Search Results

Search results 521-540 of 573.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Weer geen optie voor lynchen zoals voorgaande ronde? Weer een halve random lynch ...

• Verbetering IGON

Yoshi - - The Docks

Ehm, ik had het idee alleen aangepast over de kosten van het 100% afkopen. Het idee over de tijd heb ik mij niet mee bezig gehouden en hierover zal je vast wel gelijk hebben. Ik heb de tijden van 4 jaar en 3 maanden enkel ter referentie gebruikt voor de afkoopsom.

• Verbetering IGON

Yoshi - - The Docks

Kijk het idee begint steeds meer vorm te geven zie ik Enige toepassing die ik dan zou willen toevoegen (naja toevoegen is het niet echt), Is voor Gameforge om de prijs voor DM die nodig is (4jaar -> naar de genoemde 3 maanden max) hetzelfde blijft. Hierbij zal er wel wat gesneden worden in de inkomsten, maar door deze toevoeging blijven de inkomsten hoger dan wanneer je abrupt naar 3 maanden max gaat.

• Een advies Hysteria, mocht je worden gelynched/gelunched (mocht je een goodie zijn), sta het BM schap dan niet YOLO af, maar kijk naar de gene waarvan je denkt : DEZE PERSOON IS ZEKER WETEN EEN GOODIE.

• WW 128 - Plain und Simple! ONTOPIC

Yoshi - - RP & WW Archief

Daar heb je wel gelijk in. Daarom heb ik mijzelf ook weer niet als BM voorgesteld.

Om dan net zoals Space, maar de Grammar Nazi uit te hangen: 1. lidwoord voor ''goeie'' 2. ''goeie'' vervangen door goede 3. geen objectieve argumentatie (enkel een enkelvoudige subjectieve) Lijkt me duidelijk om aan te geven waarom het mis ging met jou als BM en de keuze die je maakte. (conclusie die ik gemaakt heb: Door gebrek aan een volledige, normaal Nederlandse opbouw van zinnen, ook al is hier enkel sprake van een enkele zin, mag ik denk ik wel concluderen dat over deze zin vrij kort is na…

Wicked sws niet voor BM, zoals voorgaande ronde al aangaf, zat hij al niet al te best op te letten met votes en dergelijke en daardoor hebben de goodies die ronde dan ook verloren. Snapte sws niet waarom je het BM schap aan rob gaf. Ik zou het eerder toen aan Space hebben gegeven aangezien hij eerder de goodie kon zijn. (achteraf natuurlijk makkelijk praten en natuurlijk had dat niks uitgemaakt). Maar Wicked zelf heeft de beslissing niet goed genomen. Voor mij is het Space of Hysteria voor BM

• expeditie nonsens 9NX

Yoshi - - Klachten en bugs

Expeditieresultaat [X:XXX:16] 23.01.2018 11:32:03 Van: vloot commandoDe expeditie heeft succesvol donkere materie verkregen. Er is Donkere Materie 2.889 buitgemaakt. 1 uit 7

• WW 128 - Plain und Simple!

1 Yoshi 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

• WW 127 Back 2 Basics ( again^2)

Inderdaad, bedankt voor het hosten. Alleen de tijdjes waren een beetje wisselvallig

• Basically hebben de goodies verloren door Wicked. Als hij mij of Trouble BM had gemaakt, hadden we gewonnen. Maar goed het is spannend gebleven tot het einde, baddies gefeliciteerd

• SPACE VOOR LYNCH!

• Space is aan het liegen, ik ben de ziener alleen heb ik het ongeluk gehad dat ik elke zien een gelunched iemand had

• Quote from Spacefighter: “iedereen dood, einde! ” Hoezo iedereen dood?

• Yoshi

Yoshi - - Ex teamleden

[21:30] <Hysteria> hoi ik ben Yoshi, ik ben 20 jaar een doe donald duck na. Mijn hobbies zijn dwarsfluitspelen en breien want naaien kan ik niet. Ik vind hysteria de beste sgo allertijden en zal altijd braaf naar haar luisteren. Als ik iets vergeet geef ik haar een zak m&m's.... Uhu ik ben inderdaad Yoshi Uhu 20 jaar oud Uhm, Kan Donald Duck nadoen, vrolijk wordt je er niet van Nee, geen dwarsfluitspelen en breien Alleen bruine M&M's 1 voor elke fout en komen per postbus verzending heen De nieuw…

• Prima dan stem ik met je mee bij dezen

• Quote from Robbendinho: “Foutje host? Voor mij zijn Space en Straatveger wel bewezen. Dan blijven Yoshi, Trouble en Villain (die beide op elkaars stemmen) over. Ik ga voor een combi Yoshi en Trouble/Villain. ” Uh ik heb eigenlijk een theorie die precies de andere kant op slaat? Ik wordt als eerst beschuldigd door Anu (al dan niet serieus) waar vervolgens Timmit meestemt. Anu was dus wolf en hierdoor zou of anu dus mij ervoor gooien, wat onwaarschijnlijk is of anu probeerde zijn eigen hachje te s…

• Aangezien ik niet zeker weet of ik op tijd thuis ben, heb ik mijn lynch alvast ingeleverd

• Dat er een actieve wolf is, lijkt me ook duidelijk. Dit betekent echter niet dat deze ook mee heeft gedaan aan de lynch. Want zowel Tim, space, villain en straatveger waren actief voor de tijd maar hebben geen lynch uitgebracht.

• Quote from Spacefighter: “Wat we wel weten is dat er onder de stemmers sowieso 1 wolf zit, omdat er anders ook geen lunch was geweest. Doordat er in de baddie chat wat meer incentive was om te stemmen denk ik dat er misschien wel 2 wolven bij de stemmers zaten. Ik zou of voor Wish of voor Anu gaan. Wish omdat hij zegt dat ik wolf ben, dus dan zeg ik dat hij wolf is enzo. Lekker volwassen. Anu omdat hij weleens de waarheid zou kunnen spreken XD ” Wish was toch lunch?