de praktijk. Stel ik had 2 planeten inner …
-
account vergeven.
Independence - - Spel
PostDone
-
account vergeven.
Independence - - Spel
PostKan er slotje op @Bolder?
-
Quote from Treinrek: “Nee, dit is ook een officieel OGame kanaal. En hier krijg je sneller antwoord. Dus gebruik ik deze boardthread als mijn ticket. ” True, maar ik verwacht dat we op forum niet veel meer als dit al kunnen bieden. Maak maar ticket aan. Is dit enkel deze uni? En speel je ook andere?
-
Quote from bassie36: “Wel positief dat het mergen weer een push krijgt. Ik kom er denk ik met mijn accounts wel uit met de varianten die zijn aangegeven. Vraag: Ik begon vandaag met Gemini (doeluni 3 en Zagrada). In uni 3 heb ik nog een accountje dus ik dacht dan Gemini naar Zagrada te verhuizen maar helaas geeft de "ogame universum merger" die ik bij het inloggen in Gemini aantref alleen de mogelijkheid uni3 te kiezen. Dat klopt dan toch niet met de opzet? wordt dit nog aangepast, zodat ik wel …