Search Results
Search results 261-280 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het is altijd aangenaam wanneer je met een volle buik terugkeert van een snuffeltocht. Helaas had ik net niet genoeg deuterium gegeten om direct alle borden leeg te eten en werd er wat van gesnoept door de chef. Maar goed samen eten is natuurlijk altijd gezelliger! En gelukkig lag er nog genoeg eten voor de tweede gang ! Thanks voor de goodies en GLRB Caissa! giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-02-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [SFs] __…
-
nieuwe merge?
Lange Giraffe - - Spel
PostQuote from Black knight: “Quote from Lange Giraffe: “Gewoon ticket openen BK, dan zou het goed moeten komen volgens de FAQ ” Hmm ik dacht dat het wel mocht, omdat Zippppppp (hoeveel p's?) in eerste instantie gebanned was en een week of wat later toch vrijgelaten werd. En als het toch niet mocht had iemand anders toch al een ticket gestuurd zou ik denken ” Raaaaaaar. Als dat klopt, dan is het blijkbaar legitiem dat spelers die hun machtspositie verliezen in een universum, een transfer mogen maken…
-
nieuwe merge?
Lange Giraffe - - Spel
PostQuote from Middnight: “Quote from Black knight: “Oh ik dacht dat het mergen al begonnen was aangezien er een top account uit een oude uni in Oberon gedropt werd ” Lijkt erop dat het account van zippp is die vanuit Japetus naar de graveyard verdwenen is eind 2020:expedetector.eu/ogame-graveyar…country=nl&univers_id=136 Onderzoekspunten van de getransfereerde account in Oberon matcht exact met wat in de graveyard staat. ” Ik mag toch aannemen dat hij wordt teruggeplaatst en jij weer wat speeltijd …
-
nieuwe merge?
Lange Giraffe - - Spel
PostV: Als ik een account heb dat in de top 20 van elke NL-server staat, toont het systeem dan alle NL-servers, zelfs als ik de optie heb om naar een EN-server te gaan waar ik niet in de top 20 zou eindigen? A: Helaas wel. Het script berekent niet ALLE servers wereldwijd voordat u de optie krijgt, maar alleen de lijst met servers die zijn geselecteerd binnen een specifieke gemeenschapstaal. Dat betekent dat als u in het algemeen in de top 300 van alle EN servers staat, maar in het algemeen in de top…
-
Dit vlootje passeerde de revue al eens in onze alliantiechat, maar goed dat vergeet je natuurlijk al snel met het verstand van een goudvis. Na een paar baantjes getrokken te hebben in het zwembad, toch maar weer eens de stoute hoeven aangetrokken. En uiteraard was er weer een donateur te vinden, nu is deze giraffe weer even gered van een knorrende maag ! Thanks voor de goodies en GLRB AnoopF! giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam…