Search Results
Search results 541-560 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Jillian: “Quote from MiniMe: “Ik zal nog een keer de melding maken bij GF. Als ze nog tijd hebben om er naar te kijken ” in dit stadium van het spel is het natuurlijk niet zo spannend. Echter in de start van een uni kan zoveel % extra productie op je main een groot verschil brengen. Als ze het niet kunnen oplossen, misschien gewoon zo aanpassen dat de feature zich bij iedereen voordoet. ” ik voel hier wel wat voor om dit vast te maken. Dan heeft “hoofdplaneet” een echte meerwaarde.
-
Quote from MiniMe: “Bedoel je herplaatsen van je account of van je planeet. Als je planeet bedoelt omdat die niet op de zelfde coordinaten komt krijg je als het goed is gratis verplaatsingen. Over het verplaats van het account heb ik werkelijk nog geen idee hoe ze het doen. GF kennende geven ze geen DM voor herplaatsen maar een token. ” Bedoel er planeten mee
-
Quote from Syrabi: “"Inactieve accounts zullen samengevoegd worden in een kerkhof server met de optie om een doelserver te kiezen in welke community dan ook, indien ze terug actief worden." Geen idee of het ook geldt voor account die na de merge actief worden. ” Iemand die alsnog inlogd terwijl acc in kerkhof uni zit kan als goed is alsnog de merge maken met de opties die diegene heeft. Inactieven die in de doel uni al zitten zoals uni 3 of eridanus blijven gewoon bestaan.
-
Quote from ReWinD: “Quote from Dizzy: “kan ik over een maand alsnog dat account ergens naartoe sturen? ” plus 1 ” Ga hier maar niet van uit. Enkel tijdens de merge. Zou raar zijn als alles klaar is en zomaar accounts “verdwijnen” naar andere unis. Met name als het om een top vloot zou gaan en zomaar een andere top speler eruit kan werken als verrassing.
-
@Zaphod Beeblebrox Als je in alle doel unis top 20 staat, mag je zelf alsnog kiezen welke enzo. Toevoeging, GF meld dit helaas ook op laatste moment, de info die we hebben is die er is (door meerdere mensen zijn alle vertalingen nagelopen) Alle additionele vragen concreet stellen zodat we kunnen navragen. @Buckert Alles herplaatsen gaat hem gewoonweg niet lukken. Ik snap wel je frustratie maar bekijk het ook vanaf de andere zijde, 100 GOs straks werkt ook niet met al die unis
-
Bij deze, de eerste die off-topic gaat krijgt warning.
-
Quote from Yoshi: “Quote from JamesCameron: “Wat ik me afvraag met die top 20 regel... Stel je hebt een redelijk dik account in groep 2. Met dat account sta je top 20 in zaga en top 20 in eridanus, maar top 30 in U3. MOET je dan naar U3? Toch een beetje gek om met 200m punten van wasat ofzo naar U3 te MOETEN? ” Ik heb een 500mil + accountje in wasat rofl, ik snap uberhaupt niet waarom wasat dan niet gewoon een doeluni was zoals de vorige merge. Gezien de stats is alleen het onderzoek en puin% an…
-
Quote from Jillian: “even de belangrijkste vraag van de dag Heeft japetus nog een handelaar of wordt ik gedwongen om naar een uni te mergen zonder handelaar? want als dat het geval is dan is er stront aan de knikker en gaan er boze telefoontjes komen enzo. ” als de uni waar je naar toe merged nog handelaar heeft, geen probleem toch? Als die uni het niet heeft...... :p
-
Weer een noob Down @Zippy jammer kerel, altijd dikke hits op forum gezien van je. Pinnedddd
-
[TOT: 10.831.165.000] PresentDanger [TRL] vs. Ressurected [NGM] (A: 2.162.725.000, V: 8.668.440.000)
PostLeuke knaller! Mooi winstje Graag on topic houden, gemekker kunnen jullie wel in PM doen!
-
Leuke turtle slap zo! Pinned by me!