Search Results
Search results 461-480 of 501.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lu koekjes
Postbedankt voor al je hulp in gemini /me geeft lu een hele dikke vette knuffel
-
queen sylvia
Postthanks allemaal voor de felicitatie's en goede wensen zowel hier als ig als de sms-jes die ik heb mogen ontvangen heerlijke dag gehad vol onverwachte gezelligheid wil bijna zeggen dat ik het snel weer over zou willen doen maar dan gaat de telling wel erg hard edit en voor het goedbedoelde maar niet te eten ontbijt op de rondgaande
-
queen sylvia
Postdoe mij maar de kast met veel laden en deurtjes Pita , kan ik alle info apart opbergen thanks allemaal
-
Red Dragon
Postwaar blijft de tijd 1 jaar al weer in het team op naar naar het volgende jaar
-
Lu koekjes
Post/me duwt LU een stukje omhoog zo ver onderaan voor zo'n lieverd zou verboden moeten worden
-
Rey Nemaattori
Postzoooo, jarig vandaag van harte gefeliciteerd man maak er een gezellige dag van /me geeft rey dikke verjaardags knuf
-
queen sylvia
Postbedankt allemaal is idd een geweldige dag geweest is voor me gezongen en vuurwerk afgestoken heb heerlijk gegeten en nog eens super weer gehad
-
Red Dragon
Postzomaar midden in de nacht full worden? wat heb je ze te drinken gegeven? HAHAHAHA gefeli
-
queen sylvia
Postals je denkt dat ik dit ga invullen heb je het mis ben al hard op weg naar mijn ogame-pensioen en ben al lang geen trail meer die gepest mag worden ga er eens hard over na denken hoe we dit kunnen afstraffen
-
Lu koekjes
Postzo mooi kerstfeest als jij er van gemaakt hebt kan ik helaas niet maar wens jou ook hele fijne gezellige kerstdagen
-
Lu koekjes
Postgefeliciteerd dat je maar een grote meid mag worden
-
Red Dragon
Postwelkom in het team
-
queen sylvia
Postbedankt meiden voor jullie felicitaties
-
queen sylvia
Postbedankt voor de felicitaties @Seven dit is hoog zat @Mickey tja .....heeft even geduurd idd maar dan toch eindelijk de stap gezet
-
queen sylvia
Postben weer volledig bereikbaar
-
queen sylvia
Posteven een mededeling !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan geen mails openen zou iedereen die deze vandaag naar mij heeft gestuurd zo vriendelijk willen zijn een ticket aan te maken morgen zal ik ook nog geen mail kunnen beantwoorden
-
Lu koekjes
Postpffffff, dan maar even een knuffel proost :beer: op de goede afloop