Search Results
Search results 381-400 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
In koningsdagkledij verhuizen is wel erg vermoeiend, vandaar dat mijn geiten ook maar beloond zijn met een toetje Thanks voor de goodies en GLRB RonaldN giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Interceptor 4.444 Klein vrachtschip 20.000 _________________________________________ Verdediger RonaldN [GZV] ________________________________________________ Klein v…
-
Daar zagen mijn spionagegeiten ineens een onbeheerde voederbak staan in het verkeerde weiland. Dus de verhuisgeiten maar opgetrommeld en de voederbak en al meegenomen naar het juiste weiland, als dat niet smikkelen wordt.. Thanks voor de goodies en GL@RB RonaldN giphy.webp De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Interceptor 5.000 Pathfinder 21.000 ____________________…
-
English breakfast is er niets bij, lekker bezig !
-
Quote from Atlas: “het was inderdaad een onverwachte wending dat kroket vannacht ineens melde dat hij ging stoppen, maar ploffer van hem liep al, en als we de aanval afbliezen dan had borgie toch de ploffer of vernietigde planeet gezien in zijn stelsel en was gaan saven, was nu of nooit. Ik denk dat gier samen met fonzy de meest aanvallende spelers uit deze uni waren en als generaal toch de expo minder spelers kon bij houden. Wij, ik,Jenske en Gier hebben ons ook bewezen in uni’s zonder dm. Dat …
-
Ik zou me er niet zo druk om maken, een paar maanden en wat uni's verder en deze uni is toch ook leeg met als winnaar GF Zelf zie ik er de uitdaging niet van in om zo'n account over te nemen. Er zit toch weinig uitdaging in als je met een F1 wagen aan het racen bent in een zeepkisten-competitie of daar met je kar achter hangt. Maar waarschijnlijk zou het gros van de spelers erin gaan zitten als die kans zich voordoet. Verder ook begrijpelijk dat inmiddels al veel spelers gestopt zijn aangezien e…
-
Quote from Kikero: “Klopt, maar dat hangt dan weer af van hoe strak de timing was en wat dan het meest plausibele scenario was.In dit geval ligt het meer voor de hand dat de omvang van de slag voor langere berekeningen zorgde, wat lag veroorzaakte, en de verdediger dus tijd schonk. Hoe dan ook is dit een lekker grote knal en is er in Nusa mooi heen en weer gevochten! Kudos. ” Ik weet niet of je dit onhandig hebt opgeschreven, of dit enkel hebt opgeschreven omdat je bevriend bent met de aanvaller…
-
Quote from Atlas: “dat bedoel ik dus, arrogant en narcistisch Succes met je leven ” Als je normale reacties wens te ontvangen, stop dan gewoon eens met al die onzinnige beschuldigingen en beledigingen aan mijn adres. Ten eerste klopt er niks van en ten tweede zie ik echt het nut niet er van in om je zo kinderachtig te gedragen vanwege een spelletje. Verder veel liefde en een hoop kusjes xoxo
-
Quote from Atlas: “ben alleen een verliezer omdat ik dat wou, niet omdat jullie zo goed zijn, maar omdat ik een mooie afscheids slag wilde. En als girafje iemand vind die nog arroganter is dan hij slaat hij hem volgens mij. ” Geen idee waar ik hier me arrogant gedraag, maar ik kan me wel iets herinneren iemand die het continu over een nummer 1 plaats heeft gehad in een ver verleden. Hieronder dan ook maar kleine citaat uit het woordenboek, hopelijk komt het je zelfreflectie ten goede ! ar·ro·gan…
-
Quote from Atlas: “heb maar 2 nachten gesaved haha, wou mijn vloot aantal omhoog gooien, anders was het niet de nr 1 ags geworden, als ik had geweten dat je eerst naar de kerk ging, had je die liegende girafje wel kunnen meenemen, had hij kunnen biechten ” Maak je niet druk, morgen kun je weer terecht bij de peuterspeelzaal Anders maak je even een leuke opsomming van al die zogenaamde leugens en abuse van me. Kan je jezelf weer voor schut zetten net als met dat filmpje van laatst
-
Lekker bezig dames, dat wordt smikkelen met die giga winst ! Onze dierenvriend zal nog wel een paar dagen aan het zuurpruimen zijn haha. GLRB voor de verdediger
-
Vanmorgen maar even wat gepensioneerde piloten opgeroepen en de oldtimers van stal gehaald. Nom nom nom, dat wordt weer smikkelen in de geitenstal Thanks voor de goodies en GLRB, al zal dat niet echt nodig zijn met deze aantallen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Love Goat [PaK] ________________________________________________ Pathfinder 5.800 _________________________________________ Verdediger Jenske [GZV] ________________…
-
Quote from Atlas: “Quote from Lange Giraffe: “Nette slag en mooie winst! Goed om te zien dat jullie nog steeds mijn grootste fans zijn ! Maar helaas komen jullie van een koude kermis thuis, zoals gisterochtend in Oberon al aangegeven heb ik het account enkele weken geleden al weggegeven. Maar jullie hebben wel vaker last van een giraffe te geloven, iets met " bot, veiling, cheater". ” ik dacht dat girafje gelijk had, kreeg een normale reactie, was ik niet gewend, maar nu ik goed kijk zijn de ini…
-
[NEW#1SOLO][TOT: 5.256.991.000] Thalion Heru [T3RDM] vs. Jenske (A: 545.440.000, D: 4.711.551.000)
PostNom nom nom, wat een smikkeldier ben je ook Heru , heerlijke winst pak je hier even ! GLRB Jenske Jammer genoeg ben ik niet ochtenddier genoeg, want in Oberon langs ook alles rondgeslingerd
-
Nette slag en mooie winst! Goed om te zien dat jullie nog steeds mijn grootste fans zijn ! Maar helaas komen jullie van een koude kermis thuis, zoals gisterochtend in Oberon al aangegeven heb ik het account enkele weken geleden al weggegeven. Maar jullie hebben wel vaker last van een giraffe te geloven, iets met " bot, veiling, cheater".
-
Een lang verhaal en jammer dat de uni weer wat leger wordt en succes IRL. Maar er is meer in het spel dan militair oppermachtig worden of nummer 1 worden en de wacht wisselt vanzelf weer een keer uiteindelijk. En als Gravely graag Monopoly speelt waarbij iedere ronde de 500 briefjes uit de bank gehaald worden, dan is dat prima zolang hij er van geniet. Ik zou er niet al te wakker van liggen !
-
Hoe kan je zo'n schatje als Iceman nou crashen, daar straalt de liefde vanaf ! GLRB Iceman, dat is weer een extra laag vet voor jou Rooie !
-
TooFat rooie is weer gepaster hoor, die hamsterwangen van jou ben je wel aan het voleten de laatste tijd haha. Lekker bezig! GLRB voor de verdediger.
-
Lekker bezig weer! GLRB voor de verdediger, al kan je misschien beter maar alle vloot converteren in mijnen. Continu alles laten slingeren is niet echt een winstgevende strategie
-
[TOT: 1.173.696.500] TooRooie [TCC] vs. Viceregent Flare [D-Sky] (A: 134.285.000, V: 1.039.411.500)
PostAls je in je gedachten al 3 maal de grondstoffen aan het opeten bent, dan vliegt zo'n ninja al snel vanuit je dode hoek . Snel deze hap wegwerken tussen je kiezen en op naar nieuwe IC !