Search Results
Search results 501-520 of 573.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Kopie pasten van ANU Oke, laten we beginnen dan maar: Inactiviteit wordt afgestraft op een manier die ik passend acht Eerste ronde is BM ronde, maar telt wel als een nacht Mogelijke rollen Goodies: Beschermengel (sorc) Beul (Beult) Burger Dorpsgek (Kan iedere oneven nacht van 3 spelers de rol vragen) Helderziende (Kan iedere nacht de alliantie van een speler zien goed/slecht) Huidenwisselaar (Kan in de nacht met iemand wisselen, alle acties op deze personen gebeuren dan op de andere) Jager (neem…
-
Ik zie dat mijn accountje ook daar nog niet is verwijderd, heb net eventjes ingelogd plaatsje 454 ofzo momenteel, mag hiervoor ook worden gebruikt als er een geschikte kandidaat is.
-
Wasat # 48 Miner
PostMag een slotje op
-
Algemene WW offtopic
Yoshi - - RP & WW Corner
PostIk wil wel hosten, als jij mij alles eventjes kan uitleggen voor wat er voor het hosten nodig is. Kunnen jij en wad een keertje samen spelen Bedankt voor het hosten trouwens Anu
-
Aangezien morgen de lynch is en ik het morgen druk heb wil ik alvast het volgende zeggen: Quote from straatveger: “Voorts kan ik 100% bevestigen dat Wadloper en Yoshi goodie zijn, alsof we dat nog niet wisten hea. De burgemeester is nog steeds in het spel, heeft Hysteria iets te verbergen? Of Rob die nog steeds geen slachtoffer is geworden.. Moest je een goodie zijn hou je het deze WW al zeer lang vol En dan hebben we nog Wish, jij lijkt me echt een stille killer deze WW.. En Gambit.. Ja moeilij…
-
Ik ben geen wolf en ik ben inderdaad geen burger, als ik mijn rol nu ga zeggen kunnen we beter direct stoppen en de win aan de baddies geven. De welp is dom aangezien straatveger zegt dat hij de ziener is, aangezien ik geen tegen claim hoorde, lijkt me straatveger lunchen als welp (dubbele lunch, aangezien de wolven zelf ook mogen lunchen) easy? 2 kills voor 1? De kans dat je als welp een burger er tussen wegpakt is dan kleiner dan dat je als welp straatveger kan lunchen? Statistisch gezien niet…
-
Lol Hysteria ... Je weet dat ik sinds 19 januari al thuis zit qua ziekte door het weer van de donderdag ervoor. Dit lijkt me toch reden genoeg om minder te reageren? Echter heb ik nog steeds dingen gevraagd in tegenstelling tot sommige mensen. Mochten mensen zich het niet kunnen herinneren wat voor weer het was, ik zal het nog eventjes uitleggen. Door de ''storm'' die er toen heerste heb ik 2,5 uur in de kou zitten wachten op de trein en de eventuele bussen die er zouden komen (wat dus niet gebe…