Search Results
Search results 621-640 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie hit hoor, hij lijkt me nog steeds off zo te zien.
-
Dat dacht ik al. 10 milj winst en dan een 1000 milj vloot inzetten is risicovol... met 5 itjes had linn-killer ook 10 milj winst kunnen behalen.
-
Mooie dikke hit hoor.
-
Mooie slag en dikke winst natuurlijk. Ben wel benieuwd op wat voor winst linn-killer vloog bij El Capitan. Zo veel vlootpunten in de aanval om een beperkte winst binnen te halen wellicht? Mooie counter.
-
Nette slag, toch nog enige actie in jullie uni.
-
Lanxhit [TOT: 521.264.000] Scaapiee [FREE] vs. TheBunny [SLOPEN] (A: 61.798.000, D: 459.466.000)
PostMooie dikke winst er aan overgehouden.
-
Ja ik zal wel wat neerbuigend overkomen. Er werden nog zo 6 dingen fout gedaan die ik maar niet eens benoemde in de post. Tja ik verwacht gewoon van iemand op plaats 6 dat ie een beetje de game kan spelen, maar dat viel me dus tegen en ja dat klinkt dan door.
-
Aanvaller deed best heel veel fout. Maan bespioneren en dan 4x de planeet aanvallen. En dat de 2e keer weer doen na er na een 15 min achter komen dat hij verkeerd zat. De 3e keer was dan wel goed op maan, maar ja.... geen safety spio, geen vertragen, dus hopte ik een ster en mijn foddervloot erbij: De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 09-04-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Doedelss [Predator] ________________________________________________ Klein vrachtschip 2.000 Lic…
-
Fijne winst al is het muurtje topzwaar en zou er 50 k kl las&raket moeten staan.
-
Mooie slag inderdaad en bijna zonder kosten.
-
Idee voor graviton
PostAls ik het natel is het onzin je voorstel. met 10 rips op 8888 maan is er 47,14% kans op ripverlies en 18,1% op moondestruction. met 10 rips op 9333 maan is er 48,30% kans op ripverlies en 10,7% op moondestruction... daar zal die 25% ipv de standaard 20% waar het progje mee rekent niet het bijna halveren van de moondestruction opheffen. dat wordt huilen voor de fleeters...
-
[TOT: 7.302.614.000] Durrsaku [FREE] & Gier [GZV] vs. Yaws [LoT] (A: 792.845.000, V: 6.509.769.000)
PostMooie slag hoor. Rechtdoor al het fodderspul heen gevlogen.
-
spio
PostAls je goed leest zie je dat er 6 sec voor inslag staat. Dus 15 secs voor inslag mag je gewoon spioneren hoor.
-
Prettige boem en leuk eens heel veel bommies te zien hier.
-
Als je een raider te pakken krijgt is het heerlijk vaak. Simpel maar dikke GS winst zo.
-
Mooie slag en welkom terug aan de goede kant van de CR.
-
[TOT: 1.642.636.000] Devilworm [LOST] vs. Doedelss [Predator] (A: 193.601.000, V: 1.449.035.000)
PostMooie hit hoor. Nu heb je weer wel deut genoeg voor dit soort tripjes.
-
Mooie minst haal je zo binnen. Wel aardig defje maar gewoon veel te veel GS erachter.