Search Results
Search results 341-360 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik heb 6 gelijk opgebouwde planeten. Gisteren heb ik gesaved en alles meegenomen. ik zie de safes nu nog vliegen dus kon nakijken hoe alles gaat. Nu blijkt er 2x de normale GS van de nacht op mijn hoofdplaneet te liggen. De andere planeten hebben de GS die te verwachten was (de helft dus) Dit lijkt me een (welkome) bug. nieuwe uni Nusakan. Ow als enig extra is er in de nacht een nieuwe Astro tech geresearched. Zou dat iets uitmaken? Geintje van GF?
-
Mooie slag met veel fodder erbij, juist tegen een tegenstander die zijn lg waarschijnlijk voor maanpogingen had weggewerkt. Dikke winst weer.
-
Mooie slag hoor, zijn volledige vloot met veel GS te pakken. Dikke slag.
-
Vette slag weer, een bakje lg minder daar nu.
-
Heerlijke slag op expovloot. Zolang ze bij de tutorial nog geen item over "je rommel saven" hebben gemaakt blijft dit een fijn opveeg feest.
-
Ik zag de daling al in de lijst, dikke slag hier ook ja. Mooie vloot neer.
-
[TOT: 6.026.628.000] Bob de Bouwer [JIGSAW] vs. Hilly [FEFA] (A: 1.571.395.000, V: 4.455.233.000)
PostAh dat was zeker dat "restje" wat De Zwerver achterliet. Slim opgelet en mooie actie.
-
Prima hit zo toch, ik zag de maan en nog een 3,5 milj metaal puin staartje liggen.
-
Dikke dreun en al met al toch leuke winst.
-
Mooie samenwerking en dikke hit, racen voor puin altijd gedoe.
-
Woot, iemand met metaalgebrek dat zie je niet vaak. mooi opgevist, kwam hier die maan uit? Ik zie dat kloek8 een maan heeft, zou ik door zijn gaan spelen.
-
Mooie hit hoor en vrij hoogstaande speler zo in het blauw geschoten.
-
Heeft de muis kans gehad dan? Ik zie weer een GV opzetje lanx? Heerlijke kristalwinst zo. Wat recjes bijbouwen?
-
Mooie actie en goed afgestraft. Mooie winst ook.
-
Manen blijven heerlijk om rond te kijken in dit stadium van de game. Mooi gepu(i)nished.
-
Soort maanpoging eigenlijk met al die spioos. Fijn gevonden.
-
[NEW #1 SOLO] [TOT: 28.176.000] Sovereign Magellan vs. Tigergirl [ATG] (A: 5.371.000, V: 22.805.000)
PostVerslavend filmpje. Ow en leuke slag natuurlijk.
-
Gezien de 1 GV vrees ik dat (deze) kees niet kan saven...
-
Mooie crash op leuk vlootje.