Search Results
Search results 481-500 of 501.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Lu koekjes
Poster is er 1 jarig hoera hoera :bday:
-
queen sylvia
Postkomt omdat jij een grote sterke kerel bent en wij maar 2 zwakke veels te lieve meisjes
-
queen sylvia
Posthehehehe ik ren met je mee pendra , wachten we nog op de "knikker" of gaan we er met z'n 2e op de vlucht
-
Rey Nemaattori
Postvan harte gefeliciteerd een hele gezellige dag gewenst :bday:
-
queen sylvia
Postnah jullie waren gewoon zo super dat het niet mis kon gaan *ben aan het snoepen geweest , kon het toch niet laten om te proeven *spel moet ik nog even mee wachten , alleen spelen is niet leuk fruit en groente zijn inmiddels ook gebruikt *de choco met slagroom heb ik me ook laten smaken *buiten en voor het raam is het weer lekker gekleurd *nu nog die hoofdmassage een dag om nooit meer te vergeten queen buigt voor 1 keer voor de gasten :hail:
-
queen sylvia
Postluitjes en minder lui ik ben 3 weken afwezig lekker vakantie vieren hulp nodig? maak dan even een ticket aan support.ogame.nl/ tot later
-
queen sylvia
Post -
queen sylvia
Postbedankt voor de felicitaties , de heerlijke taart en het mooie cadeau (jammer alleen is maar voor 2 teams ^^) @ seven ,zo lang het aan mij ligt laat mij maar lekker GO blijven , zet gewoon mijn SGO aan het werk /me neemt LongoniZ zijn kus in ontvangst voor Smurf er weer tussen gaat staan
-
queen sylvia
Postidd die baas heeft veel te veel invloed op dit arme meisje of zou het komen dat hij me te veel afleid op irc zo nu en dan of vraagt of ik even smurf een mail wil sturen, en dan het spammonster blijk te hebben gewekt zodat spyen niet meer lukt
-
queen sylvia
PostGO werk bevalt nog prima tja in uni 1 ben ik een beetje lui geworden met spelen zo nu en dan de ripjes wegsturen vorige week een leuke ninja maar verder niet de zin om te gaan zoeken
-
Lu koekjes
Postwelkom in het team lu succes met je trial
-
queen sylvia
Postdank jullie wel lieverds
-
queen sylvia
PostQuote: “FlaFlyForce schreef Oei De GO van u10 Veel plezier met je nieuwe SGO syl! Misschien tot snel weer? (a)” lol (ex)sgootje mis je mijn spam nu al micky neemt het geweldig op hoor over mij hoef je je geen zorgen te maken
-
queen sylvia
Postheh heh heb hem eindelijk gevonden moest wel eerst de kasten opgaan ruimen
-
queen sylvia
Postvanaf vandaag ga ik uni10 veiliger maken hoop er net zoveel gezelligheid aan te beleven als ik in uni12 heb
-
queen sylvia
Postdank jullie wel voor de felicitatie's zal nu nog meer mijn best doen zoveel mogelijk te vragen
-
queen sylvia
Postbevalt prima was even vreemd een andere SGO te krijgen tijdens de opleidingsperiode maar we beginnen aan elkaar te wennen
-
queen sylvia
Postoke zal je vragen wel even beantwoorden smurfje Favo allieslid:longosmurf Favo ogameu1speler:sandsmurf KnapsteOgamespeler:undosmurf liefsteogamespeler:sevensmurf Mooisteogamespeler:pietsmurf meestgespierdeogamespeler:firstsmurf sociaalsteogamespeler:murssmurf welbespraakste(ofsowiets)ogamespeler:impsmurf sexiestogamespeler:tembacosmurf grappigsteogamespeler:jij denk niet dat het het antwoord is dat je horen wou maar dan moet je ook maar niet ieder vrouwelijke ogamer uitnodigen
-
queen sylvia
Posthahaha truste longo en droom lekker verder zal wel lukken dat leuk vinden favo allie - zijn er andere dan ? Gladiators natuurlijk favo speler-mijn leraar in het spel , hoe heette hij toen ook weer ,ow ja LongoniZ favo target- iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
-
queen sylvia
Postleeftijd 40+ woonplaats nabij schiphol getrouwd en heb 2 puberende jongens