Search Results
Search results 381-400 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Fijne vangst, wat een berg sats ook.
-
Justmeee
PostWelkom in Pega als trial GO dan. Ik ben jaloers op het mooie weer daar op Malta. Ik zag wel dat er een acca justmeee was in Pega dat net gisteren een nieuwe naam kreeg. Nickname change justmeee Night and Dawn
-
Laatst was Ruftman hier, die zat naast je in U-10 in begin van Mw2 en zei: die Gier is lastig en goed... (hijzelf was vooral lastig). Netjes volgehouden en ja mede door je post en alle zaken in Ogameland en space ben ik blij dat ik alleen nog wat aankloot in oudere unis. Ik trek me nergens meer wat van aan, wat anderen doen moeten zij weten, maar heb er ook geen last of boodschap aan. Ik zie het als een standalone game tegenwoordig. Groetjes Dessa
-
Ok het zal aan mij liggen. Ik zie wel het X sluiticoontje rechtsboven de pop up en als ik er op klik is de pop up weg, totdat ik ergens op klik in ogame, melkweg, werf, wat ook, dan popt die banner weer terug en moet ik hem weer op de X rechtsboven uitklikken. Ik speel de game alleen op PC. Ik kan wel in vakmode komen, hoef alleen steeds even die pop up weg te klikken, maar is jammer na een jaar of 15 om ermee te stoppen.
-
[TOT: 17.407.880.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 3.411.125.000, V: 13.996.755.000)
PostTop slag en goede voorbereiding ook. Gok genomen en alles betaald zich terug, alleen heeft The Script 5 miljard puin zelf en jij (maar) 5 dat is wel fijn voor hem dan. Prima gedaan zo, ouderwets mooi ogame.
-
Daar is lastig tegen te verdedigen denk ik, buiten vaker saven. Mooie deutwinst voor je.
-
Quote from Gorilla: “Als we takeoff mogen geloven is er meer kans om 20x geen maan te krijgen dan dat je in een zwart gaat gaat wat nog redelijk vaak voorkomt ” Bij mij is dit zeker, ik ben van de ca. 300 expedities er nog geen 1 kwijt geraakt in Pega. Als ik na 300 maanpogingen er nog niet 1 heb gooi ik mijn planeet weg.
-
Altijd leuk even stoom afblazen na al dat puinruimen zonder maan. 116 x mis en 84 x mis, ah dan ben ik pas een beginnelingetje. Uni Pegasus is dit gedoe, dus het kan een stootje hebben. Bij 8 x 20% moest je geloof ik doen 0,80 xy tot de 8e = 0,167 dat het mis gaat en dus 1-0,167 x 100% = 83% dat er een maan is. bij 12 x 21% komt eea uit op 94,1% kans dat er een maan is. hmz, ben te oud(of iets anders) om dan de overall kans te kunnen uitrekenen, maar had vast een 96% kans op een maan moeten hebb…
-
Meestal ben ik best braaf op dit forum, probeer redelijk te zijn en zo. behalve na 20 x mislukte maanpoging. 8 x 20% en vandaag 12 x 21% net half uur voor versie 7.3.0 installatie. Voor de rekenmeesters laat ik graag de kansberekening erop, ik denk dat ik eerder een wip met Chantal Janzen mag maken na het winnen van de dubbele postcodeloterij dan dat dit fijne spelletje me een maan gunt... Groet, Dessa
-
Wat zijn ze goed he die zware gevechten. (kwam even kijken hier in een vreemde forum uni voor me)
-
Mooie slag hoor en ja jammer dat ogame het allemaal niet meer aankan.