Search Results
Search results 301-320 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from mauricovic: “Tuurlijk Waldo, Il Patino is volgens mij ook een uni 4 veteraan. Die kan je er altijd prima bij hebben. Ikzelf ben voor de LangNek optie gegaan. Ook per ongeluk een acca aangemaakt en die rapido op verwijderen gezet. Een speeduni met def naar puin... :O Als ik daar zou willen spelen moet ik mijn baan opzeggen en op een streng dieet van energydrank en coke.... Mwah, het begint bijna het overwegen waard te worden. ” Gelukkig is die irritante knop in het startmenu nu wel ver…
-
Kijk die Waldo gaan hoor, lekker!
-
Lekker de straten aan het sweepen hoor, al blijft de puinratio afschuwelijk ! GLRB def
-
Quote from discordia: “Geloof jij echt dat er nog een uni komt waar je alleen maar commander kan kopen met je dm,ik gok dat je zelfs Willem engel en Lange Frans dan niet kan wijs maken. ” Dan zien we de definitie van specificaties toch beiden net even anders. Ik kijk daarbij niet naar DM-opties, maar naar de snelheden voor eco enz. Als je een universum zoekt met minimale DM-opties, dan kan je eeuwig wachten inderdaad. Continu nieuwe universums openen is juist het verdienmodel aangezien dan het m…
-
Quote from discordia: “Ik wil liever zeuren Bolder Dus wil je zeuren doe dat hier en wil je dat niet lees er overheen. Bij je eerste punt krijg je natuurlijk helemaal gelijk. Zou persoonlijk liever een uni zien waar we de specs van uni 1 krijgen toen die open ging maar helaas gaat dat veel te traag voor de huidige spelers. Het voordeel van een chaos uni is je kan niet valsspelen als alles mag. ” Iedere twee maanden is er een nieuwe uni, dus die uni die je zoekt komt vanzelf weer aan bod.
-
Quote from Juice: “@Kamikaze Ff wat aandoen aub.. ” We mogen toch wel de feiten benoemen, jullie zijn inmiddels allemaal al een keer in de pillory beland. Het blijft voor de rest gissen waarom
-
Quote from Jester: “@Lange Giraffe Het is dus niet alleen Spica waar dit soort drama speelt. Wel toevallig wij hebben een "sapje" (niet echte naam om de toorn van The Lord te voorkomen) die afgelopen week een ban kreeg. Zou wel interessant zijn als dat dezelfde persoon zou zijn ” Zo'n drama is het nu ook weer niet, het blijft tenslotte maar een spelletje. Ik zou er zelf alleen niet veel plezier uithalen als ik met mijn vrienden Monopoly speel en vervolgens win door continu uit de bank te graaien…
-
Dit begint wel erg veel op accountsharing te lijken.. of erger ! De een na de ander van de club is weer een week verbannen. En als dat het geval is, neemt de GO dan nog even contact op met Dragunov om de verliezen te vergoeden? Want na deze nacht is het ditmaal Juice die verdwenen is uit de ranglijst
-
Gewoon slimmer saven als je niet gepakt wil worden, helemaal als de andere partij een militaire overmacht heeft. Dit is niet bijzonder en iets wat in principe iedereen kan. Het vliegpercentage is al snel duidelijk als hij de avond van te voren op een bepaald moment offline is gegaan. Vul de motorenlevels in bij een tool en je hebt de exacte vliegtijd. Daarnaar even nolife op de phalanx klikken terwijl je een schermopname hebt lopen. Vervolgens heb je de halve dag de tijd voor een simpele rekenso…
-
Het blijft maar een simpel spelletje hè, niet iets om je zo druk over te maken rond de feestdagen ! GLRB voor allebei. ps. we zien graag de bot bewijzen tegemoet, kan iedereen even mee smullen.