Search Results
Search results 601-620 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 945.351.000] Applejack [MLPF] vs. El-ahrairah [Bananana] (A: 216.146.000, V: 729.205.000)
PostJij had dit keer meer geluk dan ik. Om 03:15 snachts on komen als ik vlieg... Mooie slap! GL RB!
-
Geen verhaal, wachten op timer en vliegen maar... Def, GL RB! Kreeg nette Pm! Topper! On 19-05-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fluttershy [MLPF] ________________________________________________ Light Fighter 56.069 Heavy Fighter 4.350 Cruiser 3.310 Battleship 3.245 Battlecruiser 863 Reaper 234 Pathfinder 1.709 Small Cargo 20.000 _________________________________________ Defender Sun Tzu [Bro] ________________________________________________ Small Cargo 2.772 Cruiser …
-
Ter aanvulling; deze vanacht al gemaakt op hem toen zijn expos terug kwamen. Zat al te azen op zijn vloot echter die was gesaved. Jammer Tot ik wakker werd vanmorgen zag ik al een gedeelde CR van een ninja op hem.. grrr :p On 19-05-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Fluttershy [MLPF] ________________________________________________ Battleship 720 Battlecruiser 670 _________________________________________ Defender Captain Voids [Sintjob] ________________________________…
-
@Middnight denk dat dit je oude acc is?
-
Helaas niet alle puin. Stuurde mijn recs naar verkeerde coords.... Oops. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [MLPF] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 20.000 Zwaar gevechtsschip 3.890 Kruiser 2.388 Slagschip 688 Interceptor 367 Vernietiger 213 Reaper 200 Klein vrachtschip 5.000 _________________________________________ Verdediger lennertver [Sintjob] _________________________________…
-
Mooie slag heren! GL RB all!
-
@Abremsev In welke talen mogen geconverteerde slagen op t forum gepost worden? Mooie slag heren! Gaat hard!
-
Leuk slagje! GL RB
-
#vindikleuk. Mooie slag!
-
Diverse bugs
Independence - - Archief
PostIedereen, Afgelopen tijd zijn er vervelende bugs tevoorschijn gekomen waaronder die in u3 met betrekking tot de handelaar. Het probleem ligt bij gameforge en wij vragen vaak na hoever ze zijn voor een oplossing. Helaas kunnen wij zelf hier niks aan doen... Ik hoop op jullie begrip. Mogen er nieuwe bugs komen, altijd melden! Wordt enorm gewaardeerd door ons. Groetjes, Jullie Ogame Team
-
Vraag - verhoging maankans
Independence - - Spel
PostQuote from Knigge: “Quote from Independence: “Maximale is 20% buiten een event om. Er is nog een bug dat soms 21/22% oid aangeeft. Tijdens event is het 40% maankans met dezelfde hoeveelheid puin nodig voor een normale 20% (afhankelijk vd uni specs) ” Dat is geen bug maar een functie. De normale maankans is 20% maar je kan een bonus krijgen tot 3 of 4% als ik mij niet vergis. ” oh? Zo leer je weer eens wat bij.
-
Vraag - verhoging maankans
Independence - - Spel
PostMaximale is 20% buiten een event om. Er is nog een bug dat soms 21/22% oid aangeeft. Tijdens event is het 40% maankans met dezelfde hoeveelheid puin nodig voor een normale 20% (afhankelijk vd uni specs)
-
Mooie is wel, 10 man vs 5 in dit verhaal en de maanplof die vlak voor aankomst vermeden werdt! @iedereen, prachtig!!!!
-
Quote from LoneRanger: “Quote from Plofkop: “Ah vader en zoon die precies tegelijk inloggen om half 4 snachts en vlootcontact hebben (dacht dat dat niet mocht?). Helemaal niet shady.. ” Als je dat allemaal gezien hebt om half vier ‘s nachts had je ook wel ff kunnen vertragen/spioneren/plxen.Sowieso: waarom met 6 knikkers op een defloze planeet? Er zijn wat snellere bootjes die ook een def aan kunnen die je niet tegen 6 knikkers bestand is.. Nog los van de vader/zoon relatie. Ben verder niet beke…