Search Results

Search results 101-120 of 123.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hitsugaya Toushiro

RoadRunner - - Ex teamleden

Welkom terug

• Well, dat worden 2 pega accounts op verwijderen

• Wish2Die

Geniet van je vakantie

• Quote from Deurwaarder: “Nu weten we allemaal dat er een aantal teamlers zijn die het beste met de community voor hebben en een aantal die er zitten om een machtspositie te gebruiken om hun eigen ego te strelen. ” Als je nou een inhoudelijke reactie van teamlers verwacht, hebben dit soort teksten natuurlijk niet echt een bevorderende werking. Om dan toch een poging te doen: in de regel zal een GO een pushing of bashing situatie altijd met een bericht en/of e-mail afdoen. Als er direct wordt geba…

• Spelbederf

RoadRunner - - Algemeen

Quote from Malle PietJe: “Quote from Knigge: “Nick ik ga er niet op in omdat ik mij niet tot jouw niveau ga verlagen, immers hoef ik geen forum ban en dan ga ik geen nieuw account aanmaken. Daarnaast zou het offtopic zijn. Voor de rest swami en voor de overige geïnteresseerden, het gaat zoals wish aangeeft om extremen. Heb je er twijfels over is het verstandig om je go/sgo om advies te vragen. ” ow ja heb nog veel meer van jullie opmerkingen van irc deze bull slaat alles op! ” Het zal je misschi…

• Aanpassing specs universa

RoadRunner - - Spel

Een mogelijke aanpassing in eco-speed (en als mensen het willen zelfs vlootspeed) is best interessant, maar het voorstel is compleet doorgeslagen. Als er maar genoeg mensen voor stemmen zouden álle uni's naar 7x eco kunnen. Daarnaast krijg je mogelijk vlootsnelheden tot 6x, waar je vroeger private servers voor nodig had die compleet achtelijk gevonden werden. Quote from Flugel25: “Het is dus niet zo simpel dat spelers enkel in hun eigen server de specs mogen bepalen. Ik kijk zelf wel degelijk wa…

• Fearlessz

Welkom en succes met Knigge

• Feature: Wormgat

RoadRunner - - The Docks

Ik ben een groot voorstander van verbeteringen rondom vakantiemode-gebruik, maar zo word je letterlijk oncrashbaar, lijkt me een absolute no-go.

• Quote from swami_dude: “Wat een onzin, als je een top 10 probeert te posten met 4 participanten, 7 naraids en 14 puinrapporten dan krijg je de slag gewoon niet gepost. Aub deze domme restrictie eruit halen Ik zit al een half uur te snijen in m'n post en het ziet er niet meer uit ” Dit is waarom je gewoon alles solo moet doen.

• Zoals hierboven genoemd is dat inderdaad zuivere pech. 30 is veel, maar zeker niet ondenkbaar.

• queen sylvia

10 jaar alweer.. gefeliciteerd!

• Zoals Space aangeeft is het percentage dat je uit je ruimtewerf krijgt inderdaad afhankelijk van het puinpercentage van de uni. Hoe hoger het puinpercentage bij een slag, hoe lager het percentage dat je terug krijgt van de ruimtewerf. De genoemde getallen in de ruimtewerf in Cygnus zijn dus accuraat.

• Kevin87 is back

Gefeliciteerd en welkom terug

• Expo tutje

RoadRunner - - Spel

Gezien de vraag alweer een tijdje beantwoord is en de discussie afdwaalt doe ik hier een slotje op

• Yoshi

Quote from Yoshi: “Mijn hobbies zijn dwarsfluitspelen en breien want naaien kan ik niet. Ik vind hysteria de beste sgo allertijden en zal altijd braaf naar haar luisteren ” Hier word je toch gewoon misselijk van... Maar succes

• Knigge kunnen wij wat bespreken?

RoadRunner - - Spel

Om een kleine toelichting te geven: je zit hier op een openbaar forum, waar dus zowel spelers als teamleden kunnen reageren. Zodoende kan het inderdaad zijn dat je van iemand anders eerder reactie ontvangt. Gezien de vraag is beantwoord, doe ik er meteen een slotje op!

• sgo iedereenn kan het maar worden !

RoadRunner - - Forum

Slotje

• Takumi

In de categorie beter laat dan nooit: nog gefeliciteerd met je full!

• Takumi

1: hoe oud ben je? 2: wat voor wezen ben je? 3: waar woon je? 4: liefeling eten? 5: man/vrouw? 6: hoe lang ben je? 7: beroep? 8: hobby's? 9: haar kleur? 10: favoriete computerspel/programma? 11: heb je een relatie? 12: ben je een hetero? 13: heb je een hoofd? 14: ben je aardig? 16: ken je iemand? 16: kan je op je hooft staan? 17: wie ben jij om dit te beantwoorden? 18: ben je een idioot? 19: wat ben je van plan met die knuppel? 20: wat ga je doen op het spambord? 21: hou je van pokemon? 22: welk…

• Takumi

Welkom Takumi! Succes met je trial On it @Knigge Idols of Starmaker: Blank of Bruin: Rechts of Links: Zwoele Zomer of Witte Kerst: Christina Aguilera of Britney Spears: Innerlijk of Uiterlijk: Rust of Druk: Bert of Ernie: Mayonaise of Fritessaus: Monopoly of Schaken: Cd branden of kopen: Brad Pitt of Jennifer Aniston: Strand of Zwembad: Zwart of Wit: Rood of Blauw: Planten of Bloemen: Man of Vrouw: Slapen of wakker zijn: Chips of Nootjes: Lays of Pringles: Kroket of Frikandel: Wijn of Bier: Bree…