Search Results

Search results 201-220 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• 22-03 Versie 8.6.0-pl4

Jillian - - Nieuws - Spel

In alle merge berichten een update gemist. excuus voor de eventuele verwarring die dit gebracht heeft, On Tuesday, 22 of March we will update the live servers to version 8.6.0-pl4. - OGame.uk universes and Graveyard will be updated at 10:00 CET - All the other communities will be updated at 13:00 CET This version doesn't bring anything visible and only fixes some lag issues.

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Inderdaad, er zijn miners in spica met meer vloot dan grote fleeters in tarazed zo te zien

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Quote from Black knight: “Dat is wel goed om te horen! Hoe zit het met itjes in exodus uni's. Verdwijnen die naar de graveyardserver? Worden ze willekeurig verspreidt over de 3 doeluni's? Kon daar ook nog weleens een bak gs van farmen.. ” inactieven zullen naar alle waarschijnlijkheid naar de graveyard verplaatst worden, ongeacht dat ze DM hebben of niet. let hierbij op dat deze inactieve accounts op de graveyard wel verwijderd zullen worden als er geen DM op staat en ze de x hoeveelheid dagen i…

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Quote from Jillian: “Quote from Klapstoeltje: “ja behoorlijk, speciaal 15 planeten op plek 8 ivm optimale metaalproductie... als je in hetzelfde stelsel geplaatst wordt op een andere plek, moet daar een gratis herplaatsing tegenover staan vind ik ” Zeker, ik heb zelf bijvoorbeeld mijn planeten ooit naar 15 herplaatst, en daarna naar 8. Wat dus betekend dat ik stuk of 30 herplaatsingen gedaan heb op dit account, zal het inderdaad niet erg "fijn" vinden als ik me plekjes 8 kwijt ben. Vraag hierove…

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Quote from Klapstoeltje: “ja behoorlijk, speciaal 15 planeten op plek 8 ivm optimale metaalproductie... als je in hetzelfde stelsel geplaatst wordt op een andere plek, moet daar een gratis herplaatsing tegenover staan vind ik ” Zeker, ik heb zelf bijvoorbeeld mijn planeten ooit naar 15 herplaatst, en daarna naar 8. Wat dus betekend dat ik stuk of 30 herplaatsingen gedaan heb op dit account, zal het inderdaad niet erg "fijn" vinden als ik me plekjes 8 kwijt ben. Vraag hierover staat uit;

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Quote from 3lc00w: “Quote from sweex: “En je planeten mag je zelf bepalen waar ze komen? ” Je planeten worden op dezelfde coördinaten geplaatst. Als dat niet kan, dan krijg je een gratis herplaatsing. ” Fout, ik lees op discord dat mensen melden dat gelijke coords verplaatst worden in zelfde stelsel

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Quote from 3lc00w: “Als je gaat mergen, kom je in die uni terecht in vakantiemodus. Je mag zelf bepalen wanneer je hier uit gaat. ” dit is niet geheel correct; als je inlogged wordt je gelijk uit vmodes gehaald. HOUD HIER REKENING MEE! bevestig dat je in vmodes staat!

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Quote from 3lc00w: “Misschien een stomme vraag en kan het nergens vinden (en op dat Engelse forum heb ik geen account), maar: Gaat je volledige inventaris ook mee verhuizen? ” Jazekers

• 21-03 / 04-04 MERGE NL

Hoogstwaarschijnlijk als je merged, reset het momenteel lopende login event. Dit betekend dat als je voor einde login event merged, je de eind beloningen misloopt. Hier zal geen vergoeding voor plaatsvinden.

• Op de valreep nog voor de merge; GL op andere accounts Anu; De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-03-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Al Capone [STONKS] ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 102.276 Kruiser 505.393 Slagschip 39.819 Interceptor 114.551 Reaper 12.573 Pathfinder 58.522 _________________________________________ Verdediger Anu [AOK] ________________________________________________ Klein vrachtschip 1.040.316 Groot vrachtsch…

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Quote from smurf: “Doe lekker Spica er ook bij... Of donder die alvast bij Tarz.. men targets zijn bijna op. ” Spica is nog geen half jaar oud, en heeft nog daadwerkelijk actieve spelers.. Dan komt er nog bij dat we eigenlijk al blij mogen zijn dat rhea en quaor mee mochten in de merge Waar ik schrijf dat er vooralsnog niets geplanned is, zegt eigenlijk niets meer dan dat "ooit" de speccs kunnen aanpassen. Als er al wat aanpast zal dat met flink wat beperkingen zijn

• Herziening (v)-mode deel II

Jillian - - Ideas Planet

Quote from Gotyn: “Als je het echte hoppen (vmode->uurtje rondklikken->repeat) wil tegenwerken zou er misschien iets kunnen komen dat de verplichte vmode tijd verlengt als er een korte periode tussen je vorige vmode en nu zit. Dit kleurt denk ik nog redelijk binnen de lijntjes qua complexiteit, zeker als de waarschuwings-popup gewoon netjes de tijd aangeeft dat je account verplicht in vmode zal zitten. ” Dit betekent echter wel dat het voor derden lastig wordt om bij te houden wanneer iemand uit…

• specs van doeluni

Jillian - - Spel

Er zijn vooralsnog geen speccs aanpassingen geplanned;

• 17-03 / 24-03 Login beloningen

Beste spelers, Een beetje een late aankondiging, excuus. Vanaf vandaag 17 maart 12.00 uur tot 24 maart 12:00 uur zal er een login-beloningsevent lopen. (Let op! De laatste login moet gedaan zijn op 24 maart voor 12.00 uur, het event word 24 maart om 12.00 uur gedeactiveerd. Het event heeft 7 tiers. Je kunt 100 tritium per dag innen na het inloggen(20% meer indien je alle officieren actief hebt.) Met vriendelijke groet, Jullie Ogame-team (Hidden Content)

Jillian - - Ideas Planet

Quote from Bolder: “Je moet de hele tekst eens lezen en dan terug komen en zeggen dat vmode niet spelers uit het spel moeten !!( klopt deels, niet door iedereen idd ) ” wat? Quote from Bolder: “Het spel bied de mogelijkheden om voor iedereen te kunnen spelen, hoe je die mogelijkheden gebruikt of interpreteer is aan de speler zelf en daar heeft NIEMAND iets mee te maken. Dat je er niet mee kunt leven is die speler zijn probleem en niet het MIJNE. ” Maar dat is dus relatief, als vakantiemodus aanp…

Jillian - - Ideas Planet

Quote from Bolder: “Maar wat is een valide argument om volgens jou het vmode gedrag te rechtvaardige ? ” Ik ben zelf van mening, dat als je alleen maar een enkel paar uurtjes op een dag kan spelen, ogame niet het spel is voor jou. Je gaat toch ook niet aan een voetbal competitie (of iets dergelijks) mee doen, om na een kwartier je goal om te draaien en te roepen "oh ik ben morgen weer terug jongens, ga gerust door met je balletje trappen" Quote from Bolder: “Maar je kunt die speler dan niet teru…

• 21-03 / 04-04 MERGE NL

Beste Spelers, Aankomende maandag 21 maart zijn wij als Nederland aan de beurt voor een Merge. De merge periode zal duren tot maandag 4 april. We hebben gekozen voor een vrije merge, alle servers die voor augustus vorig jaar gestart zijn, zijn onderdeel van deze merge. - Wat betekend een vrije merge? Een vrije Merge betekend dat we maar 1 groep hebben. Alle Exodus servers kunnen vrij kiezen uit de doel servers. 1 Groep: - Exodus: Eridanus (131), Hyperion (134), Japetus (136), Libra (138), Merkur…

• Knikkeren is ook wel leuk natuurlijk! leuke snack, glrb deff.

Jillian - - Ideas Planet

Quote from odlaw: “Wat is er overdreven aan, @Jillian? Ik sta namelijk best open voor argumentatie en wil ook mijn idee nog aanpassen, hoor... Het is bedoeld als een soort werkdocument... dus met goede input, kan er nog van alles aan bijgeschaafd worden. (En er later weer bij geplaatst, als blijkt dat 'men' dat beter vindt. ” De minimale tijd van 5 dagen maakt dat een weekendje weg eigenlijk niet meer een optie is om voor in vmodes te gaan; Een aanvalsblokkade zou in mijn ogen nooit eenzijdig mo…