Search Results
Search results 341-360 of 373.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Piratenbooster
Kikero - - Ideas Planet
PostQuote from Abremsev: “Haha ik zie dit serieus nog wel gebeuren hoor, dat je met DM bepaalde expo resultaten een boost kan geven.. het probleem is vooral dat de NL servers vrij dood zijn, waardoor mensen alleen expo's doen, en thats it. Als er nou meer spelers waren in een uni, waren hits ook interessanter om te doen omdat ze er simpelweg meer zouden zijn. Dan kunnen ze DM gebruiken wat ze willen, winnen ze toch niet. ” Idd. Helpt dan ook niet om nieuwe universa te maken met meer dan 2 melkwegen.…
-
Piratenbooster
Kikero - - Ideas Planet
PostJij bent niet goed wijs, hahaha Gooi dan toch meteen je geld in de grondstoffenmarkt.
-
Quote from QTEKK: “Waarom wordt ik nu ook op het board genegeerd? Eerst ingame negeren, nu op het board Stelt me zwaar teleur. Laat @Treinrek maar, die vindt mij toch een hater / salty. Focus mij, focus mij! ” Hahaha, lieverd toch. Met open nek de leeuwenkuil inspringen à la Elektrogast gaan we toch pas even later riskeren, hè. Jullie zitten daar met z'n allen bij elkaar op schoot in die enclave. Je bent zelf nog nooit op bezoek geweest.. Je bent je puin nooit komen halen!
-
Hm dat klopt wel. Ben dat DM er tegen aangooien nog steeds niet gewend en houd er niet genoeg rekening mee.
-
Quote from Treinrek: “Ja, wel zo ongeveer ja. Je mag best slagen maken om slagen te maken, of voor erepunten ofzo. Maar dit is een slag maken om verlies te maken??? Mag ook. Als dat je plan was, dan was het idd perfect uitgevoerd. De aanval van Myth was al slecht. De mislukte save was eveneens slecht (zoals je zelf al zei). En in mijn optiek is jullie aanval ook slecht/nutteloos. Het is een leuke klapper geworden, maar dat kan ik ook als ik m'n vloot op suicide missie stuur. Maar zoals ik zei, v…
-
Quote from Treinrek: “Trieste slag. Leuk dat het op Myth is, want oh boy wat een gekkie is dat in m'n pm's. Ik vind het overigens juist GEEN sportieve reactie van myth. Want dit is gewoon heel slecht uitgevoerd (ookal zeg je zelf dat de uitvoering van het plan perfect is...). Als je wilde vliegen voor winst is dit namelijk gewoon bagger. Als Myth sportief was geweest had hij al het puin geruimd, jullie met een miljard verlies opgezadeld om jullie onkunde af te straffen, om vervolgens te quitten.…
-
tDmp4oh.png "Kom, we vliegen voor een tweede aanval, dan", dachten we. "Dan maken we die winst weer goed", dachten we. ... Myth moet medelijden hebben gehad met Captain Atlas, want Myth heette opeens "Captain Atlas 2"! Het account was doorgegeven en het puin moest nog geraapt worden. Toch weer wat zweet tussen de billen... Gelukkig bleef alles liggen, raapten we al het puin, en kwamen we eruit met minimale verliezen. ~Eind. ----------------- @Myth: Ik kan wel begrijpen dat het vooruitzicht van e…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kikero [Bananana] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 76.000 Zwaar gevechtsschip 6.000 Klein vrachtschip 58.000 Kruiser 18.700 Slagschip 3.676 Interceptor 4.370 Reaper 762 Pathfinder 3.025 _________________________________________ Aanvaller Jenske03 [Bananana] ________________________________________________ Kruiser 5.106 Slagschip 4.972 Reaper 844 Pathfinder …
-
Wat een bizarre reeks van gebeurtenissen... Bereid je voor op een lang verhaal. Door lopende expeditiemissies en een kleinere slag elders lag m'n vloot opgesplitst. Eerder die avond waren de bootjes ook richting Captain Atlas gestuurd, die een minuut of tien voor inslag online kwam. We chatten nog even over de expeditiemeta, en dat hij een vrij geliefkoosd doelwit scheen te zijn van de vlootjes in die buurt. Ik liet hem weten dat hij me altijd mocht contacteren voor een ninja poging, ook als dat…
-
Ontdekker ftw
PostQuote from Vogel: “ik hoop dat ze hem beter maken die max geven is maar 0.5% kans terwijl een blackhole 2% kans is. ” Was dat niet 0.2% kans?
-
Ontdekker ftw
PostQuote from Abremsev: “Quote from Vogel: “Quote from Kikker: “Als ze zelfs DM vragen voor dat onderzoek is het duidelijk dat de klassen bedoeld zijn om inkomsten te genereren door te wisselen wat een onzin. In Libra is de nr1 straks een speler die 8/10 planeten gespreid heeft over 3 stelsels in een verre melkweg, die niks anders doet dan expo, en die zelfs al een grote slag tegen zich heeft zonder er zelf een te maken. Wat moet je dan als fleeter late-game nog. ” expoo fleets slope met een ploffe…
-
[TOT: 394.530.000] Magellaan [Bananana] vs. Governor Foetsie [DFPC] (A: 126.798.000, V: 267.732.000)
Kikero - - Hall of Fame
Post24 rips is wel noterenswaardig op je CV, ja Foetsie, je rips zijn foetsie. Vergeten aan te klikken? Succes met de herbouw.
-
Ontdekker ftw
PostAls ze zelfs DM vragen voor dat onderzoek is het duidelijk dat de klassen bedoeld zijn om inkomsten te genereren door te wisselen :p wat een onzin. In Libra is de nr1 straks een speler die 8/10 planeten gespreid heeft over 3 stelsels in een verre melkweg, die niks anders doet dan expo, en die zelfs al een grote slag tegen zich heeft zonder er zelf een te maken. Wat moet je dan als fleeter late-game nog.
-
Haha de running gag werd al wat oud, maar Benassi had ik niet verwacht! Mooie Lekkere knal! Je gaat wel wat slaap mogen inhalen, precies. En het puin, tja... No risk, no fun. Ik zou er ook voor gevlogen zijn. Tepelstreeltje zal dan wel doordoen Beiden veel plezier met het werfje volgooien.
-
Me dunkt dat jullie het deut er voor hadden na die lange pauze! Dit zien we graag. Roel, succes gewenst met de wederopbouw!
-
Haha! We vragen Magere Hein voor wat tips. Die schijnt graag in z'n eentje tegen zichzelf te spelen om zich op te bouwen. Denk dat het meeste van zijn erepunten nog steeds van z'n eigen crash zijn. Hmm mwah, het leven is waar je het opzoekt natuurlijk Jullie zijn daar een beetje bij elkaar op schoot gaan zitten; dat werkt niet zeer uitnodigend! De wapenstilstand bug ben ik ondertussen al vier keer tegengekomen en is inderdaad ergerlijk.
-
Quote from QTEKK: “Het stinkt. Ruik ik weer een push? ” Heb ook al effe niet meer gedoucht... Wanneer zien we jouw roestbakjes nog eens wat anders doen dan piraatjes te grazen nemen?
-
Ekster is normaal gezien keurig op tijd daar, maar vandaag zat het goed. Hoop dat je herbouwt! Veel succes. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-05-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Kikero [Bananana] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 50.000 Kruiser 18.500 Slagschip 3.400 Interceptor 3.400 Klein vrachtschip 50.000 _________________________________________ Verdediger EKSTER76-NL ________________________________________________ Klein …
-
[TOT: 321.420.000] El-ahrairah [Bananana] & Magellaan [Bananana] vs. Emperor Jules [NOB] (A: 50.860.000, V: 270.560.000)
Kikero - - Rustplaats
PostMooie winst, banananabandietjes! Bende schrokhalzen die jullie zijn de laatste tijd. Hopelijk doe je door, Emperor Jules. NOB is een leuke tegenstander die wel nog weet hoe ze de bakjes aan het vliegen moeten krijgen
-
[TOT: 58.964.500] Frakir [Bananana] vs. Captain Voids [Sintjob] (A: 7.419.000, V: 51.545.500)
Kikero - - Hall of Fame
PostMooi meegenomen idd! Glrb @ def