Search Results
Search results 781-800 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Solo #1 [TOT: 475.945.000] Abremsev [BIRDs] vs. General Kenobi [T10] (A: 97.000.000, V: 378.945.000)
PostLekkere slag. Hier dus ook recs niet getimed? Jij noob!
-
Solo top 10 [TOT: 247.387.000] Abremsev [BIRDs] vs. Sprint [LEEUW] (A: 31.085.000, V: 216.302.000)
PostRecs getimed deze keer? Nee toch? :p Lekkere slap!
-
Leuke slag! Wie gaat nou in een speed uni zijn recs eerst sturen en daarna wachten zodat deze getimed zijn?!?! Dan lukt een hit nooit meer
-
Quote from Spacefighter: “is dat gebruik van een alarm opeens legaal ofzo? Er wordt zo casual over gedaan hier? Zo ja, hoe fix ik dat voor mezelf? ” Daarom benoem ik het juist. Is zwaar illegaal. In ieder geval in mijn ogen!
-
~Abremsev [04-08-19][18:19] Helaas binnen de week al van de troon gestoten - ciao for now! Meh, spotten vliegen simmen. Kwam recs tekort en had de werf nog draaien met 200 IC. Gelijk maar de boosters gebruikt die ik had opgespaard. Waarsch had hij niet gesaved, er waren nergens timers. Gelukje dat ie er nog lag voor mij!! President, GL met de rebuild. Helaas gaf hij wel aan een ogame timer te gebruiken en hij door de alarm sliep van mijn aanval..... Lamé! Bremsie vind het wel leuk dat er een LE…
-
Dikke def. Is wel een hofje! Davy leuke loss :p
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
PostLekker gedaan heren!!
-
Lekkere slag! Mooie winst! @renegade, wat doe je nu?!?!
-
Ben wel van mening dat de aanvaller het eerste recht heeft om te posten. Maar als die dit na 2 weken nog niet gedaan heeft, mag de verdedigende partij rustig dit posten. Ik wil hier enkel mee laten zien dat er hits zijn waar beide zijdes verliezen hebben
-
Die wolverine toch... GL rb
-
On 29-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Independence [BIRDs] ________________________________________________ Battleship 704 Battlecruiser 498 _________________________________________ Defender Ruben [PANDA] ________________________________________________ Large Cargo 12 Light Fighter 127 Heavy Fighter 96 Cruiser 71 Battleship 226 Recycler 1 Battlecruiser 9 _________________________________________ After the battle ... Attacker Independence [BIRDs] _________________…
-
On 29-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Independence [BIRDs] ________________________________________________ Battleship 693 Battlecruiser 496 _________________________________________ Defender kale [GZV] ________________________________________________ Large Cargo 179 Light Fighter 67 Cruiser 330 Battleship 150 Recycler 307 Battlecruiser 29 _________________________________________ After the battle ... Attacker Independence [BIRDs] _________________________________…
-
Ik vind mezelf een winnaar. Wolfje reageert niet ingame op me :-p
-
~HT @29-08-'19 ~10:45 | Moved naar Rustplaats. Niet langer een top10 LET OP, hit is van 13-6!!! Hij heeft hem niet gepost dus doe ik het uiteindelijk maar! Hij vloog op goed geluk tussen mijn checks van 15min in. Moet wel zeggen, heeft hem al met al 40? Pogingen gekost en insystem ploffer gemaakt. Heb zelf 38mio puin te pakken dus winst had ie niet als ik mijn ruimte werf meereken, had ik zon 40mio verlies.. On 13-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker wolverine [LOT] ___…
-
Leuke slag. @wolverine, post je die op mij ooit nog eens? xD
-
Niet lastig, lanxen timen en ruimen... Dobby, GL met de rebuild! On 27-06-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Independence [BIRDs] ________________________________________________ Battleship 725 Destroyer 144 Battlecruiser 489 _________________________________________ Defender Dobster [TEST] ________________________________________________ Small Cargo 290 Light Fighter 556 Cruiser 34 Battleship 125 Bomber 40 Solar Satellite 94 Rocket Launcher 1.100 Light Laser 398 Heavy L…
-
Boem, vloot weg Ga eerst minen, izar heeft prio. Zoals je al wist, checkte hyp amper.. Dus voorbij geen groot verlies..
-
Mooie hit! Weinig lg ja :p