Search Results
Search results 141-160 of 280.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.809.053.000] JamesCameron [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 198.541.000, D: 1.610.512.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostDe geannuleerde deut 38 was zelfs op de planeet bij de slag zelf Dat slagschepen precies hetzelfde ratio metaal en kristal kosten als een deutmijn maakt het lastig te ontdekken dat ze er zijn Tja, ik was al een uurtje aan het snoozen. Precies paar minuutjes te lang gesnoozed... Veel plezier met mijn gsjes!
-
Quote from .org: “Dear community, on Monday, 14th of October we will implement the version 7.0.0 in the Public Test Servers. With this update, the marketplace, classes and new ships we have been talking about for the past months will be available for you to build and explore. If you don't own already an account in the pioneers lobby, you can create one through the following link: lobby-pioneers.ogame.gameforge.com/en_GB/ Please, keep in mind the pioneers lobby is independent to the live lobby so…
-
in de ogame lobby (ogame.nl) op de 3 streepjes rechtsboven klikken --> mijn account --> genereer geschenk code --> het account/de accounts aanvinken die je wilt geven --> Code creëren --> die code geven aan degene die je account krijgt en klaar. Om account over te nemen ga je naar het zelfde Mijn Account menu en druk je op Code invoeren om de code die jij zojuist hebt gemaakt in te voeren.
-
[TOT: 110.903.000] Abremsev [BIRDs] vs. Raisingrose [GZV] (A: 841.000, V: 110.062.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostLekker! Ga nou eens kv bouwen
-
[TOT: 1.310.000.000] JamesCameron [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 10.000.000, V: 1.300.000.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostPestkop! Ik had die mooie ripjes net een weekje of anderhalf. Af en toe even uitgelaten om wat gsjes te stelen die achter grote defjes lagen. Had al wel gezien dat je ook een keer op hetzelfde target had gevlogen (andere planeet) dus had wat voorzichtiger kunnen zijn, maarja... Lekker laks => 2k rips op je daks Was weer gezellig pm'en als vanouds Veel plezier met de winst edit: ga niet op alle drie reageren hoor
-
[TOT: 248.422.000] JamesCameron vs. Hoi (A: 20.315.000, V: 228.107.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from barcodeplayer: “vond je niets groters om te melden dat ik er niet meer opzit ? schattig winstje, doe er wat leuks mee ” Dat was aan het verschil in activiteit ook al wel te zien Toch nog een lekker hapje in deze uni xD Welkom "terug"! ps. te weinig recs gestuurd? Noobie
-
[TOT: 1.968.443.000] Hitsugaya Toushiro [Playbook] vs. BaHCuN (A: 197.938.000, V: 1.770.505.000)
PostIk schrok vooral van de lage techs van de verdediger.
-
New #1 hit [TOT: 1.983.124.000] Abremsev [BIRDs] vs. Cathar [LEEUW] (A: 439.816.000, V: 1.543.308.000)
Plofkop - - Rustplaats
PostGhehe, Lekker Abrie!
-
Independence
Plofkop - - Ex teamleden
PostSucces Bertie!
-
Quote from Lorovus: “Dear Players! Would you rather play in a server with or without merchant? Once the content update is ready, some of the new servers might start without premium trader in the game. For the time being, once the update goes live in the older universes the merchant will continue to be available. Leave us your comments in the discussion thread! We want to know how would you rather play! OGame Team ” Lijkt mij wel een leuk idee. Miners die deut gewoon lekker moeten verkopen ipv ju…
-
Regels
PostQuote from JamesCameron: “Ons team bestaat grotendeels uit ouwe rotten die half met ogame pensioen zijn en een beetje bij-hobbyen als vrijwilliger om de boel draaiende te houden. Met dat in het achterhoofd houdende vind ik dat er veel te hard op wordt ingehakt op het team. JA, ze zaten fout bij deze slag. Maar het is niet alsof de betrokken spelers direct de regels van .org aan ze hebben overhandigd van "zo hoort het, please fix it". In een openbare discussie wordt dan door derden de benodigde i…
-
Regels
PostQuote from Legend.bdr: “Oja, thx plof voor het zoeken op org. ” Zoeken viel mee hoor, deze regel al vaker opgezocht om in .org te gebruiken. Wist dat het er was, ctrl+f en klaar edit: nog steeds belachelijk dat mensen denken dat het bug abuse is.. Wat is de bug dan? Tenzij de vloten allemaal rond dezelfde seconde, en die seconden ook de vlootimpact is aankomen (probing) dan is er 0 sprake van abuse van wat dan ook. Dat er blijkbaar accounts opgeofferd werden om de vloten groter te maken ben ik h…
-
Regels
Post(de rules zijn gequote onderaan de post) lol dit is echt facking stupid. Ten eerste *KNIP. In de slag werd niet eens over de ban gesproken maar was het een discussie (zelfs zonder trollen) over de regels zelf. Ten tweede, het staat volgens mij ergens in de regels hoeveel transporten maximaal gestuurd mogen worden door hoeveel spelers om de lanx onoverzichtelijk te maken. Dit was iets van 3 alliantiegenoten (die langer dan een week in de ally zitten) allemaal max 20 transporten each. Wellicht ook…
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
Plofkop - - Rustplaats
PostQuote from INSIDIOUS: “je bent behoorlijk benieuwd waar wij je meisje ?? wat bedoel je hiermee ikgeloof dat jij echt geen idee heb waar jij mee bezig bent (lafaard !!!! ) ” Holy damn, heb je nooit geleerd dat als er een haakje openen '(' staat, de zin onderbroken wordt en verder gaat na het haakje sluiten ')'. er staat dus: Ben behoorlijk benieuwd waar wij je meisje en kind negatief neerzetten hier? Erg geestig dat ik een lafaard !!!! ben terwijl ik gewoon een vraag stel. Ik heb echt het gevoel …
-
[TOT: 830.945.000] wolverine [LOT] vs. Zwijn [GZV] & Gier [GZV] (A: 544.888.000, V: 286.057.000)
Plofkop - - Rustplaats
PostQuote from INSIDIOUS: “hhaha mag je wel van verre huize komen grapjasje xd en als ik jou uit moet gaan leggen dan hoe dan ook dat je me meisje en kindje erbij betrekt op een zielige manier die mij in het slechte plaatje zet grewoon puur uitdagen dus laat ook wel weer zien hoeveel kleiner jou harses is dan de mijne xd ” Ben behoorlijk benieuwd waar wij je meisje (meisje really? je bent 35, volgens jezelf iig) en kind negatief neerzetten hier? Ben ook wel benieuwd naar je uitleg over hoe wij jou u…
-
Veiling
Plofkop - - Ideas Planet
PostQuote from Anonymous: “+500 dan maar ” Yes we staan weer in de plus! Dit idee komt er dus 100% doorheen
-
Plofkop - - Rustplaats
PostQuote from INSIDIOUS: “moetje in me gezicht zegge lafaard@discordia ” Aan je teksten te zien begin ik toch erg te twijfelen of je wel de legale leeftijd hebt om een vriendin te hebben, laat staan een kleine op komst. voor insi: anje teste tezien ik twijve wel of je niettu jong ben vor un schatjuh +baeby
-
Veiling
Plofkop - - Ideas Planet
PostAangezien ik 24 uur per dag wakker ben: +49
-
Quote from Freakertje: “Je verhaal rammelt hierbij. Voor het opwekken van een laserstraal heb je ook energie nodig. Die moet uit het deuterium worden gehaald. Bij energieomzetting treedt al-tijd energieverlies op. Dus jouw redenatie volgend, zou de uitkomst moeten zijn dat bij elke level verhoging, het deutverbruik hoger moet zijn ” Precies dit! De eerste hoofdwet in thermodynamica.