Search Results
Search results 721-740 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie winst hoor, ik dacht dat def zijn save-leven zou beteren maar dat valt nog te bezien.
-
Lang genoeg spioen en wachten kan dus best wat opleveren. Mooie winst.
-
Van alles en nog wat lag daar, maar totaal leuke winst zo toch.
-
Ja fijne winst zo opgeteld.
-
Huh? Als je een hele berg rommel (lees DEF) te verliezen heb aan 3000 inkomende sterren en je gaat je huffie pas 3 min voor tijd saven ivm wat minimale GS dan snap je de game niet helemaal. Iets met (geheime) opslagen die een paar uur GS veilig stellen etcetc. ja 3 min voor inslag zou ik ook doorvliegen. penny wise en pound foolish noemen ze dat, hier is dat dus nog een tandje erger. === Tip: scrap die DEF rommel en ga er mee spelen/ aka wat nuttigs doen zou ik zeggen.
-
Dikke winst geen kosten.
-
Geweldige kleur zo, en leuke winst, dus top.
-
[TOT: 1.100.110.000] Road Runner [TROL] vs. teletubbiebal [LIGAS] (A: 6.120.000, V: 1.093.990.000)
PostDat compenseert alle Trol verliezen van de afgelopen dagen wel, denk ik. Wat een winst en gratis slap zo. Auw alliantiemaat (al ziet ie me al jaren niet of nauwelijks)
-
Is dit een Miner Trol piet? had zo in het rijtje gepast. Fijne vlootslag en winst.
-
Goed voorbeeld van Buckert doet goed volgen zie ik. mooie acties. (ik ga wel effe de anderen kijken maar niet overal commenten) dikke winst hier. Trol als farm, gaat goed daar.
-
Fijne winst hoor, crash puin en veel deut. Ik zie defender ook nooit hier meer iets posten dus ben benieuwd. logged eens in de week in of zo? dat was in Taurus dan ruim voldoende, maar kan het aanpassen naar Pega het zijn?
-
Wat een overkill voor de safety. Maar dikke winst toch.
-
Gewoon leuk om te doen en net genoeg winst ook.
-
Wordt zijn def gecrashed in een niet-def to puin uni... Mooie slag en winst.
-
Als dat 4000 kristal was heb ik dat geruimd ja. Fijne hit, raar defje.
-
En ook dik je verloren deut weer terug. Mooie crash zo, flinke vloot neer.
-
Ah spio je me daarom. Mooie winst hier ja.
-
Heerlijke winst zo.
-
Oef wat een geweld en mooie grote vloten. Mooie actie om hier te zien, zag de stats verandering al ja.