Search Results
Search results 201-220 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Auch wat een sterren, GV en lading pik je daar mee. Mooie toevalstreffer dan.
-
Aankomende update?
PostIngewikkeld om eea te begrijpen uit de tekst alleen. Maar het doen en instellen van de verschillende types zal wel duidelijk maken of het wat is. Heb ik het goed dan het fijnst een alliantie van 1 speler speelt? Dan ben ik spekkoper.
-
Dat is een duur vlootje om vergeten te worden. Mooi gevonden, netjes gewacht en gecrashed.
-
Ik stuurde 2 x 1 ster op een 7733 grote maan en de 1e ster vernietigde de maan en ging zelf ook kapot. Maanaanval05.05.2021 17:11:43 Van: vloot commando Je vloot van <mijn maan> is aan gekomen bij de maan van de planeet op maan <2 stelsels verder>. Je ster des doods richt een alternerende zwaartekrachtgolf af op de maan. De bevingen worden steeds sterker tot de maan vervormd raakt en in stukken vliegt. Gigantische stukken puin vliegen in de richting van je vloot. Het is onmogelijk deze stukken p…
-
[TOT: 1.340.052.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Captain Unicorn (A: 19.210.000, V: 1.320.842.000)
PostHeerlijk veel kristal zo in het Puin en in de GS, dat zie je niet vaak. Een dame als heer, ja ogame is nog van de oude stempels...
-
Dat de echte Aliens maar een voorbeeld mogen nemen aan hun grote broer. Wat een heerlijke vloot te puinen.
-
Mooie slag hoor. Ik moet hier nog wat aan dit soort grote bedragen wennen. Pffft veel. Veel vloot als ook veel GS.
-
[NEW#1SOLO][TOT: 5.256.991.000] Thalion Heru [T3RDM] vs. Jenske (A: 545.440.000, D: 4.711.551.000)
PostOw, mooie slag en nieuwe wendingen zo te zien. Iets met "low moraal" misschien na vloot-bug in andere slag? Dat zou begrijpelijk zijn, anders gewoon saven. Mooie catch.
-
[TOT: 267.827.000] Nederlanders [OLDSKOOL] vs. Olberts mem [sletsqa] (A: 41.680.000, V: 226.147.000)
PostNog niet verleerd dus. Ik kom een bekende naam tegen zag ik opeens. Geen vlag meer in je avatar? Of was dat juist onderaan je post? Groet vanuit U-10 ooit -zoiets- aah lang geleden.
-
Paasevent!
PostDank dank voor de platina kristal. GF vakjes genomen... hoe moeilijk kan het zijn in een GF game...
-
Leuke slag, goed uitgevoerd, veel GS, maar Lange Giraffes overnemer is de winnende hand hier. Hij maakt geen verlies en aanvallers wel. Misschien tzt nog eens proberen? Ik vrees een gevalletje: BuG: Vloot blijft heel wanneer deze gesloopt is Blijft een leuke game dat ogame, zolang je het maar niet al te serieus neemt. @Spacefighter: Nusa heeft nu weer iemand met 48 milj punten: Hard Lachend Gekkie
-
Paasevent!
PostG 9 F 8 F 9 Naadir Uni: Nusakan
-
Ow, simpel verhaal.... er was niet gesaved. Ik verwachte een escape verhaal van een vernietigde maan die deze keer wel was gelukt. Zoiets. Vloot nr 1 zo neer. Mooie actie. En een afscheid van Mark zo te zien ingame. Prima gedaan.
-
Dat is heel veel winst ja, en dan moet ik nu de 1e slag nog gaan lezen met het verhaal hoop ik.
-
Pure winst hier. Netjes opgeveegd.
-
Quote from Independence: “@ExXx @Ind0@ressiv @Spacefighter @paul-maximilianus @Klapstoeltje @Julius @Bolder @Dizzy @Jillian Graag tickets inleggen en mensen die er ook last van hebben ook een ticket in laten leggen. ” Ik houd het even hierbij: In Nusakan speel ik en heb 258 items. Met FF en Chrome dezelfde waarden, dus geen verschil: De knop Winkel en ook de knop er naast Inventaris geven dezelfde tijden. Maar die tijden schelen wel: overdag soms 16 maar ook 24 seconden wachten gezien. savonds i…
-
Goed opgelet, en dikke winst zo binnengehaald. De restjes naraid puin heb ik maar opgehaald in 2x... Mooie slag.