Search Results
Search results 421-440 of 452.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Atlas: “ben in v mode daar, heb gesproken met medic na de slag op jenske, had geen zin meer in een dode uni en een cheater als lange giraffe, daarom begrijp ik medic niet, ik had hem altijd hoog staan als speler, maar hij blijft met cheaters omgaan. Ik heb lange giraf al meerdere keren bij de GO opmerkzaam gemaakt, en heb dit ook persoonlijk met een andere GO besproken die in nusa speelt. Iedereen is er van overtuigd dat lange giraffe een script, bot of hoe dat ook heeft om de veiling…
-
Quote from mattieboy: “yep gefeliciteerd, geen zin gehad om vannacht uitgebreid te saven. dus ff snel puinsave gedaan. Jammer dat het precies vannacht plaats heeft moeten vinden. Congratz met de winst. Misschien ooit tot in een volgende uni ” Ah jammer om te lezen dat je stopt, maar ook begrijpelijk aangezien er weinig over is van de uni. Veel succes in o.a. Polaris! Daar ga je net als hier als een speer met de puntenstijging dus die grootspendeerder inhalen zal je wel lukken !
-
Na het gevecht ... Aanvaller Lange Giraffe [T3RDM] ________________________________________________ Recycler 0 ( -1 ) Licht gevechtsschip 279.213 ( -100.787 ) Zwaar gevechtsschip 17.918 ( -3.582 ) Kruiser 34.139 ( -3.861 ) Slagschip 12.475 ( -1.025 ) Interceptor 9.379 ( -621 ) Bommenwerper 2.630 ( -170 ) Vernietiger 5.329 ( -346 ) Reaper 1.470 ( -87 ) Pathfinder 13.276 ( -1.524 ) Klein vrachtschip 34.153 ( -12.347 ) _________________________________________ Aanvaller Medic _____________________…
-
Het werd ons toch wel wat rustig hier op de uitgestrekte savanne, totdat Medic ineens gisteravond aan kwam zetten met een mooi spionagerapport. Te weinig deuterium en te weinig laadcapaciteit met vrachtschepen. Dus het kon bijna niet missen dat hij weer teruggekeerd was met het dirty saven op zijn vaste spot. Alle potentiële halters waren ook nog eens net naar het strand (waarvoor dank ), dus hebben we ons dreamteam maar weer bij elkaar gebracht en eens achter het maantje gekoekeloerd met onder…
-
Er is toch 4 miljard van de nummer 1 gesnoept, of nu net voormalig nummer 1. Wat het speelveld bovenin weer een stuk gelijker maakt in Nusakan. Dat maakt het voor de rest een stuk interessanter, aangezien de meesten bij [T3RDM] enkel wat door prutsen tot Corona weer wat aan de kant is. Dus van wat verliezen liggen wij niet al te lang wakker. Alleen wel jammer om te zien dat je in Nusakan stopt Jenske net als je hele club gok ik? Aangezien ze allemaal in vakantiemodus staan. Ik kon zelf juist wel…
-
Na het gevecht ... Aanvaller Medic ________________________________________________ Recycler 1 ( -0 ) Licht gevechtsschip 54.323 ( -22.439 ) Zwaar gevechtsschip 9.170 ( -2.342 ) Kruiser 22.373 ( -2.965 ) Slagschip 4.657 ( -508 ) Interceptor 9.625 ( -1.001 ) Bommenwerper 927 ( -113 ) Vernietiger 785 ( -87 ) Reaper 623 ( -63 ) Pathfinder 4.989 ( -676 ) Klein vrachtschip 25.312 ( -10.377 ) Groot vrachtschip 13.398 ( -3.224 ) _________________________________________ Aanvaller King the Fonzzz [AGV]…
-
Een maandje geleden kwam Medic aankloppen of ons inmiddels "ogame ex-gepensioneerden" clubje geen zin hadden in wat reuring. En de simpele zielen als wij zijn doen we daar graag aan mee, wat moet je anders in een dooie unie waar je met 2 vingers in je neus Jan en alleman al voorbij gaat ! Beetje bootjes bouwen, voor sommigen herbouwen (uhuum Medic), de hongerige Fonz had ook wel trek en de sim zag er van de week rooskleurig uit Niet saven (speltip 7: NO SAVE = NO FLEET ), datumpje prikken en TA…
-
Ons Giertje was ook maar wat te volhoudend vannacht. Een ezel stoot zich dan niet tweemaal aan dezelfde steen, maar een Gier doet dat zelfs driemaal ! De eerste ronde maar even mijn buur laten halten, maar toen stuurde hij na de terugtrekking direct een nieuwe ronde.. Nou ben ik de moeilijkste niet, dus maar even wat nietjes uit mijn overvolle inventaris getoverd en ja hoor, na weer wat sterrenverlies en terugtrekking stuurde hij nogmaals een rondje uit met onderstaand als resultaat. (De rest w…
-
Deze jongeman kwam vannacht met zijn vrienden even buurten in de giraffenbuurt. Ik snap het ook wel, het is een o zo prachtige buurt ! Zijn vrienden wisten grotendeels te ontkomen, maar jammer genoeg voor hem, was hij na 6 keer kloppen in slaap gevallen voor mijn (maan)voordeur. Toen maar even de portemonnee deels leeggehaald, helaas niet alles bij elkaar kunnen pendelen omdat mijn recyclers al op weg waren naar een andere buurt. Gewoon even afgesproken langskomen en de koffie staat klaar Thank…
-
Quote from paul-maximilianus: “Heb je dan van die slome recs nog? Fijne slag en winsten toch, ik zag rode cyfers in de database ja. ” Helaas wel haha, mijn onderzoekers lopen nog wat achter met het budget en CAO afspraken. We hebben niet allemaal zo'n goed gerunde motorenafdeling als die van jou !
-
Thuisbezorgd was nog niet geopend, maar gelukkig kon ik nog even een klein onbijtje afhalen ! Helaas kon ik mijn vingers niet aflikken met gevulde recyclers, maar een paar andere locaties compenseerden het puin gemis wel weer wat Thanks voor de goodies en GL@RB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 31-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [T3RDM] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 55.555 Interceptor 4.444 Klein vrachtschi…
-
Vannacht probeerden Jenske en Vulcan even boodschappen te doen bij onze Firelynx. Ik snap het ook wel, het is een o zo prachtige winkel! Helaas kwamen ze er pas later achter dat de winkel gesloten was ! 4 sterren verliezen bij de maanvernietiging was echter wel erg goedkoop, dus maar even het kostenprijsje iets omhoog geslingerd. Helaas geen deuterium genoeg om op beide te vliegen, dus maar even deze grote dierenrvriend in de kosten gejaagd. Thanks voor de goodies en GL@RB. De volgende vloten k…
-
Gespot en gevlogen en het eindigde in een heerlijke lunch! Dat wordt maar even een middagdutje inlassen om die volle giraffenbuik te ontzorgen. Thanks voor de goodies en GL@RB verdediger. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [T3RDM] ________________________________________________ Slagschip 7.935 Interceptor 8.772 Reaper 1.345 _________________________________________ Verdediger babayaga01 _________________________…
-
De laatste dagen werd het zonnebaden telkens verstoort door de schaduw van een rondvliegende Gier met zijn spionagesondes. Vanmorgen maar even mijn lange nek uitgestoken en wat daar lag daar een lekker hapje werfproductie, een heerlijk ontbijtje samen met de croissant. ! Thanks voor de goodies en GL@RB verdediger. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 14-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [T3RDM] ________________________________________________ Kruiser …
-
Toch een heerlijke late night snack zo! Dirty saven, ze zouden het strafbaar moeten stellen.. zonde van zo'n mooie vloot. Dat de verdediger maar een mooi nieuw vlootje weet te bouwen.
-
Het waren weer erg zware dagen voor deze giraffe, overwinteren met een knorrende maag in de uitgestrekte savanne.. Mezelf al aan het voorliegen dat cupcakes WEL groeien op de savanne, maar nee hoor weer geen cupcakes ! Gelukkig kon deze ochtendsnack de honger weer even iets stillen.. nom nom nom! Thanks voor de goodies en GL@RB voor de verdediger. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [T3RDM] _______________________…
-
Vakantie modes
PostQuote from Azenomei: “Quote from Kikero: “Wie in v-mode zit groeit niet mee, en wordt ingehaald. ” Wat schattig, een GO die niet weet wat de mogelijkheden van DM zijn. Weet je zeker dat je hetzelfde spel speelt? ” Wees blij dat dit soort spelers lange tijd in vakantiemodus zitten. Dit geeft jou, als F2P speler, juist extra mogelijkheden om dit soort spelers in te halen. Vakantiemodus legt het altijd af tegen actief spelen, mits je je activiteit goed benut. Al die "Hopslagen" blijven enkel mogeli…
-
Tucana.de
PostHad dan op zijn minst de toekomstige targets voor Mondmarcher overtuigt met het feit dat jullie Sylvie Meis in de alliantie hebben !
-
Quote from Thalion Heru: “Als ze je zo blijven voeren word jij één hele dikke giraffe. 603d717405d7b8fc302d60cfb5ac0715.gif ” Gelukkig hebben we een dierentuinverzorger in de alliantie, kan die me het glaasje water aangeven met een rietje haha.
-
Gisteren spotte ik net te laat de activiteit van dit subje en bleef het bij een trainingsvlucht, maar gelukkig verscheen op dezelfde maan vandaag weer activiteit ! Jammer genoeg bleef onze giraffenvriend niet lang genoeg offline voor mijn recycles, maar al bij al kon ik toch nog wat smikkelen ondanks de deut tekort. Thanks voor de goodies en GL RB! Het smaakte weer lekker De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 02-01-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Lange Giraffe [T3RDM…