Search Results
Search results 401-420 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 4.081.365.000] TooRooie [TCC] vs. Koekie Monster [F4ALL] (A: 568.719.000, V: 3.512.646.000)
PostJe doet je oude nick wel eer aan, jezelf vol eten met koek ! Lekkere slag weer en GLRB koekjesmonster
-
@Spacefighter Daar gaan mijn cursusinkomsten haha. Maar goed nu kunnen hij en Gier wel eindelijk eens stoppen met dat kinderachtige gedrag. Maandenlang beticht worden van valsspelen wegens onkunde, werd ook wel wat vermoeiend. Laten we het verder maar weer over de slag hebben, want het blijft een heerlijke knaller.
-
Quote from Daralanteriel: “Quote from Atlas: “ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4 voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje ” Wil niet heel vervelend zijn, maar voor een bot is die wel heel traag Denk eerder dat die als een bezetene op die pc loopt te rammen zal je vast wel een toetsenbord en muis per jaar kosten @Lange Giraffe of niet? ” @Daralanteriel Uit kostenbesparing ben ik maar overgestapt naar mijn touchpad Maar ik zie de cursus aan…
-
Quote from Atlas: “ogamespelergier.nl/Misbruik%20Veilingen.mp4 voor het zielige mannetje, ik ben er klaar mee, zo zijn er meer filmpjes opgestuurd botje ” Dit ziet er meer uit als een filmpje waarmee jullie twee jezelf compleet belachelijk maken. Ik zie de excuses wel tegemoet als je echt zo'n grote jongen bent
-
Quote from Atlas: “@ Lange giraffe Vloot was er in nusa en merkur al toen hij nodig was om te stijgen en mooie slagen te maken, inderdaad gestopt toen hij dood was, alleen jij en je clan gaan door, je eigen allie genoten zeggen dat je bied met een bot, dus wie is er nu een domme cheater? Begrijp niet dat je blijft volhouden dat je zogenaamd zo snel bent, iedereen weet beter. ” Je bent van harte welkom op de "Ogame cursus a la Giraffe", daar gaan de flaporen van opstaan lieve dombo love.png Nu in…
-
Quote from Atlas: “@ knowledge, dat ik kan spelen bewijs ik al vanaf uni 2 waar ik een jaar lang nr 1 gestaan heb, daarna een paar jaar niet gespeeld, en in nusa en merkur weer gestopt ben met de grootste vloot in de uni, dus heb mijzelf wel bewezen, oberon wou ik eigenlijk zowiezo niet spelen omdat ik zakelijk te weinig tijd heb maar ben overgehaald. Ik zoek personeel, dus zou zeggen solliciteer, maar dat er dm in je account zit kun je niet ontkennen en maakt ook niet uit, het is legaal. Wat ik…
-
Vliegnen met een bak Navi en XX.. ik zie die milieu activisten al voor je deur staan hoor ! Lekkere winst en GLRB voor de verdediger.
-
Ooooh lekkere vangst dikke rooie! De volhouder verdient vanzelf dubbel en dwars de brandstof terug GLRB verdediger
-
Nom nom nom, dat slingeren met goodies houdt ook maar niet op GLRB verdediger
-
Gisteren dit tussendoortje al gespot, maar met die knorrende maag maar lekker aan het kokkerellen gegaan en van het zonnetje genoten. Mijn liefste dierenvriend liet vanmorgen al een paar voedselpakketten achter op zijn planeten en ook dit tussendoortje verscheen wat later weer op de radar. Nom nom nom De slogan " help de giraffen de winter door " bleek een schot in het roost voor het dierenpark, de donaties blijven maar binnenstromen ! GL@RB verdediger en have fun met het puin, ik had de recs a…
-
Heerlijke slag heren, dat doet deze giraffe toch wel glimlachen in de vroege ochtend! GLRB voor de verdediger.
-
Vulcan is niet de meest intelligente speler, dat valt ook wel te zien aan zijn schrijfkunsten. Maar gezien de grote drukte hier wil ik jullie vragen best beantwoorden - Op deze maan kwamen 100 knikkers retour en de terugtrek tijd nagaan is niet voor iedereen weggelegd. - Die nacht zijn er 3 manen gesneuveld. We zitten inmiddels op 15/20 vernietigde manen gok ik? Met als enige vondst 2/3 expo vlootjes lijkt me dat vrij prijzig. Met 4 a 5 sterren per vernietigingspoging zit je dan al snel tussen d…
-
Dat kinderachtige gedrag haal je er helaas bij sommigen toch niet uit, Gier is daarin geen haar beter. Gewoon het spel niet al te serieus nemen en het maar wat zien als tijdvermaak. Als er weer 2 nieuwe uni's geopend zijn dan is toch ook alle activiteit weg uit Polaris omdat het nieuwe normaal enkel gaat om hoppen naar de nieuwste uni.
-
Quote from Atlas: “dank u, je was vast wel blij met deze winst, dat je 3 manen verloren bent vannacht vergeet je te vermelden, en dat je mazzel had dat je klavertjevier 4 maan waar je vloot gesaved was na 11 pogingen nog niet viel was ook prettig, anders had je ook in de ags top 10 gestaan. en dat je toevallig met je maatje Mark tegelijk midden in de nacht on kwam was wel grappig, slapen jullie samen? En dat je als enige snel je sterren terug trok zodat je maten meer verlies hadden is is prijzen…
-
Mooi gevonden en have fun met de winst! Helaas net die hap vloot die ontbrak om zijn knikkers te redden, maar Medic kennende komt die rebuild wel weer goed.
-
Gestopt of niet gestopt, ik ben weer content met je donatie lieve dierenvriend Hopelijk blijf je wel wat langer uit vakantiemodus, ik begon de reuring wel te missen GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-02-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Vulcan [hoi] ________________________________________________ Ster des Doods 5 _________________________________________ Verdediger Lange Giraffe [T3RDM] ________________________________________________ Spionagesonde 100 Ve…
-
Ik hoorde ineens vannacht geluiden als "katsjing, katsjing, katsjing..", altijd fijn als de "bot" even met kassageluiden meldt wanneer er weer donateurs langskomen. Bedankt weer ouwe Gier die dierenliefde groeit met de dag zie ik al aan je nieuwe nickname ! Volgende keer graag even iets meer doneren, de savanne heeft wel behoefte aan wat extra bescherming tegen stropers GL@RB! Ps. mocht iemand weten hoe bots/scripts werken, schroom je niet om mij te verlossen van mijn nieuwsgierigheid! De volge…