Search Results
Search results 381-400 of 441.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Een paar dagen verschil ? vind ik wel erg veel.
-
@Queen, wat me opvalt is dat in Zagadra de officieren al donderdag afgelopen waren en dat ze nog wel in Eridanus lopen hoe kan dat ?? (nog 1 dag resterend) Ene uni meer bevoordeeld als een andere uni ?
-
Wish2Die
gambit - - Ex teamleden
PostVeel plezier weer Wish ! Knigge ik had je nog een mail gestuurd
-
Zelfs als je eigen spio's terugkomen op je maan/planeet kun je zelf geen aanvalsvloot verzenden en moet je eerst refreshen....
-
Wish2Die
gambit - - Ex teamleden
PostSpace gun die gast ook eens wat rust, ik stel voor 23/7 beschikbaar, kan hij toch effe uurtje wat bier drinken
-
Ik koop nooit velden erbij, dus ik vind het juist een prima idee en beloning voor het langdurige spelen die je toch doet als je er al jaren insteekt, dan mag GF daar best wel een beloning tegenover stellen, dus extra velden is altijd prima en vind het systeem met aantal punten dus een uitstekend idee. Of anders met tijd werken, als je 3 maanden al ogame actief speelt dan 1 veld erbij bij iedere planeet die je al hebt. dan een 3 maanden later etc. 3 = 1 veld per planeet 6 = 2 velden erbij per pla…
-
Wat Paul Max zegt 80% nog beter dan 50%
-
haha dat is ook een top idee, maar denk meer dat het om de nano / robot plekken ging.
-
GF moet dit gewoon doen, denken aan de die hard spelers, die hier al jaren zich vertoeven. Die enkeling die eens komt kijken die zal nooit zo ver komen dat hij deze dingen nodig heeft, dus koopt ze ook niet af En helemaal voor mij als Dm loze inkoper (gekregen en gevonden gebruik ik natuurlijk wel) is dit een vereiste dat er zoiets komt....bah ik moet gewoon erg lang wachten op onderzoeken.
-
Makker echt keurig uitgerekend, ik had het niet zo snel kunnen doen !! Echt top dit man man wat spannend, vooral omdat ik blind vloog op je expertise.