Search Results
Search results 421-440 of 573.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik zou hiervan een draadje maken in ideeën planeten, dat de boosters zo worden aangepast dat het of evenveel dm kost (per veld) en dat er dan meerdere op 1 planeet geactiveerd kunnen worden. Vind ik wel een goed idee. Dan heb je overigens ook de hele discussie van planeetjes worden te klein opgelost en het levert GF ook nog meer DM op na een gegeven moment (wanneer kolo's volgebouwd zijn en je met DM bij kan kopen). Win-Win lijkt mij?
-
[TOT: 24.638.000] Spacefighter [n00dles] vs. ChubbyGorilla [BeNe] (A: 4.499.000, D: 20.139.000)
Yoshi - - Hall of Fame
PostIk mis de 0 effort instelling Misschien haal je op deze manier flair weer in, met +1 effort
-
Account trade sectie
PostJe weet toch dat je je email en wachtwoord toch aan niemand mag doorvertellen? Dan lijkt je probleem meer een eigen schuld dikke bult. Zoals mini al zegt we zullen moeten wachten.
-
Quote from Legend.bdr: “Waarom wordt een server die net open is zoals cygnus verhuist naar een server zonder dezelfde specs? Iets goed plannen zit er ook echt niet tussen... ” naar wasat en dan spec veranderingen eco naar 7? heb je letterlijk dezelfde specs Edit: over eco/fleet speed heb ik het met specs
-
rapporteer een bug
PostHeb hetzelfde gehad een jaartje terug of zo. Foutmelding vlootverzending Heer RoadRunner kwam toen met dit: Quote from RoadRunner: “Heb even wat rondgezocht op het forum. Dit is helaas een fenomeen dat al jaren bekend is en ook al gemeld is bij GameForge, die er nog niets aan hebben gedaan of hebben kunnen doen. ”
-
Spelbederf
PostQuote from Naatee: “Wild idee: Wat als er een GO/SGO/MOD/SMOD/COMA (wie dan ook) zich bereid stelt zijn postvak als verzamelpunt in te zetten. Een ieder die een mening heeft over wat in zijn/haar ogen spelbederf is stuurt naar dit teamlid een ticket die door dit desbetreffende teamlid verzameld worden. Na het verstrijken van de deadline worden deze antwoorden verzameld, gebundeld en hier ergens gepost. Dan is er een overzichtelijk beeld van wat wij als community onder spelbederf verstaan, welke …
-
Als er voor Engelse taal niet gewarned e.d. wordt, lijkt het me dat het dan toch al gedoogd wordt? Mocht je denken dat dit niet zo is, mag je hier natuurlijk altijd een gesprek met een mod/smod of de BA mee voeren. Nieuwe ideeën worden altijd van harte gewaardeerd. also laat die komma's voor en weg ... mijn autistische trekjes beginnen dan overuren te draaien. Voor de rest word ik vrij blij van een goed Nederlands opgebouwde zin, die ik bij jou genoeg zie.
-
Het zit dan bij stap 3 en 4. Je kan een vloot maximaal 30% vertraging. Bij 30sec kan hij dus max 9 seconden worden vertraagd. Bij een langere tijd kan je de spio dus niet bij je ags vloot toevoegen en zo de vloot vertragen.
-
Mogelijk bug?
PostDe enige reden die ik kan bedenken is dat inner van 8 naar 16 groter is dan van 9 naar 16, dit zou dan een kortere tijd kunnen betekenen.
-
Idee is goed, uitvoering mag nog wat beter. Als je de extra planeetvelden achter de gekoopte zet (je moet dus eerst kopen voordat je de extra krijgt), dan heeft GF ook hier geen last van terugtrekkende inkomstenbron. (zie dit een beetje net zoals het dm wordt gebruikt).
-
Beetje overbodig, naarmate je speelt trekt eco steeds dichter na elkaar toe ingame, vandaar ook het steeds duurder worden van de gebouwen. Wanneer jij 40-33-35 hebt staan zal jij minder snel met dezelfde inspanning een volgend rondje metaalmijn kunnen doen dan iemand vanaf 39-33-35 naar 40-33-35. Een extra debuff van de top op die manier te creeëren ga je alleen de top mee klieren en kloten, wat niet de bedoeling is. De eersten staan niet voor niets eerste, aangezien deze meestal de meeste tijd …
-
Anuvinda
Yoshi - - Ex teamleden
PostSpaghetti of Macaroni: Leest iemand dit uberhaupt? Ja Dat stuk over de huurmoordenaar is ook wel grappig
-
Feature: Wormgat
PostJe maakt het hierbij onmogelijk om een plaatsing terug te timen. Een beetje nolifen hoeft dus niet eens meer. Ik save mijn vloot dan bijvoorbeeld en een speler B blaast mijn maan, ik pull vervolgens en dan mag hij gaan gokken op 1/600 op welke seconde hij nou weer gaat terugkomen. ... hiermee ga je geen enkele fleeter blij maken.
-
Quote from Knigge: “Quote from WaZ: “Anu nee, hebben ze je overgehaald? ” WaZ waar blijft jouw soli? ” Damn waar zit die like knop nou, +1 voor dat
-
hmm, ja anders het verkorten van de onderzoeken toepassen op de alles behalve de astro zodat de andere onderzoeken normaal kunnen worden afgerond in 3 maanden tijd en dat astro nog steeds de afkoop optie is. Ik weet niet precies hoeveel % van de onderzoeken die worden afgekocht astro is, maar dit lijkt me de meest waarschijnlijke en voorkomende optie om af te kopen. Zo snijd je dus niet teveel in de inkomstbron van GameForge maar verbeter je wel de wachttijd.
-
een kans, als de verdediger het uit heeft geschakeld heeft tactische terugtrekking geen effect XD
-
Quote from Flugel25: “Quote from Yoshi: “Alleen bij mergen is gebleken dat het maar een tijdelijke boost geeft, maar als je nou in plaats van een tijdelijke een permanente verandering geeft (de speeds aanpassen) geeft dit misschien een ander resultaat. True we weten niet of dat zo is en dat zal blijken. Dat spelers die niet kunnen wennen aan verandering van speed blijf je houden, of dit nou mergen is of speedaanpassing, daar is niet zoveel aan te doen. <--- slaat op oude uni's De specs aanpassen…