Search Results
Search results 521-540 of 573.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Verbetering IGON
PostEhm, ik had het idee alleen aangepast over de kosten van het 100% afkopen. Het idee over de tijd heb ik mij niet mee bezig gehouden en hierover zal je vast wel gelijk hebben. Ik heb de tijden van 4 jaar en 3 maanden enkel ter referentie gebruikt voor de afkoopsom.
-
Verbetering IGON
PostKijk het idee begint steeds meer vorm te geven zie ik Enige toepassing die ik dan zou willen toevoegen (naja toevoegen is het niet echt), Is voor Gameforge om de prijs voor DM die nodig is (4jaar -> naar de genoemde 3 maanden max) hetzelfde blijft. Hierbij zal er wel wat gesneden worden in de inkomsten, maar door deze toevoeging blijven de inkomsten hoger dan wanneer je abrupt naar 3 maanden max gaat.
-
Om dan net zoals Space, maar de Grammar Nazi uit te hangen: 1. lidwoord voor ''goeie'' 2. ''goeie'' vervangen door goede 3. geen objectieve argumentatie (enkel een enkelvoudige subjectieve) Lijkt me duidelijk om aan te geven waarom het mis ging met jou als BM en de keuze die je maakte. (conclusie die ik gemaakt heb: Door gebrek aan een volledige, normaal Nederlandse opbouw van zinnen, ook al is hier enkel sprake van een enkele zin, mag ik denk ik wel concluderen dat over deze zin vrij kort is na…
-
Wicked sws niet voor BM, zoals voorgaande ronde al aangaf, zat hij al niet al te best op te letten met votes en dergelijke en daardoor hebben de goodies die ronde dan ook verloren. Snapte sws niet waarom je het BM schap aan rob gaf. Ik zou het eerder toen aan Space hebben gegeven aangezien hij eerder de goodie kon zijn. (achteraf natuurlijk makkelijk praten en natuurlijk had dat niks uitgemaakt). Maar Wicked zelf heeft de beslissing niet goed genomen. Voor mij is het Space of Hysteria voor BM
-
Expeditieresultaat [X:XXX:16] 23.01.2018 11:32:03 Van: vloot commandoDe expeditie heeft succesvol donkere materie verkregen. Er is Donkere Materie 2.889 buitgemaakt. 1 uit 7
-
Yoshi
Yoshi - - Ex teamleden
Post[21:30] <Hysteria> hoi ik ben Yoshi, ik ben 20 jaar een doe donald duck na. Mijn hobbies zijn dwarsfluitspelen en breien want naaien kan ik niet. Ik vind hysteria de beste sgo allertijden en zal altijd braaf naar haar luisteren. Als ik iets vergeet geef ik haar een zak m&m's.... Uhu ik ben inderdaad Yoshi Uhu 20 jaar oud Uhm, Kan Donald Duck nadoen, vrolijk wordt je er niet van Nee, geen dwarsfluitspelen en breien Alleen bruine M&M's 1 voor elke fout en komen per postbus verzending heen De nieuw…
-
Quote from Robbendinho: “Foutje host? Voor mij zijn Space en Straatveger wel bewezen. Dan blijven Yoshi, Trouble en Villain (die beide op elkaars stemmen) over. Ik ga voor een combi Yoshi en Trouble/Villain. ” Uh ik heb eigenlijk een theorie die precies de andere kant op slaat? Ik wordt als eerst beschuldigd door Anu (al dan niet serieus) waar vervolgens Timmit meestemt. Anu was dus wolf en hierdoor zou of anu dus mij ervoor gooien, wat onwaarschijnlijk is of anu probeerde zijn eigen hachje te s…
-
Quote from Spacefighter: “Wat we wel weten is dat er onder de stemmers sowieso 1 wolf zit, omdat er anders ook geen lunch was geweest. Doordat er in de baddie chat wat meer incentive was om te stemmen denk ik dat er misschien wel 2 wolven bij de stemmers zaten. Ik zou of voor Wish of voor Anu gaan. Wish omdat hij zegt dat ik wolf ben, dus dan zeg ik dat hij wolf is enzo. Lekker volwassen. Anu omdat hij weleens de waarheid zou kunnen spreken XD ” Wish was toch lunch?