Search Results
Search results 41-60 of 123.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.100.110.000] Road Runner [TROL] vs. teletubbiebal [LIGAS] (A: 6.120.000, V: 1.093.990.000)
PostGezien die noobjes van een alliantiegenoten zich alleen maar laten farmen, zal ik nog maar eens wat positiefs posten Tubs, glrb! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 11-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Road Runner [TROL] ________________________________________________ Interceptor 66.666 _________________________________________ Verdediger teletubbiebal [LIGAS] ________________________________________________ Klein vrachtschip 69.310 Groot vrachtschip 52.965 Slagsc…
-
Puinverdeling
PostDit probleem hebben we recent in Pega gehad bij een 2 vs 4 slag met losses voor beide kanten. De oplossing die we uiteindelijk hebben gebruikt bij onze kant van de verdeling is om onze verdedigende vloten in de AGS als aanvallers in te voeren en het door ons geruimde puin daar ook gewoon bij de aanvallers te zetten (vergeet hierbij geen rekening te houden met de ruimtewerf van de originele verdediger). Het is een omweg, maar werkt dan wel prima.
-
Puinverdeeltool
RoadRunner - - Spel
PostVlootwaarde is exact hoeveel grondstoffen er in je vloot zitten, vlootgewicht is dit getal omgerekend naar eenheden metaal (volgens handelsratio 3-2-1). Dit laatste fenomeen wordt gebruikt om aan te duiden dat schepen die veel kristal en/of deut kosten (vn, rips, ic bijv.) meer waard zijn dan even dure schepen die relatief meer metaal kosten.
-
Heerlijke slag geworden zo al met al. Unknown/Balaban, prachtige vloot gebouwd, jammer dat hij zo verloren moet gaan. Glirl Aanvallers, heerlijke winst pakken jullie ook mee. Op naar de volgende? stickied
-
Discussiedraadje: Ingame polls voor het wijzigen van de specificaties van een universum
RoadRunner - - Algemeen
PostWish, bedankt voor de inzet voor de wijzigingen en het zo duidelijk en gedetailleerd delen van de resultaten! Quote from DJ Tiësto: “geniale methode.., met deze speleraantallen heb je nu dus dat er uni 3; 78 mensen benadeeld worden ten faveure van maar liefst 17 spelers. Dan had je de speed op zn minst idd op x6 kunnen zetten gezien dat het overgrote deel zich in kan vinden alhoewel voor x7 ook verweg de meeste stemmen waren maar goed.. En wish van mijn part hadden ze niks aangepast dan naar eco…
-
Quote from RoadRunner: “Niks veranderd @Revenge ” Ik blijf maar gewoon bij mijn comment in het vorige topic.
-
[TOT: 9.349.530.000] Pathlessbowl [Exiles] vs. Phineas [TROL] (A: 1.667.512.000, V: 7.682.018.000)
PostQuote from paul-maximilianus: “(Hadden ze beter de Axis aanpak kunnen doen....even uit de alliantie stappen, eigen lid crashen en weer terug lid van de alliantie worden...) ” Fris mijn geheugen even op, wanneer ben ik terug gegaan naar TBP? Leuke slag Pathless, jammer dat hij niet aan het opletten was. Doe wat leuks met de winst
-
Quote from Knigge: “@Flugel25 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. ” Moeilijk om daar nog iets aan toe te voegen.
-
Dravik noob Goed gespot enzo
-
On 18-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Road Runner [TROL] ________________________________________________ Deathstar 2.075 _________________________________________ Defender Eresjkigal ________________________________________________ Large Cargo 4.000 Light Fighter 31.245 Heavy Fighter 6.250 Cruiser 1.250 Battleship 250 Recycler 300 Espionage Probe 100 Bomber 50 Destroyer 10 Battlecruiser 50 Rocket Launcher 125.000 Light Laser 125.000 Heavy Laser 25.000 Gauss Canno…
-
Klein maar fijn On 14-11-2018 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Road Runner [TROL] ________________________________________________ Destroyer 10.000 _________________________________________ Defender patje65 [Bastards] ________________________________________________ Small Cargo 5.250 Large Cargo 200 Cruiser 1 Recycler 1 Espionage Probe 50 Solar Satellite 100 Rocket Launcher 10.000 Light Laser 5.000 Heavy Laser 1.000 Gauss Cannon 500 Ion Cannon 200 Plasma Turret 390 Small Sh…