Ik stemde op Hysteria omdat Hysteria zichzelf niet verdedigde toen ik naar Hysteria neigde te gaan als wolf. En aangezien de rest bijna niks zinnigs heeft gezegd is er dan moeilijk een andere keuze te maken
Quote from Wish2Die: “Ah, lang geleden maar we zijn er weer eens eentje gestart. Kijken of we de wolfjes eruit kunnen snuffen. Met mijn professionele weerwolf skills heb ik ontdekt dat Wicked en Anu wolf zijn. ” Ik heb alles in de afgelopen 2 dagen van de ww topic die er nog zijn is terug gelezen. Je hebt hele mooie monologen theorieën maar meestal heb je het mis qua voorspellingen en dergelijke. Ik denk dus zelf dat 1 van beide een wolfje is en de ander een wolfje wilt zijn Quote from Hysteria:…
Quote from Robbendinho: “Quote from Yoshi: “Als NEWBIE hier, zou ik graag Hysteria willen nomineren als BM ” is dat je medewolf? ” Was dat maar zo :(, ik weet niet eens zeker of ze wel eens in mijn team zit
Speciaal voor Wickedmen en elke andere speler die hier gebruik van zou willen maken, zou ik dit per 24h 1mil DM laten kosten. Hoger mag natuurlijk altijd.
Quote from Jillian: “Quote from Wadloper: “De hardloop sessie is al flink aan de gang ” dit is geen hardlopen meer dit is gwoon een dragrace ” Met de Nr.1 en Nr.2 die hun kerstbonus al hebben gespendeerd
Deze jongen wel, qua slagen is niet echt noemenswaardig maar nog nooit grote hofs tegen gehad (30mil max) Heb je verder informatie nog qua vloot van het account?