Search Results
Search results 221-240 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Kunnen discussieren wat we willen, dat de "vmode hop" speelstijl mag, is duidelijk; het is echter niet de bedoelde functie van de vakantie modus. De werking van de vakantiemodus functie moet anders, echter moet het wel toegankelijk blijven; In de ideeën van odlaw zitten wel wat goede punten, echter vind ik ze vrij overdreven; Het idee van minimaal 2 a 3 dagen vmodes, en minimaal 2 a 3 dagen eruit vind ik wel aantrekkelijk, als dat iets is waar je niet mee kan leven, dan is ogame niet iets wat vo…
-
Het moet natuurlijk wel functioneel blijven; een weekendje weg zou gewoon nog mogelijk moeten zijn met vakantiemodus bijvoorbeeld. Is het nu ideaal? zeker niet; maar ik zie niet hoe de vakantiemodus aangepast zou kunnen worden om het misbruik te voorkomen, en alsnog functioneel te blijven. Hoe ouder een universum is, hoe aantrekkelijker het is om in vakantiemodus te duiken als "save". Het is ook wel duidelijk dat in jonge universum de "vmode-playstyle" veel minder van toepassing is. De enige man…
-
Beste Spelers, Recentelijk is het tot onze attentie gekomen dat de bashing regel omtreft maanvernietigings missies niet geheel duidelijk is. Zowel bij de spelers als in het team. Hiervoor hebben wij gekozen om deze regel anders te verwoorden zodat deze niet meer open staat ter interpretatie. Dit wil zeggen dat vanaf dit bericht, maanvernietigings missies ten alle tijden meetellen voor het bashing limiet. Ongeacht het resultaat van het gevecht of vernietigingspoging. Origineel (Hidden Content) Ni…
-
uni-hoppen
PostQuote from Espresso: “Fun nu een nieuwe speler erbij met 915M punten, dit gaat echt nergens over zo. Nummer 2 (ook geimporteerd) heeft 315M punten, nummer 3 (originele Polaris speler) 260M punten, waar hebben we het over ” leuk toch zo'n economie account om te raiden?
-
uni-hoppen
PostQuote from Thor God: “breek mijn mond niet open eh! Die coupons vliegen achter de schermen in het rond voor DM mee te kopen we weten dat al langer.. En euhm 99% is tegen dat er sterke spelers in de uni kunnen komen dat ze maar willen en volledig stuk maken zoals Switch in Oberon en als je er zogezegd niets aan kunt doen neem dan alle 3 ontslag van de forum en dat gameforge zijn nest maar zelf onderhoud! Wij zijn tegen!! Jullie verliezen massaal spelers hierdoor maarja wie ben ik. ” Kan je hier o…
-
uni-hoppen
PostQuote from Thor God: “Nja het is eerder dat ze wat regels zelf uitvinden heb ik de indruk.. er is hier altijd aan vriendjespolitiek gedaan.. Kijk in Oberon switch heeft daar iedereen vermoord.. geen enkele vloot blijft nog over.. de uni in volledig dood ondertussen.. gevolg iedereen is in⅕ Vmode dus speelt Switch nog alleen en heeft hij niemand nog voor te crashen.. hadden ze dit niet toegelaten had je zeker nog 50 spelers online gehad.. nu heb je 17 a 18 waarvan allemaal kleintjes. Proficiat ” …
-
[TOT: 2.473.157.000] Al Capone [STONKS] vs. Omara [AOK] (A: 173.890.000, V: 2.299.267.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from mauricovic: “Maar je krijgt toch wel meer SS uit expo? Of verschroot je die? ” uh ja. Ik heb wel vloot zelf gebouwd natuurlijk, die kruisers en ic zijn niet vanzelf gekomen... Maar alle ss/vern/reapers zijn uit expo. De BW zijn voor ongeveer de helft ook uit expo. Wat ik bedoelde te zeggen; de uni is zo dood dat ik geen rekening hoef te houden met een gebalanseerde vloot. Er is een mannetje of 3 die de moeite zijn om naar te kijken, en maar 1 ervan hoef ik na te denken over wat ik bou…
-
[TOT: 2.473.157.000] Al Capone [STONKS] vs. Omara [AOK] (A: 173.890.000, V: 2.299.267.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from mauricovic: “Mooie slag, dikke vloot heb je ook trouwens. Is dit alles? Dan is het wel een bijzondere opbouw qua getallen ” Als je nergens specifiek tegen hoeft te bouwen dan krijg je rare verhoudingen al helemaal gezien expo vloot blijft brengen in rare verhoudingen.
-
Jillian - - Hall of Fame
PostDe volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-03-2022 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Al Capone [STONKS] ________________________________________________ Kruiser 507.036 Slagschip 38.615 Interceptor 113.336 Bommenwerper 32.871 Vernietiger 13.157 Reaper 11.759 Pathfinder 55.796 _________________________________________ Verdediger Omara [AOK] ________________________________________________ Klein vrachtschip 84.833 Groot vrachtschip 8.617 Licht gevechtsschip 19.610 Zwaar gevecht…
-
Fusie centrale.
PostDe fusie centrale schaalt veel beter op hogere niveau's dan de zonne centrale.
-
Beste spelers, Vanaf vandaag 25 februari 14.00 uur tot vrijdag 04 maart 14:00 uur zal er een login-beloningsevent lopen. (Let op! De laatste login moet gedaan zijn op 04 maart voor 14.00 uur, het event word 04 maart om 14.00 uur gedeactiveerd. Het event heeft 7 tiers. Je kunt 100 tritium per dag innen na het inloggen(20% meer indien je alle officieren actief hebt.) Met vriendelijke groet, Jullie Ogame-team (Hidden Content)
-
Quote from Trucker: “Quote from Kamikaze: “Om velden vrij te maken kan je ook je zonne fabriek afbreken en alleen sats bouwen. ” Omschakelen naar Fusie is ook een (betere?) optie.Heb men hele u3 acc zo omgebouwd (met dank aan de persoon die me dat even had toegelicht) Ipv ZEC 35/36 of hoger en bijkomende sats kan je met fusie centrale 23 en Energietech 21 (liefst nog hogere energietech) genoeg energie produceren om hoge mines te laten draaien. Scheelt em dus 12 velden oftewel 12 mines die je nog…
-
herplaatsen levert geen velden op; de enige opties om een bestaande planeet van meer velden te voorzien is de terravormer en de planeetveld items. de planeetveld items kunnen tegenwoordig ook meermaals toegepast worde nop 1 planeet (verschillende tiers)
-
uni-hoppen
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from Jillian: “Spijtig genoeg is het een legale merge zolang die in een van de ranglijsten top 20 .nl is, en origineel uit .nl komt. Mochten mensen hier klachten over hebben, dan zie ik daar graag tickets van dan als "klacht" doorgezet kunnen worden naar GF. ” dus als ik het goed begrijp, ik sta in zagadra op plek 13, dus in de top 20, dat betekend dat als ik mijn account inactief laat gaan, ik hem zonder problemen naar Polaris ofzo toe kan gaan... ondanks dat ik …
-
uni-hoppen
PostQuote from Spacefighter: “ik ben ook maar gekapt vanwege al die rare regels. Het is dat NL niet boeiend is. Maar de t20 wereldwijd kan dus overal heen in theorie hè. Dan heb je nog grotere problemen xD ” de top 20 wereldwijd mag dus niet overal heen, alleen in hun originele community mogen ze naar elke uni. (die ouder is dan 1 jaar)
-
uni-hoppen
PostQuote from Lange Giraffe: “Je moet wel een erg rare bril ophebben, wil je de FAQ op die manier lezen ! Even losstaand van de later toegevoegde quote bovenin, die het gigantisch oneerlijk maakt voor 99% van de spelers. 1% mag tegen de regels in verhuizen naar waar ze maar willen en de overige 99% mag dit niet. ” Hoe raar die bril ook is, dit is hoe Gameforge wil dat we de faq interpreteren. Vanwege dit punt is ook de aanvulling/verduidelijking later toegevoegd.
-
uni-hoppen
PostQuote from Lange Giraffe: “Hier staat toch duidelijk dat de script de transfer toelaat, maar dat het niet mag? Of de regels overtreden is toegestaan tegenwoordig ” Dit is een voorbeeld waar het gaat over van .nl naar .en, en niet een account uit .nl dat binnen .nl blijft.
-
uni-hoppen
PostQuote from Lange Giraffe: “Het is ook wel een trieste bedoeling als zelfs de FAQ aangeeft dat die verhuizingen niet mogen volgens de NL-regels, maar er niets aan gedaan wordt. Schrap dan gewoon de hele top20 restrictie in plaats dat enkel een selectief clubje er gebruik van kan maken. Die regel is er lijkt mij juist om het spelveld eerlijk te houden en dat wordt nu toch ook al allesbehalve gehaald. ” Het mag dus juist wel volgens de FAQ. Een account uit .nl, wat in een van de ranglijsten top20 o…
-
uni-hoppen
PostQuote from mauricovic: “@Jillian hoe gaat een klacht hier tegenin dienen helpen? ” Een klacht laat zien dat spelers deze merge regels niet redelijk vinden. Of er iets mee gedaan wordt? geen idee; echter een andere weg kan ik ook niet verzinnen. ik kan 100x zeggen dat de regels niet naar wens zijn, maar zolang er niet geklaagd wordt zal er niets mee gebeuren.
-
uni-hoppen
PostSpijtig genoeg is het een legale merge zolang die in een van de ranglijsten top 20 .nl is, en origineel uit .nl komt. Mochten mensen hier klachten over hebben, dan zie ik daar graag tickets van dan als "klacht" doorgezet kunnen worden naar GF.