Search Results
Search results 781-800 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Leuke hit, al moest er zonodig 1 weer 500 rips meer meesturen.
-
[TOT: 225.411.000] PresentDanger [RCN] vs. Shadowmaster [KT-BV] (A: 10.455.000, V: 214.956.000)
PostHet puin van de crash is al fijn, de GS totaal is nog fijner. Mooie actie. Die ander: je tot 7 secs laten vliegen. Pfft dat gaat een keer mis zou je zeggen, wel balen ja.
-
En hij moest nog maar 5 light fighters... mooi opgeveegd weer.
-
Je vergeet hier het 2e deel van de battles te plaatsen, de resterende 8 Ripskill en dan de GS die je meenam: Dit is wat angelicus aan ons op de mail gaf: (mooie slag maar het is op een medelid van me dus dan maar tussen()) In je totale opsomming klopt het winstbedrag wel natuurlijk. 500 k spioos die hebben meerdere keren half Yakini gezien... Totale buit: - 160,516M - 94,169M - 226,863M
-
Dat is echt een acca leegschudden tot op de kruimels... Rdet is Rdet niet meer van vroeger zo bleek al eerder, ach (aandacht voor iets)tijden vergaan.
-
Mooie catch ook hier. Is op een al behoorlijk lang spelende ogamer...
-
Deutloos op een maan gesaved... tja. Als je op tijd bent kun je springen naar een andere als je die hebt. Mooie vlootcatch en ja die spioos zijn Yakini restanten neem ik aan.
-
Mooi muurtje gesloopt, zag er maagdelijk uit met al die mooie getalletjes op 000. Ook fijn voorbeeld waarom bommers en GV het zo lastig hebben als combo.
-
Ah die kwam uit Yakini mee. Ja dikke def en geen ally. Leuk dat jullie met winst er doorheen komen.
-
Ja die is wel lekker maar ook lastig. Is voor iemand die wil herplaatsen en wil bonken wel een leuke denk ik.
-
Mooie catch maak je daar. Dikke slag en winst.
-
Quote from Vinnie: “Mooie slag, waarom zoveel spiosondes? ” Daardoor had ik totaal minder verlies. Omdat het acca uit Yakini naar hier gemergd kwam had ik nog vrij veel spioos over van het spioraiden daar.... dus daar ga ik actief van afkomen op deze crash manier.
-
Ik zou van 50.000 metaal-25.000 kristal-15.000 deut en Snelvuur van Ster des Doods: 25 Snelvuur tegen Spionagesonde: 5 Snelvuur tegen Zonne-energiesatelliet: 5 Snelvuur tegen Raketlanceerder: 20 Snelvuur tegen Kleine Laser: 20 Snelvuur tegen Grote Laser: 10 Snelvuur tegen Ionkanon: 10 Technische gegevens ( basiswaardes ) Structurele integriteit: 75.000 Schildsterkte: 500 Vuurkracht: 1.000 Snelheid: 4.000 ( vanaf hyperruimtemotor 8 basiswaarde 5.000 ) Opslagcapaciteit: 500 eenheden Brandstofverbr…
-
Scaapiee had gisterenmiddag al de 1e ruimtewerf productie, ik later de 2e. Fijn ding die ruimtewerf. Soms heeft defender weer vloot terug soms heeft aanvaller een 2e of 3e keer puin. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 13-11-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Spio me Softly [MARVEL] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1 Licht gevechtsschip 50.000 Zwaar gevechtsschip 25.000 Spionagesonde 65.000 _________________________________________ Ver…
-
Fijne slag en mooie winst zo. Zelf geen kosten zowat.
-
Prima motief en goed uitgewerkt.