Search Results
Search results 161-180 of 280.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
aanvallen en vmode
PostMooi dat in vmode gaan door de topicstarter gezien wordt als lekker winst pakken. Je begrijpt wel dat je meer winst kan halen als je uit v-mode blijft? Klinkt gewoon een beetje als een janktopic omdat je gecrashed bent. Je had ook gecrashed kunnen worden door iemand die niet binnen een dag weer in v-mode zit toch?
-
Solo #1 [TOT: 475.945.000] Abremsev [BIRDs] vs. General Kenobi [T10] (A: 97.000.000, V: 378.945.000)
Plofkop - - Rustplaats
PostQuote from Abremsev: “Quote from Independence: “Lekkere slag. Hier dus ook recs niet getimed? Jij noob! ” Ja ik weet het, erg he ” Komt omdat jij L3exx123 niet bent. Dan was die langer offline gebleven zodat de slag wel was gelukt als je later je vloot had gestuurd.
-
Quote from L3XX666: “Quote from Independence: “Leuke slag! Wie gaat nou in een speed uni zijn recs eerst sturen en daarna wachten zodat deze getimed zijn?!?! Dan lukt een hit nooit meer ” das wel vreemd , ik doe dit altijd en dat lukt prima ” omdat jij alleen tussen 2 en 4 uur snachts vliegt ja. Iemand noob noemen omdat die zijn recs niet timed bij een spot sim fly.. Beetje zelfde niveau als Wolverine
-
[TOT: 840.007.000] PresentDanger [GZV] vs. loenytoon [KT-BV] & Middnight [KT-BV] (A: 800.000.000, V: 40.007.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from Middnight: “Quote from Spacefighter: “Quote from Mighty-Me: “tsja, leuk gedaan zoals ik al zei ingame. soms zit het mee, soms zit het tegen en soms wordt je gewoon even opgehouden en dan kijk je en dan heb je dit .... nja het zijn maar rips gebruik je indd amper dus dat scheeld, alleen doodzonde dat je die gs niet mag houden man, beter waren mijn recys eerder geweest, dan had go niks gehad xP ” waarom mag hij de gs niet houden dan?Hij heeft gehalt bij een itje, niks illegaals aan toch…
-
Waarom post je dit? Puin jatten is prima, maar dan weet je toch ook dat dit gaat komen? Als ik Abrem was had ik 3 planeten ipv 1 planeet plat gemaakt.
-
[TOT: 840.007.000] PresentDanger [GZV] vs. loenytoon [KT-BV] & Middnight [KT-BV] (A: 800.000.000, V: 40.007.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from Spacefighter: “Quote from Mighty-Me: “tsja, leuk gedaan zoals ik al zei ingame. soms zit het mee, soms zit het tegen en soms wordt je gewoon even opgehouden en dan kijk je en dan heb je dit .... nja het zijn maar rips gebruik je indd amper dus dat scheeld, alleen doodzonde dat je die gs niet mag houden man, beter waren mijn recys eerder geweest, dan had go niks gehad xP ” waarom mag hij de gs niet houden dan? Hij heeft gehalt bij een itje, niks illegaals aan toch? Jammer van de sterre…
-
[TOT: 30.750.000] postduif [SpG] vs. plopkoek [NBAM] & barcode [NBAM] (A: 30.000.000, D: 750.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from Demon: “Quote from ReformeD: “Quote from Demon: “Dit is namelijk zeer mooi totaal uit de context genomen ” Uit welke context genomen? RIPs lanceren voor moonblows, maar geen ''geen zin om nog eens 2 uur te wachten op terug komst", De conclusie dat het een ondoordachte actie was lijkt mij dan niet ver weg. ” MOEHAHAHAHAHAHAHAHA effe opnieuw lezenen dan reageren er staat: wist van de ninja's al af en heb bewust alle 60 rips laten vliegen Had totaal geen zin om nog eens 2 uur te wachten …
-
[TOT: 114.977.000] L3XX666 [LEEUW] vs. wolverine [LOT] (A: 102.750.000, V: 12.227.000)
Plofkop - - Rustplaats
PostQuote from L3XX666: “Quote from Abremsev: “Haha waarom gaat iedereen opeens nederlagen plaatsen? Achja, glrb! ” omdat wolverine liever had dat ik hem plaatste staat in mijn uitlegje ” Denk dat @Abremsev het niet begreep door de overvloed aan misplaatste woorden en het volledig ontbreken van leestekens.
-
[TOT: 64.820.000] INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] vs. onlydata [LOT] (A: 56.260.000, V: 8.560.000)
Plofkop - - Hall of Fame
Postzoveel domme fouten Ten eerste zie ik niet hoe vertragen had uitgemaakt. Maar de grootste fout: je zegt zelf dat je activiteit bij hem zag maar dat zijn vloot er niet lag? Je dacht toen niet dat het wel slim was om terug te trekken aangezien je weet dat hij sprongers heeft en je makkelijk een ninja kan geven? De reden dat een sprongpoort ninja lastig is om uit te voeren is doordat je altijd wel ergens act maakt, maar het wordt easy als de aanvaller zich daar niks van aantrekt xD
-
[TOT: 8.107.000] Bouli [LEEUW] vs. Emperor Sedna (A: 788.000, V: 7.319.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostHet gaat om de hoeveelheid puin. Als dat meer is dan 2 miljoen is het een HoF. Vanaf 100 miljoen puin kan een slag een top 10 hit zijn.
-
[TOT: 114.977.000] L3XX666 [LEEUW] vs. wolverine [LOT] (A: 102.750.000, V: 12.227.000)
Plofkop - - Rustplaats
Postje moet ook wel naar activiteit kijken. Vertragen heeft weinig nut tegen een sprongpoort ninja. succes met de rebuild
-
[TOT: 64.820.000] INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] vs. onlydata [LOT] (A: 56.260.000, V: 8.560.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostWaarom post jij dit? Zonde om zo in een ninja te lopen!
-
[TOT: 8.107.000] Bouli [LEEUW] vs. Emperor Sedna (A: 788.000, V: 7.319.000)
Plofkop - - Hall of Fame
Postlekker hitje hoor! Je mag hem bij de HoF sectie plaatsen trouwens
-
aanvalslabel
Plofkop - - Ideas Planet
PostLaten we dan ook een label maken als een alliantiegenoot aangevallen wordt. Misschien ook met impacttijd zodat er gecounterd kan worden zonder dat de verdediger ook maar online hoeft te komen! Beetje nutteloos idee natuurlijk, raids moet je maar lanxen als je act ziet en grote hits communiceer je toch gewoon.
-
[TOT: 28.707.000] Abremsev [BIRDs] vs. SIC Bonsai [F-E-L] (A: 3.047.000, D: 25.660.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostWeer een lekker winstje te pakken!
-
Eerste HOF[TOT: 45.014.500] renegade vesta [BIRDs] vs. Leonidas [F-E-L] (A: 6.422.000, V: 38.592.500)
Plofkop - - Hall of Fame
PostLekker hitje hoor!
-
[TOT: 30.280.000] Abremsev [BIRDs] vs. Cryptmaster [DEF] (A: 3.091.000, D: 27.189.000)
Plofkop - - Hall of Fame
Postprima 10 miljoen winstje!