Search Results
Search results 681-700 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Handelaar
PostQuote from Spacefighter: “veiling is sowieso kansloos mobiel. Daar is bij mij de refresh nog steeds niet gefixt. Dus dan sta je 5 minuten naar je bod te kijken zonder dat er wat lijkt te gebeuren. En een actieve refresh later ben je overruled en is de veiling al voorbij xD ” Android? Ik zit altijd op safari op Mn iPhone, niks geen problemen.
-
Handelaar
PostQuote from Gorilla: “Ik ben het volledig met je eens, er zou een limit op moeten komen, steeds zijn er lage spelers die alle booster kopen en die dan voor de meest lage prijzen aan de top spelers verkopen.. dit zou niet langer moeten kunnen, dit staat gelijk aan pushing!! ” Stop met verkopen dan!
-
Heya daar istie dan! @Middnight jij had ook kans gehad! :p Mooie slag!
-
LOCA_GALAXY_ERROR_NOOB
Independence - - Spel
PostWelke uni? Vaak krijgen mensen deze als hun skill lvl nog onder de 10 is. Dit is te trainen. :-p
-
Je weet dat de helft vd winst naar je vriend moet he? :p
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Moved naar HoF Lekkere slag. Tevens een top10 Pinned ” You rule. Mooie samenwerking van de LORDjes!
-
100k Hein Die sterren zullen wel lang in de lucht hebben gehangen na die knal xD Mooie slag!
-
Ik denk dat deze verkeerde plek staat? Mooie slag wel..
-
Das pech, Rica. Dat is sterretjes zien... :p
-
[TOT: 1.583.791.000] Middnight [GZV] vs. Proconsul Neso [Zen] (A: 252.649.000, V: 1.331.142.000)
PostDie activiteit van je wordt wel beloond! Mooi op dreef zo! Neso, GL rb
-
Berekening aantal crawlers
Independence - - Spel
PostBerekening is als volgt: (Metaalmiin lvl + kristalmijn lvl + deut mijn lvl) *8 = maximum crawlers/kruipers die het doen. (Metaal 30 + kristal 30 + deut 30 )* 8 = 720 kruipers
-
Mooie knal! Gaat lekker zo. Keep up the good work!
-
Dikke hit! Lekkere winst!
-
Mooie slag! Eerste expert alweer!! Billy, succes met rebuilden.
-
Mooie slag! Lekkere deut winst! Dus heb nu ff rust?
-
Mooie slagje. Komt me bekend voor. Die zin maakt t af wel met winst muhahahaha. GL met de rebuild!