Search Results
Search results 321-340 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Jammer joh, maar goed slippertjes zijn helaas snel gemaakt, helemaal met de Kerstdagen. Jullie doen het sowieso leuk met de late aankomst op de server. GLRB en voor de ander enjoy de winst! ps. toch wel geinig dat de hardste schreeuwers de accounts vol hebben zitten met DM of weinig hoeven te vrezen onder de luwte van de DM vloten !
-
Quote from Juice: “praat niet over mocro sahbi, als jij op straat een mocro tegen komt moeten ze eerst pampers bij een super markt voor jou halen je broek zit dan vol angst tazz internet aka zolder heldje ” Gucci heuptasje, petje en alles wollah wollah of zoiets. Deze slag plaatsen is ook niet echt een hoogstandje. Kami @ 21-12 20.55 | Warn voor offtopic/uitlokking.
-
Quote from Wappie: “jij heb overal comentaar maar heb nog nooit een slag van jou gezien ! lekker bezig ” Hmmm raar, ik heb die slagen wel gezien en mijn Nederlands is een stuk beter. (Als we toch steken proberen te geven.)
-
[TOT: 860.391.000] McSmiley [SFs] vs. Viceregent Osiris [Turtles] (A: 28.651.000, D: 831.740.000)
PostOuwe smikkelbeer ! GLRB
-
[TOT: 6.057.731.500] 3Tears [OuT] vs. Emperor Palpatine [TFO] (A: 571.022.000, D: 5.486.709.500)
PostLeuke slag en GLRB verdediger! Oooooh zelfs de groetjes, groetjes terug en kom gerust nog een paar keer langs xoxoxo !
-
[TOT: 2.570.843.000] NLxSmokey vs. Dikay [aaa] & 3Tears [OuT] (A: 2.266.840.000, D: 304.003.000)
PostKlinkt ineens wel een erg zielige manier om aan punten te komen.. ! Maar goed je had op zich al kunnen weten dat die twee samenwerken.
-
Quote from Zippy: “Quote from tielemans: “@Zipp je moet beter lezen hij zegt als hij in vak mode de uni in komt met al die gs die kan je dan ook niet zien dus weet je ze ook niet als hij dan uit smurf komt en alles in 1 keer in zijn werf gooit zou je ze ook nooit gezien hebben.................... ” En als je tante een leuter had gehad was t je oom geweest…. natuurlijk kun je alle bedenkbare situaties erbij halen om een punt te maken, het gaat hier om de huidige situatie ” Stel je niet zo aan joh…
-
Quote from Zippy: “en dit klinkt als nog meer flauwe kul.1. Hij zat niet in vmode maar kwam vanuit een Tsjechische uni hier, dus een nutteloos vergelijk 2. Vanaf het moment dat ie terug kwam hebben we hem in de gaten gehouden en wisten we precies wat ie aan vloot had vliegen en aan gs had liggen. Zeker, de slag is legaal en netjes afgestraft dat iemand op puin saved maar als je met alle info hierboven simt en je kunt niet gesloopt worden of iig niet winst betwijfel ik of ieder ander 600mil deutk…
-
Quote from Zippy: “Uiteindelijk is het niet het punt dat ie terugkomt naar u3, daar zat ie al 2 weken voor deze slag en waren we eerlijk gezegd blij om, weer een flinke vis om op te jagen… wat nogal storend is en de reden is voor onze ophef is dat iemand naar een uni kan komen met 800miljard vloot in z’n werf die op geen enkele manier te spotten is door ons. Al waren we gevlogen, waar het plan er al voor was, hadden we hier ook tegenaan gevlogen. waarom worden voor ‘uni’ verplaatsingen niet deze…
-
Pooooh das een klapper, geniet ervan! En als je dan toch DM uitgeeft aan ogame, dan is dit toch wel een heerlijk rendement voor je eurooo'tjes.
-
Er lagen nog een paar knikkers eenzaam en alleen op straat, die maar even toegevoegd aan mijn verzamling Thanks voor de goodies en GLRB Jenske De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Vernietiger 15.472 _________________________________________ Verdediger Jenske [GZV] ________________________________________________ Ster des Doods 36 Raketlanceerder 280 _______________…
-
Maar weer eens buitenhuis ontbeten, daarnaar nog even geknikkerd en het was weer een zotte ochtend Thanks voor de goodies en GLRB Jenske giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 25-09-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Kruiser 10.000 Interceptor 27.000 Pathfinder 12.000 _________________________________________ Verdediger Jenske [GZV] ________________________________________________ Klein vrachtsch…
-
Quote from Spacefighter: “ik ga vooral stuk om de "similar threads" die verschijnen. Begint wel een beetje eentonig te worden zo. Ik vind wel dat je een beetje veel geeft in je relatie met je bestie hoor. Dat kan even, maar een goede relatie is geven en nemen! ” Luiheid he, altijd weer die luiheid die in de weg zit. Alleen al van het idee om ontbijt klaar te maken maakt mij al moe ! Gelukkig heeft m'n bestie vrijwel altijd wat voer voor me liggen