Search Results
Search results 421-440 of 441.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
WW130 STEMTOPIC
PostBM stem : Wish2die
-
Meeting Ogame.nl
PostEn waar is dit dan !
-
Was gister druk bezig met aanvallen iets wat Timmit kan bevestigen, gelukkig nog net op tijd er aan gedacht en toen snel gestemd zonder enige reden, al kan Rob natuurlijk zeer goed wolf zijn. Maar er word dus in ieder geval gezegd dat Timmit wolf is, een beschuldiging dat toch niet zomaar geuit zal worden ? Daarbij ook 4 man op Villian die burger blijkt te zijn. ? waaronder dus Timmit. Dus mijn glazen bol zegt dat hij wolf is. (sorry makker)
-
Alle DM afschaffen, kan niemand meer iets afkopen ! Sta nu top 20 zonder DM dus is goed mogelijk, kost alleen wel erg veel tijd en inspanning, om op te boksen tegen DM gebruikers. Maar ach het is en blijft een spel voor mij. Ben waarschijnlijk nog van de oude stempel en weet ook wel dag gameforge dat nooit zal doen, want het levert hun geld op en dat hebben zij weer nodig voor het spel, dus ik moet de DM gebruikers alleen maar dankbaar zijn, want dankzij hun bestaat het spel nog steeds. Maar voo…
-
Algemene WW offtopic
gambit - - RP & WW Corner
PostIk heb het ook te druk om het te hosten, maar dus wel als speler meedoen
-
Algemene WW offtopic
PostDat is in ieder geval al 4 man/vrouw dan. Even kijken of er nog meer komen.
-
Nee Rob, want dan had ik DM moeten kopen en gebruiken en dat doe ik niet, dus zal nooit eerste kunnen komen te staan.
-
Dit is al jaren zo.....in ieder geval bij mij, ben ik al zoveel door mis gelopen.
-
Algemene WW offtopic
PostI am back Kreeg net voor kerst een mail over nieuw uni en dacht ach waarom ook niet even voor de lol weer kijken. Dus ben maar in Zagadra begonnen. Dus ook natuurlijk even bij mijn WW kijken, maar zie dat het zonder mij uitgestorven geraakt is ..... Waar is iedereen ..... Timmit leeft in ieder geval nog gezien die ook in Zagadra speelt.