Search Results
Search results 221-240 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Klein weekje in vakmode gestaan. Hoop gebeurt hier. Wel alles bijgelezen nu, mooie acties gezien op sterren en vloten, maar alleen hier even bijposten. Fijne GS winst zo voor de aanvallers. Maar Mark met de sprongpoort-snel-wegwezen zal ook er wel een soort van tevreden mee zijn denk ik.
-
Mooie slag op een prima vloot die daar vrijwel deutloos was. Even met een metaalhandelaartje wat deut maken en je kan normaal saven...
-
Mooi groot en duidelijk verhaal. Tja. Niet saven. Het idee al, maar goed als je groot en dik bent geworden kan het natuurlijk. Prima actie zo, alleen als ik meereken zie ik dat Jenske met recs 3 miljard metaal en 2 miljard kristal heeft en met zijn vlootkerkhof erbij dus -relatief- weinig verlies. --- Voor wie nog geen superrecs heeft..... doe die tech!! Mooie slag. Ga zo door als het weer ongesaved blijft snurken.
-
6 x 4 sterren begrijp ik dus. Dat is best veel. Spannende nacht geweest zo te zien. -toetje- (...) ga ik nu lezen...
-
Aanhouder wint zeggen ze wel eens maar of dat hier ook het geval gaat zijn? Deze keer mooi opgevangen de viertallen.
-
Heb je dan van die slome recs nog? Fijne slag en winsten toch, ik zag rode cyfers in de database ja.
-
Vandaag was hij er weer (dankdank). De Hoofdplaneet dubbel GS in de nachtproductie. Hoofdplaneet 6-2-1 milj GS alle anderen 3-1-0,5 staan geen boosters op en ja ik heb het weghalen van de GS rapportjes gechecked
-
Ik heb in 54 expos in de laatste 2 dagen van de actie 1 x kraken brons gehad. Deze dag of 2 dagen speciale actie staat bij mij bekend als volkomen oninteressant. Is ook wel eens lekker rustig hoor. Een tijdje terug kreeg je nooit meer iets, dat is gelukkig wel gefixt. 1 x per 30 expo zo ongeveer krijg je een GS ding en met die speciale actie kan je ook een kraken/newtron of detroid vinden. Sommigen zouden liever zien dat er alleen maar GS items gevonden kunnen worden, dan is dus de speciale acti…
-
rev 7.2.0
PostAh bedankt voor het antwoord. Ik vond het met (of tegen eigenlijk) RSI wel een fijne oplossing. Door enteren was beter voor me. Al raid ik tegenwoordig vooral met navs.
-
Quote from Eclipse: “Quote from paul-maximilianus: “Quote from Eclipse: “Ik twijfel soms om te gaan spelen in universums waar kapotgeschoten verdediging naar puin gaat. Maar kun je daar nog steeds spelen met anti-raid verdediging om je dagelijkse productie te beschermen? Zo nee, hoe voorkom je dan om niet steeds geraid te worden door andere spelers? Ik ben alvast benieuwd. ” Gewoon zonder def gaan spelen. Gaat mij prima tot zover. ” Word je echt niet af en toe geraid? ” Ik heb mazzel denk ik. Du…
-
Fijne vangst en nu wel weer genoeg deut zo te zien. al die eendjes...
-
rev 7.2.0
PostDeze bug is weer terug. Bij het versturen van vloot naar een i-tje met het autovlootvoorstel van de hoeveelheid kv of Gv kan je daarna niet met de "enter" knop verder. Maar moet je eerst met de muis op de "Ga Verder" knop klikken, pas in het volgende scherm kan je met "Enter" verder steeds. Zou fijn zijn als gelijk al met "enter" weer gewerkt kan worden (zoals vroeger).
-
Quote from Eclipse: “Ik twijfel soms om te gaan spelen in universums waar kapotgeschoten verdediging naar puin gaat. Maar kun je daar nog steeds spelen met anti-raid verdediging om je dagelijkse productie te beschermen? Zo nee, hoe voorkom je dan om niet steeds geraid te worden door andere spelers? Ik ben alvast benieuwd. ” Gewoon zonder def gaan spelen. Gaat mij prima tot zover.
-
Dat is lekker veel kristal in het puin. Mooie hit op vloot. Te vroeg, te laat, vergeten? wie zal het weten.
-
[NEW#1SOLO][TOT: 5.111.781.000] Jenske [ACE] vs. Medic [AGV] (A: 1.279.051.000, V: 3.832.730.000)
PostOk mooie actie en goed opgelet dan. Dikke vloot neer. Zaten geen recjes bij defender. Fijne slag.
-
Toch wel auw natuurlijk. Maar 45 milj winst wel lekker ja. 33 kolos...
-
Dikke hit hoor, ik zag de cijfertjes al verschieten... Verdediger is gehalveerd in punten nu.... beter saven, aan je deut hoeveelheid lag het niet. Mooie actie en voorbereiding dan.
-
Fijne hit en winst, jammer voor je dat die berg GV niet vol zaten.