Search Results
Search results 521-540 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ow wat een winst, ook aan de deut GS kant zoveel. Mooie slag.
-
Mooie GV-Sterrenvloot neer, goed verhaal. Je oeps met dat vertragen toch goed gekomen.
-
Mooi om mee te lezen in deze uni. Prima slag, voorbereiding en payback begrijp ik. heheh puin 42 etcetc
-
Afscheidshit! [TOT: 1.917.848.000] The_mk [GZV] vs. Macwa [ABI] (A: 223.600.000, D: 1.694.248.000)
PostAltijd goede slagen van je gelezen, dank voor het posten en de verhalen erbij. Ja de boel mag wel mergen met .org van mij of andere meer actievere unis in landen om ons heen. Tot ziens wellicht.
-
Regels
PostOk die post van Paradise City geeft me veel duidelijkheid. En goed als het .nl team dan de regels update. Blijft de vraag open of dan in het tussenliggende tijdsdeel de .org of de .nl regels golden...
-
Ik heb hier en daar wat GS boosters op planeten aanstaan. Als ik inlog zie ik ze staan in het planeet algemeen overzicht, net rechts van het witte veldje met het witte kruisje erin. Maar als ik op grondstoffen of via spiorapporten daarna terug op overzicht klik zijn ze niet mee zichtbaar. Wel worden ze nog aangegeven als ik op mijn voorraadje GS boosters klik, dan geeft hij aan dat er 1 nog een 5 uur loopt. Ik kreeg net het bericht dat er een 8tal boosters snel gaan verlopen, maar toen viel me d…
-
Mooi leesvoer van de story en grote vlootslag hoor. Goed gespeeld defenders. Doedelss recs niet geninjaad op de terugweg? Soort van mazzel nog voor hem. Ok rebuilden maar weer iedereen en aanvaller in het specifieke. Leuk bbq filmpje trouwens.
-
Regels
PostIk denk dat er geen automatische warning ingame kan komen dat er een aantal (100 totaal bv) transporten naar een planeet worden opgezet door spelers. Slechts de lanxer die die 100 transporten ziet en er last van heeft kan daar melding bij de GO van maken met bij voorkeur een screenshot. Nadeel van deze opzet is dat dit dus ver na de mislukte lanx (pull) slag is en er mede daardoor dus alleen een bepaalde bantijdstraf kan worden gegeven, maar de betreffende vloot blijft heel. Voor spelers die bv …
-
Regels
PostIk hintte inderdaad ook op wat Spacefighter aangeeft, dat de ene slag die dus niet lukt wel een gevolg kan hebben dat een andere slag daarvoor wel genoeg vloot heeft. Toch staat dat eigenlijk ook buiten het probleem wat zich nu voordoet dat GF niet duidelijk en expliciet beschrijft dat spelers geen 100 transporten mogen verzenden om een lanx zo te verstoren. +++ Vraag (en probleem) is natuurlijk: hoe kunnen spelers dat weten dat er door ook anderen heel veel transporten worden gestuurd (0f 20 of…
-
Regels
PostProbing: Probing of het massaal aanvliegen van één planeet om daarmee lag te veroorzaken (al dan niet bewust) wordt gezien als bugabuse en is verboden, en kan tot permanente uitsluiting leiden. Zogenaamde veiligheidsspio's binnen 6 seconden voor aankomst van de aanval worden als probing behandeld. +++ In bovenstaand geval is het dus " het massaal aanvliegen van 1 planeet", waarbij je dus transport ook als aanvliegen moet zien. Ik denk dat het beter is deze uitleg van "Probing" wat meer uitgespli…
-
Ook weer mooi gevonden zie ik, best actief toch bij jullie daar in Xalynth.
-
Regels
PostQuote from monfy: “Quote from paul-maximilianus: “Ik mag aannemen dat het arme slachtoffer inmiddels zijn vloot terug heeft? ” Waarom? Slag is niks mis mee en gewoon goedgekeurd ” Excuus dan van mij, ik dacht dat de slag een gevolg was van de transporters spam, had me er beter niet mee bemoeid misschien.
-
[TOT: 1.767.737.000] Doedelss [Predator] vs. Stinkzwam [TnT] (A: 201.343.000, D: 1.566.394.000)
PostAh fijn dat je rebuild hebt, en Stinkzwam trouwens ook zo te zien sinds 28 juli slag op hem. Mooie slag en winst weer.
-
Regels
PostIk mag aannemen dat het arme slachtoffer inmiddels zijn vloot terug heeft?
-
Altijd fijn als een defmaker ook nog wat vloot tussen zijn raketjes verstopt...
-
Mooie vangst van vloot en GS.