Search Results
Search results 361-380 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Populariteit Ogame
PostVoor nieuwe aanwas begint het simpelweg al bij een fatsoenlijke tutorial en evenwichtigere klasses. Kies je de verkeerde klasse dan sta je al 3-0 achter en nu leer je pas saven etc. na het meermaals verliezen van je bootjes. Ook zou je staffels kunnen toevoegen waaraan groeibonussen gekoppeld staan, die afgeleid zijn van de puntenaantal van de top10 of iets in die trend. Waardoor je met een horizon van periode X, ongeacht de leeftijd van de uni, de top kan benaderen met voldoende activiteit. Dan…
-
Populariteit Ogame
PostZoals Koekie al aangeeft zit Ogame gewoon aan het einde van zijn cyclus. De focus ligt op andere spellen met meer potentie. En hier simpelweg nog even maximaal rendement uit proberen te persen door middel van nieuwe uni's openen enDM reclames spammen. Wil je dat GF hier weer in gaat investeren, dan moet je flink spelers gaan ronselen en die DM knop meermaals aanklikken
-
Quote from DeltaHalo: “Met alle respect, dat heb ik je heel erg makkelijk gemaakt. Moet jij niet een whine topic over een DM account laten sluiten? Lijkt me vrij irrelevant geworden... ” Volgens mij zeurt er hier niemand over het gebruiken van DM en er is al vastgesteld dat er sprake is van vals spel. Het enige geklaag is waarom een doelpunt (slag) nog steeds niet is teruggedraaid, nadat de desbetreffende speler buitenspel (bashingregel overtreden) stond. Dat in dit geval Vulcan anders de assist…
-
Quote from Atlas: “pffff, ik krijg nu van heel veel spelers buiten mijn allie een bericht over jouw eerlijk spelen, jij bent de enige die daarvan overtuigd is, de rest wijkt daarvan af.Over spelregels gesproken, jou vloot bleef ook overeind in nusa ondanks hit erop, vloot over en rebuild over niet gesloopte vloot.er gaat zeer veel mis bij GF, maar klagen alleen bij nadeel. Als je het eerlijk wil weten had Gier van een Go gehoord dat als de moonblow eindigde met een vernietiging van de sterren da…
-
Geen idee wat de richtlijnen voor GO's zijn, maar aan het eind van de rit is het vrij simpel. Het doel van regels en richtlijnen is om de spelers te voorzien van een eerlijk en gewogen spel. En waar het aan ligt dat kan enkel de leiding inzien, maar dat deze kwestie nog niet eerlijk is opgelost is wel duidelijk. De speler die vals speelt is na 1/2 dagen alweer terug en heeft vrijwel geen schade. Waarbij het slachtoffer al dagen niet kan genieten van zijn volledige vloot, niet zijn ruimtewerf vlo…
-
Quote from Knowledge: “Kan je vertellen dat als dit niet veranderd wordt (Gier is immers alweer unbanned) er een hoop oude spelers ineens uit VM gaan komen op een vpn en dat iemand ineens flink gaat stijgen. #Cheatenmagblijkbaartoch ” Ik blijf toch liever eerlijk spelen haha. Maar bij een buitenspeldoelpunt moet de score (in dit geval slag) gewoon teruggedraaid worden, al is het doelpunt nog zo fraai. Als de tegenstander met een 0-1 stand blijft zitten, dan is daar niets eerlijks aan.
-
Als Heru niet alle verliezen vergoed krijgt dan mogen er inderdaad wel vraagtekens gezet worden bij de gemaakte beslissingen. Het kan tenslotte niet zo zijn dat de valsspeler er mild vanaf komt en het slachtoffer met grote verliezen achterblijft. Een paar maanden terug had dezelfde speler ook al lopen bashen in een andere uni, dus het lijkt me sterk dat de speler in kwestie nog steeds niet met 10 vingers kan tellen. Zonder valsspelen had de slag nooit plaats kunnen vinden. Krijgt hij niet alles …
-
Quote from Atlas: “lol, jullie is jodenvolk in de volksmond. De nr2 die alleen het dm kopen niet kon bijhouden en Kroketje hadden nu eenmaal een slechte verstandhouding, anders had pak hem graag ingelijfd. De enige die actief fleete was fonzy, dat hij zijn vloot liet slopen was einde competitie Maar succes hier, ben met mijn laatste uni bezig, gelukkig een fleeters uni, niets voor jullie ” Een knuffel terug!
-
Quote from Atlas: “Quote from Thalion Heru: “Lol zo sportief op de zaterdagochtend. Wellicht behoefte aan een potje voetbal? ” als jij meedoet wel Maar of je dat leuk vind weet ik niet Maar ik hou het maar bij mijn hond uitlaten. Ik zie die lange al aan de ontbijt tafel zitten, met zijn vingers knippen naar zijn vrouw dat hij nog koffie of jus wil, lijkt me echt eentype voor, of heb jij het ontbijt bezorgd? jullie zijn alleen actief als de uni dood is, haal je ook nog een beetje plezier uit het …
-
Sinds de expo opbrengsten tijdelijk gedaald zijn, zijn zware en hongerige tijden in mijn geitenkoninkrijk Dus vanmorgen maar weer eens de spionagegeiten op pad gestuurd en gelukkig was daar mijn allerliefste knuffelvriend Thanks voor de goodies en GLRB Vulcan giphy.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 01-05-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Interceptor 5.000 Klein vrachtschip 33.333 _________________…
-
Wat een schatje is het ook, ontbijt op bed verzorgen. Lekker bezig ! GLRB Vulcan
-
Vanmorgen maar weer even lopen kietelen. Een simpele verhuizing met GV, dat is tenslotte wel zo milieubewust als er toch niemand aanwezig is ! Bedankt voor de ijzers, een uitstekende voedingsbron voor mijn babygeitjes GLRB Samdmx giphy.gif De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 30-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Interceptor 5.000 Groot vrachtschip 3.500 Pathfinder 500 _________________________________…
-
gevaarlijke I'tjes
PostQuote from Legend.bdr: “misschien moet je een cursus schrijven nemen, als je zelf niet weet wat je zegt, ga dan niet tegen anderen zeggen dat ze moeite hebben met begrijpend lezen. ” "Bij een verdachte situatie maar direct overgaan tot het verbannen van accounts waar ook echt geld in kan zitten." Volgens mij geeft de tekst enkel aan dat er wel wat zorgvuldiger mag omgegaan worden met accounts van spelers. Ik heb de zin maar even voor je genoteerd. Ontleed de zin rustig en vertel me straks maar w…
-
gevaarlijke I'tjes
PostQuote from Jillian: “Quote from Lange Giraffe: “Ik vind jouw uitspraken anders een stuk gevaarlijker en acht je eerder ongeschikt als GO. Bij een verdachte situatie maar direct overgaan tot het verbannen van accounts waar ook echt geld in kan zitten. Er zijn genoeg tussenoplossingen te vinden zoals de speler in kwestie benaderen en desnoods verzoeken om enkel het opgehaalde deel af te staan zonder verdere escalatie. ” Beter kunnen is beter doen; Ik denk dat Hysteria en Independence uw aanmelding…
-
gevaarlijke I'tjes
PostQuote from Legend.bdr: “Dus omdat er geld in zit mag je iemand niet bannen en krijgt hij een andere behandeling dan de niet dm gebruikers. Lees de regels en dan zie je dat het niet mag. Niet excuus gaan zoeken als het gebeurt. ” Een cursus begrijpend lezen doet wonderen lieve vriend. Het enige wat Ressiv heeft gedaan is grondstoffen versturen naar een inactieve speler, wat toegestaan is volgens de regels. (mits zijn verhaal klopt)
-
gevaarlijke I'tjes
PostQuote from Jillian: “Quote from Lange Giraffe: “Zolang er niet bewezen kan worden dat jij de transport hebt afgestemd met de hogere speler, zou er niet eens ingegrepen mogen worden. Of op zijn minst contact met je gezocht moeten worden voor een verklaring, voordat er ook maar aan een ban gedacht wordt. In Oberon was het van de week ook al raak, een alliantielid direct een ban, terwijl de 72 uur nog niet eens verlopen was.. ” Dit is een beetje een gevaarlijke opmerking; je neemt een risico om het…
-
gevaarlijke I'tjes
PostQuote from Legend.bdr: “Ik snap miet dat je na zoveel jaar spelen nog niet snapt hoe ogame regels werken? Logisch dat je ban krijgt als jij dropt en hoger haalt het op. Het verhaal snap ik ook niets van, want waarom zou je overschot dumpen en dan later weer ophalen? Lijkt mij dat je genoeg gv moet bouwen. Je kan iedereen de schuld geven, maar ik stel voor een spiegel te pakken en wijzen naar de enige die je de schuld kan geven.... jij dus. Terechte ban! ” Iets met de pot verwijt de ketel dat die…
-
gevaarlijke I'tjes
PostMisschien wordt het tijd voor wat bijscholing van een aantal GO's. Zolang er niet bewezen kan worden dat jij de transport hebt afgestemd met de hogere speler, zou er niet eens ingegrepen mogen worden. Of op zijn minst contact met je gezocht moeten worden voor een verklaring, voordat er ook maar aan een ban gedacht wordt. In Oberon was het van de week ook al raak, een alliantielid direct een ban, terwijl de 72 uur nog niet eens verlopen was..