Search Results
Search results 321-340 of 373.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 41.270.500] Debby Ryan [NBAM] vs. Oberknoppenfuhrer [Desmo] (A: 1.249.000, D: 40.021.500)
Kikero - - Hall of Fame
PostQuote from Galadriel: “Quote from Debster: “Quote from Kikker: “Posten we nu ook al gravi trashing? Wat een saaie hit. ” Rare opmerking, volgens mij heb ik er nadrukkelijk spam bij gezet. Het is saaier als er niets wordt gepost.. ” Nog saaier als mensen v mode gaan..Leuke spam ” Account is niet meer van mij, lieverd. Mja.. ik vind een satbash overnacht de Hall of "Fame" niet waardig. Post hem dan in gevechtsrapporten.
-
[TOT: 41.270.500] Debby Ryan [NBAM] vs. Oberknoppenfuhrer [Desmo] (A: 1.249.000, D: 40.021.500)
Kikero - - Hall of Fame
PostPosten we nu ook al gravi trashing? Wat een saaie hit.
-
haha dat gevechtsrapport is echt randje absurd; die bandietstatus hebben jullie wel verdiend Succes met de wederopbouw, HyperMyst!
-
Captcha bij logins
Kikero - - Ideas Planet
PostQuote from Treinrek: “Je kan ook biometrische login eisen. Of dat GF toegang krijgt tot camera/microfoon van je apparaat, zodat de ops in de gaten kunnen houden wie speelt. ” En een contract voor je linker nier in escrow. Goed idee.
-
Captcha bij logins
Kikero - - Ideas Planet
PostIk werk zelf in het domein van machine learning en kan bevestigen dat was ReWinD zegt klopt. Een klein tensorflow js scriptje kan al heel veel doen in de browser. Desalniettemin gaat het hem in eerste instantie vooral om het vermoeilijken van de taak. Elk slot is te kraken; de vraag is hoe makkelijk je het de dief maakt en vanaf wanneer het risico/de moeite het niet meer waard is voor deze laatste. In dit geval gaat het hem om een kleine implementatie die waarschijnlijk 90% van de eenvoudigste s…
-
Captcha bij logins
Kikero - - Ideas Planet
PostSimpelweg om bot logins tegen te gaan. En forceer regelmatig logouts overdag. Er wordt niet genoeg gedaan om valsspelers preventief het leven zuur te maken. Vervelend voor eerlijke spelers die proberen te ninja'en, bv., dus voeg er misschien een regel aan toe: Wie de vorige x min nog aanwezig was en binnen de x minuten na de logout weer inlogt, belandt meteen terug op de laatst actieve planeet/maan (dus geen activiteit op de hoofdplaneet).
-
tsk! Ik krijg niet eens een vermelding lekker gewerkt, Nightmare! Je schepen zijn er geraakt ondanks de oude kolen waarop ze vliegen Ekster, 2e rebuild? Succes!
-
Debris harvest is a bit weird. There were already a couple of millions floating around? Either way, impressive amount of cruisers! Welcome to the uni. Belastingdienst... ik weet niet waar je de motivatie van blijft vinden, maar succes met de rebuild!
-
Quote from Galadriel: “Quote from LordCrono: “je post je eigen verlies? ” Ja legale pushing is dit.GL RB ” Hier is veel meer aan de hand dan blijkt, maar het is inderdaad legaal. Winst zal niet in mijn werf verdwijnen maar Magellaans fleetsave bijlessen sponsoren. Had Gorilla liever zelf gepakt op zijn kleine oase in melkweg 4, maar Magellaan leeft en dit zal moeten volstaan.
-
Quote from QTEKK: “@Kikker @Jenske03 het ruikt naar ??? Poesjh ??? Wel mooie profits alsnog, geniet ervan. @dief, well played! @def, GL RB maar dat zal er wel niet meer van komen denk ik ” Poesjhie? Poesjhie, poesjhie, poesjhie? youtube.com/watch?v=U_umlYV87JY
-
Target was voor een zaterdag verrekte vroeg op! De vloot kwam op de lanx met nog maar 35 min te gaan, dus snel recs sturen en bootjes timen. Ik was me bewust van de grote hoeveelheid grondstoffen, maar opteerde niet voor naraids omdat Libra niet het laatste beetje leven ontnomen moet worden. Liefst er voor zorgen dat de mensen door doen Mijn barmachtigheid werd echter niet beloond, want Bullet toverde na de knal meteen 2500 recyclers tevoorschijn en begon te rapen. Gelukkig bleef er nog wat voor…
-
We zijn het werk komen afmaken. Dit keer met sterren en genoeg fodder. Er moet een puindief geweest zijn die ook op de seconde nauwkeurig getimed had, maar voorrang kreeg van de server, want er ontbreekt ongeveer 300M aan puin. We hopen dat hij/zij zich ter volledigheid van de slag meldt Wat 820M winst had moeten zijn wordt er dus nog maar 520M, maar dat kan de pret niet drukken want daar spugen we niet op. Het oude account van Myth is ondertussen in de v-mode, dus we nemen aan dat er van een re…
-
Weinig winst uit dat kleine vlootje achter die def te halen, maar het kristal appreciëren we altijd. Glrb, Insomnia, al is dat al voor 25% en 75% gebeurd, respectievelijk Toch nog een voordeel aan dat bunkeren. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 29-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kikero [Bananana] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 218.000 Zwaar gevechtsschip 23.600 Kruiser 9.310 Slagschip 4.570 Interceptor 5.800 Bommenwerper 1.…
-
[TOT: 31.658.591.000] Zipper [Predator] vs. Twisted [FREE] (A: 5.052.176.000, D: 26.606.415.000)
PostOngelofelijke klap, maar toch weer een mooi voorbeeld van waarom er een aanvalsverbod zou moeten zijn van x uur wanneer je uit vmode komt... Je werfjes zullen wel even zoet zijn zeg, poeh.
-
Teeeechnisch gezien wel een AGSje Brutaal gewoon deze slag. Ik betwijfel dat er een rebuild komt, maar succes ermee als je je eraan waagt!
-
Unleasher
PostAch, hier ook. Zet zelf 20M deut voor 21M kristal op de markt (lol), en gebruikt dan papa's resterende DM op Unleasher's account om IPRs te boosten en verlieslatend op iedereen die hem wat tegensteekt te gooien. Ben verbaasd dat de de regels omtrent bashing en IPRs niet een wat grijzere interpretatiezone hebben. Als het hem maar gelukkig maakt...
-
Grillito! DeepL is beter dan Google Translate deepl.com/translator#es/nl/Tie…ue%20utilizar%20deepl.com leuke hit!
-
Quote from Buckert: “Scheelt dat mijn significante vloot doorslaggevend is geweest, waarom ik ook de meeste winst krijg LOL. ” The emmer die de druppel deed overlopen...
-
Haha, netjes hoor! We zagen het puin liggen en waren onder de indruk. Met een ménage à trois moet er natuurlijk wel meer gedeeld worden, maar dat zal jullie wel niet deren. tenor.gif Wij gaan op zoek naar onze volgende suicide-hit om deze te toppen! Als wij onze 2 miljard vloten aan gort schieten halen we dat totaal wel