Search Results
Search results 661-680 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Hij was een redelijk goede speler ja, maar dat is inderdaad in de verleden tijd, een andere uni zelfs. Mooie slag weer, vrijwel geen kosten, bijna alles winst.
-
Mooie slag en gedurft zo een MW verderop. Was op planeet zo te zien aan de def? Poes dacht daar rustig te kunnen slapen dus...heheh
-
Fijne vlootslag en naraids, helemaal leegetrokken zo te zien.
-
Eerder Pega denk ik en beetje Draco. Ik neusde even in je oude posts van 2015. Goofy, Ayatollah Kissinger en vele meer oude getrouwen die al weg zijn hier. Maar leuk dat jij hier nog bent en slagen maakt.
-
Zo leuke slag op een zooitje kruisers die daar met weinig deut en aandacht lagen.
-
Ah je leeft nog! Fijn bonkje en 10 m winst.
-
Mooie hit hoor. 30 milj is leuke winst en wat je zegt ... moet ie het maar saven.
-
Fijne 1e hof dan hier, dat er meer mogen komen. Zelda, wel een bekende naam van eerdere unis als ik wel ben.
-
@Takeoff, Dat zijn de heerlijkste levende i-tjes die je maar kan bedenken en raiden. Er staat nergens in de manual een verplichting tot actief spelen. Sommige spelers willen gewoon hun alliantieberichten bijhouden maar spelen maandenlang niet actief en die kun je dus maandenlang als actief lijkende speler (alleen er komt geen punt bij) raiden. Allemaal volstrekt legaal hoor. Elke oplettende ogamer zoekt een paar van dat soort levende itjes. @Flugel25, mij hoor je zeker niet klagen hoor over de h…
-
[TOT: 238.430.000] de zwerver [JIGSAW] vs. BadumTsss [Veteraan] (A: 47.090.000, V: 191.340.000)
PostOef, zaten 12 nieuwjaarssterren bij zie ik. Leve de ruimtewerf dan maar en beter opletten in het vervolg. Mooie slag en winst voor aanvaller. Geen (tijd voor?) naraids?
-
Waar te beginnen. Ja dat mag alles wat je boven hebt omschreven is legaal. Of het het erg eervol is is een tweede, of je er een goede ogamer van wordt...nee misschien wel een luie. Als je in een alliantie zit komt er bij tijd en wijle een bericht op de rondgaande: "Jongens het was leuk maar ik stop er mee dus raid me maar stuk, doei, tot in een andere uni" En ja dan kan je er ook gaan halten als iemand van buiten die alliantie het door begint te krijgen. Soms logged een speler elke week even 1 s…
-
Zonder Unknown Harries geen ogame! Fijne winst weer.
-
Kleine winst maar er is winst. Die Ve had je thuis kunnen laten.
-
Wel een goedgebouwd defje. Kleine winst toch wel omdat er net wat vloot en iets teveel gs ligt.
-
Ja weer een mooie slag en fijn het verhaal er om heen te lezen. Valt me ook wel wat tegen dat Yaws hier niks durft te schrijven over de afgelopen slagen die hem tegen zaten. Vroeger waren het leuke verhalen over "teamuitjes" en "verjaarspartijen" met de alliantie familie, maar als het dan een keer even wat tegenzit zou je wat meer dan " the sound of silence" mogen verwachten. Mooie hit weer en toch een goede hap met puin binnen.
-
Mooie repay dan gedaan ook gelijk zo. 10 k nietjes wegschieten is niet niks.
-
Netjes, mooi gedane actie dan. En met groot resultaat.
-
Mooie grote hit. Def heeft geen vrachters?, alleen sterren daarvoor gebruikt? Tja kan moet je wel online zijn natuurlijk.
-
Fijne grote slag weer en bij def is de fut er soms wat uit lijkt het zo.