Search Results
Search results 281-300 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie snelle speed aanval. Er lag zo te zien weinig gs maar de winst van het puin is weer giga.
-
hahaha raarste melding van het jaar in ogameland is dat. "he je mag mijn maan niet poppen want ik doe niemand kwaad en alleen maar expo..." (maar goed alles is geoorloofd om je maan en huffie te redden...)
-
Ik dacht even dat je geninjaad was of zo. Toch winst uitgehaald. Netjes. Als je 20.000 spios er bij doet helpt het wat op korte termijn als je die hebt. Def is ingenieur natuurlijk, ja lastig.
-
Dikke winst ja. Waarom is dit geen HoF?
-
Mooie slag en goede voorbereiding dan toch. Te simpel elke dag hetzelfde patroon met saven... gaat een keer fout.
-
Tis een beetje een PushBilly daar in m4 hoog en droog. Wel sportief dat hij nu vanaf planeet gaat expoen en dus fijn crashbaar is voor iedereen. Ook schattig: Hostbilly heeft 1,4 milj militair gebouwd en 1,3 milj verloren. Er is nog plek in M4 dus iedereen die van winst maken houd ga daar ook liggen zo te zien... Nette slag en je doel weer even -1- zijn is weer -even- binnen.
-
Vette slag natuurlijk en wie weet weet een nieuwe opstap om (tijdelijk) weer nummer 1 te staan. Best leuke strijd zo tussen de nrs 1 en 2. Lg en kruisers is het toverwoord tegenwoordig. Mooie vloot haal je neer, die had iedereen wel graag gehad, maar legt het af tegen voornoemde combo.
-
Heel veel slagen maak ik niet als raider en sinds kort expo-er... Maar deze al een tijdje in gaten gehouden en het expo vlootje braaf zien groeien... Defender was online en wist 52 recs puin mee te nemen, verder met ruimtewerf er bij een goede rebuild toegewenst. Mocht je maankansen willen ruilen: dan kan je hem mailen. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Naadir ________________________________________________ Groot vrachtschip …
-
Heerlijke combo is kruiser en navigator. Je brandt er weer fijn doorheen.
-
Excuus dan Kikero, ik combineerde 14 september activiteit bij jouw en Czar zijn planeet en bij jouw toen een berg puin voor je deur. Mijn denk fout.
-
Ik stem voor dat we bij de volgende merge over 2 jaar als laatste land mergen. Dan krijg je ook wel gezeik "waarom wij als laatste" maar dat is denk ik toch wat beter dan proeftuin land voor GF te zijn. En regel een fix voor die merge verdubbelaar van je account want al die Trollers hebben er 300 milj aan acca punten gratis bijgekregen. Bij de vorige merge kreeg Flugel25 er al 100 milj bij maar nu nog meer. zucht.
-
Dikke slag en daar kan je wel wat sterren van bouwen... of herbouwen als ik het goed begrijp. Veel lg zeg.
-
Mooie slag en dikke winst ja. Mooie 2e slag op account Kikero. Kan het zijn dat Kikero account een week geleden nog door Czar Delta account gecrashed was? Soms ontstaat er liefde uit een crash... Ik mis een maan bij je Tripeltje dus wie weet komt je voorspelling uit... ?
-
Expo nerf
PostQuote from LoneRanger: “Quote from Jillian: “ ” Ik was overigens in Merkur ontdekker, maar wat dat expo’s doen al snel zat. In Deimos gekozen voor de meest luie en wordt rijk klasse: verzamelaar. Dat ligt mij als ambtenaar veel beter. ” Ik moest zo glimlachen van deze fijne beschouwing dat dat wel een zwart gat meer of minder compenseert. Mja, zelf vond ik expo doen ook verschrikkelijk suf dus kan er wel mee leven als het alleen maar de simpele expo gaat worden met varianten als 500 GV, 1000 spi…
-
Spelen op terugverdientijd is best leuk ja. En dus kom je wellicht tot de conclusie dat Energie tech 21 en 22 te duur zijn en je die extra kruipers dinges niet gaat bouwen bv. Ik ga er vanuit dat je op planeetplaats 15 speelt wat de sats minder fijn maakt maar wel veel deut geeft. --- Na een tijdje kom je er ook achter dat terugverdientijd het toch moet afleggen tegen "ik moet mijn GS troep toch ergens in kwijt"
-
Volgens mij heb je te vroeg gelaunched en krijg je pas na 1 of na 3 uur (serverupdate) de 9x dm. En ja dat is dus geen 24 uur dat je er van kan profiteren. Al kan het misschien ook doorlopen in de volgende nacht 1 of 3 uur. Zelfde "probleem" komt voor met die planeten die op plaats 17 verschijnen waar je dan 1 x per dag voorwerpen kan vinden. Tot 1 uur (of 3 uur?) krijg je nooit een voorwerp maar wel 500 gs van beginnende planeten.
-
Welkom op het forum en gelijk met een fijne slag. Lekker veel GS meegenomen en klein vlootje van Thabi...mitch geslabt.
-
Expo nerf
PostGeneraalsklasse die een verhoogde opslag krijgt bij de padvinder ..... die ze niet kunnen bouwen toch? Handig!
-
Hoop dat de hond snel hersteld. Komt goed me je, ik zie maar -269 rode punten dus dan heb je nog niks te vrezen.