Search Results
Search results 621-640 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Syrabi
Post@Syrabi Gefeliciteerd met je full!
-
LJE
Post@L.J.E gefeliciteerd met je full!
-
Het 'wat als'- spel
PostDan als een malle uit het buitenland halen, goeie handel!!! Legale drugs :p Wat als je ineens je droom auto krijgt om vervolgens te zien dat je vriend/vriendin hem bij de eerste rit Total los rijd? Onverzekerd!
-
Het 'wat als'- spel
PostDan zou ik het de hele dag laten sneeuwen om snowangels te maken! Want wie zou dat nou niet willen?? Wat als je een dag schooldirecteur/trice zou zijn?
-
LJE
PostHe LJE! Al zo lang hier en zo laat pas voorstellen.... foei !
-
Spambots
Independence - - Archief
PostBeste spelers, Zoals jullie gemerkt hebben zijn er afgelopen dagen enorm veel spam berichten met betrekking tot een ogame bot. Wij als team zijn er druk mee bezig om deze zoveel mogelijk tegen te houden en te voorkomen. Echter is dit zeer moeilijk gezien de hoeveelheid accounts die ervoor aangemaakt worden. We willen wel jullie bedanken voor alle meldingen die jullie doen. Hiermee vooral doorgaan! Het mooiste is het bericht ingame te rapporteren. Hiermee kunnen wij goed zien welke account het do…
-
Leuke winst :-p Mooie hit. GLRB!
-
Doc Holliday
PostQuote from Doc Holliday: “Met pijn in mijn OGame-hart moet ik helaas het team alweer verlaten uit eigen overweging (en ga hiermee op voor het kortste teamlidtopic ooit ) Een korte periode waarin veel gebeurd is, zowel in OGame-land als persoonlijk. Ik wens het team het allerbeste voor de toekomst. Als speler zal ik nog wel wat aanrommelen tussendoor. Bedankt. ” Tot ooit weer ziens!
-
Independence
PostQuote from Gorilla: “Tijd voor admin ” Je kan soms wel een aardige jongen zijn :p
-
Independence
PostQuote from Lownub: “Van harte! Welke uni's heb je? ” Alle :p