Search Results
Search results 281-300 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from hete pepper: “ooh dan zijn mijne net op tijd terug getrokken , beter dat jij ze hebtna zolang te spelen verwacht je va iemand die bij de betere hoort toch hyper 15 zou hebben ” Je hebt wel een grote mond voor iemand die zijn beloftes niet waar maakt. Tweemaal toe melden dat je nog langskomst in Rhea, maar een dag later gesloopt en verbannen zijn ! Nu ben ik gewoon mijn donor kwijt
-
Dat je nog in Nusakan speelt Naadir, stugge volhouder dat je bent ! Mooi gevonden en smikkel ze!
-
Eye Of The Tiger
PostToi toi toi!
-
Na gisteren gehoord te hebben "tot binnenkort", was het wel duidelijk dat onze giraffenvriend een tweede date zag zitten. Ook wel begrijpelijk uiteraard, het is natuurlijk wel zoiets als. "once you go black, you never go back", helemaal bij een Lange Giraffe Dus toen de overheerlijke brunch vanmorgen al klaargemaakt was door Martin, kon ik die lokroep niet negeren. Thanks voor de goodies en GLRB Martin! giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 24-01-2022 --:--:--, toen het tot een g…
-
Quote from mauricovic: “Goh, een slag van Giraffe...dat is toch wel even geleden. Mooi gedaan, veel plezier met de winst ” Bijna een unicum tegenwoordig haha. Geen idee waar ik vroeger de motivatie vandaan haalde !
-
We zitten nog steeds in conclave om te achterhalen waar die motivatie vandaan kwam om vanmorgen wat sondes er op uit te sturen. Maar deze herbivoor smikkelt graag wat nietjes weg als ontbijt Thanks voor de goodies en GLRB Martin! giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-01-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [SFs] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 400.000 Interceptor 12.500 ______________________________________…