Search Results
Search results 281-300 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
16-12 Update 8.5.0-pl
Jillian - - Nieuws - Spel
Posttopic en post aangepast naar v8.5.0-pl (ipv 8.5.1-pl)
-
bugs 13h - ..h
PostQuote from ressiv: “sinds 16-12 zouden we vlg. forum versie 8-5-1 pl1 moeten hebben ... nog steeds op 8-5-0...... ” vraag staat uit over of dat een typfout is; heb het engelse bericht overgetypt en daar is de topic title 8-5-0 pl1 maar in de tekst staat 8-5-1, ik ben er van uit gegaan dat dat in de titel een typfout was. Achteraf gezien, stond het in de titel goed; we zaten namelijk voor de update op 8-5-0 (zonder pl1)
-
Attack block 15-12
PostUpdate 15-12 15:40 Het zou vanaf nu weer stabiel moeten zijn. Mochten er vanaf nu toch nog (nieuwe) vloten blijven hangen, gelieve dan een ticket te openen! Groet, Ogame Team
-
Attack block 15-12
PostGoedenmiddag Spelers, Zoals velen zullen hebben ondervonden is momenteel spelen nagenoeg onmogelijk met vloten die niet terugkeren en berichten die blijven hangen. Hiervoor zal er een attack block ingesteld worden; Exacte details voor hoelang zijn nog niet bekend, en volgen later. //Edit Attack block tot (in ieder geval) 18:00 Groet, Ogame Team
-
bugs 13h - ..h
PostGeen officieel bericht vanuit GF hierover, er zou geen update gaande moeten zijn. Ik kopieer hier even het reply wat de tickets hierover gekregen hebben; Een andere oplossing heb ik jammer genoeg niet, als mijn bedachte oplossing niet werkt dan is het afwachten op een oplossing vanuit GF. Quote: “Het lijkt dat er ergens wat mis is gegaan, waardoor er lag ontstaan is. Het kan hierdoor komen dat vloten die teruggekeerd zijn nog niet zichtbaar zijn. Makkelijkste oplossing is iemand de locaties waar…
-
Wel een beetje spijtig dat je de aanvaller niet de kans geeft om te posten! dikke slag verder, sterkte aan de familie van de verloren piloot.
-
16-12 Update 8.5.0-pl
PostHallo Spelers, Morgen 16-12 wordt er een hotfix toegepast. Versie zal aangepast worden naar 8.5.0-pl - PTS en EN servers om 10:00 - Alle andere servers om 12:00 Changelog: - Een probleem is opgelost that ervoor zorgde dat de activiteit timer/indicator niet meer weergeven werd in het melkweg overzicht wanneer mobiele weergave actief was. - Verschillende aanpassingen in de back-end.
-
14-12 update 8.5.0
Post14-12 komt 8.5.0 naar de spelservers! De update komt om 10:00 naar .UK, en zal omstreeks 13:00 op de rest van de wereld worden uitgerold. Quote: “ - Piraten die je tegenkomt op expedities hebben nu minstens gevechtstechnieken van niveau 3. - Aliens en piraten vallen niet langer expeditievloten aan die minstens één Ster des Doods hebben meevliegen. - De laadtijden tussen het wisselen van zonnestelsels binnen het melkwegoverzicht is verbeterd. - Een fout werd opgelost waarbij meerdere overlays nie…
-
Goedemorgen Spelers en Spelerinnen, Ergens vannacht is er een hardware fout opgetreden op server Oberon. Deze is reeds verholpen, echter is de server ook teruggezet naar: 07-12 00:01. Er zal hier een attack-blokkade tot en met 07-12 18:00 actief zijn. Excuses voor het ongemak, Jillian PS. bij verloren DM vanwege deze rollback, kun je contact opnemen met gamepay support;
-
TELRAAM [TOT: 287.147.486.000] DnP [zeea] vs. Deluxe [Next] (A: 36.892.502.000, V: 250.254.984.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Chizo: “Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 62.157.666.733 metaal en 48.239.802.268 kristal. ” ik doelde hierop; hier is het reaper puin al vanaf gehaald, waar ik zou denken dat die daar het totaal laat zien gezien je reapers los als puinruimrapport krijgt Verder ook niet zo belangrijk; zijn details
-
TELRAAM [TOT: 287.147.486.000] DnP [zeea] vs. Deluxe [Next] (A: 36.892.502.000, V: 250.254.984.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Chizo: “Quote from Jillian: “maar waar komt die 7 miljard extra kristal puin vandaan? leuke slag nontheless! ” reapers ruiming eh ” Ahhhh, ja; nooit op gelet dat die puin opgeruimd door reapers niet meetelt in de aantallen onderaan de slag duidelijk,
-
Jillian - - Hall of Fame
Postmaar waar komt die 7 miljard extra kristal puin vandaan? leuke slag nontheless!
-
[TOT: 20.762.731.000] Al Capone [STONKS] vs. Anu [AOK] (A: 4.637.445.000, D: 16.125.286.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostEen tijdje geleden verloor ik een expo subje aan Anu; Niet echt iets mee gedaan, tot het me vorige week opviel dat Anu toch wel erg groot begon te worden. Afgelopen weekend had ik kunnen vliegen, maar mobiel en lui; dus niet gedaan, van de week op ze 2 maantjes gevlogen met sterren, maar de maan die moest liggen wou niet liggen... Rest van de week niet echt veel ondernomen; had stiekem de hoop dat die vandaag weer dat gat zou laten liggen wat die vorige week ook liet liggen; die kwam ook, maar d…
-
Beloningen
PostAfkopen/versnellen met DM ook niet, mocht de phalanx missie nog bestaan, doet die het waarschijnlijk ook niet; echter nog geen bericht hierover gezien. De meeste missies die kapot waren, zouden eruit gehaald zijn of gefixd zijn. De inactieve aanvallen missie was echter wel bekend dat die misschien nog niet naar behoren zou werken.
-
Beloningen
Postzijn reeds doorgezet naar gf; jammer genoeg nog geen terugkoppeling hierover.
-
[TOT: 13.123.069.000] Kronos [HIVE] vs. SBoogerballs [Origin] (A: 4.280.083.000, V: 8.842.986.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostHeerlijke deffbash! je had het 2e gevecht gewoon in de eerste kunnen bijvoegen hé! dan was de raid wel mee genomen in winst/verlies
-
Aanvulling 13-01-2022 Quote: “Een account kan naar elk gewenst universum mergen in de originele community indien deze in alle universa van deze community in de top 20 zal komen. Er wordt hier gekeken naar globaal, militair of onderzoek. Ook geldt dat de uni een jaar of ouder moet zijn en de herkomst van het account geen chaos uni betreft. Voor merges naar andere een community geldt nog altijd dat je met geen van de de eerder genoemde ranglijsten in de top 20 terecht mag komen. Voor elke situatie…
-
[TOT: 2.178.329.000] Kronos [HIVE] vs. pikant sausje [Origin] (A: 179.730.000, V: 1.998.599.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Senna: “Bam, zo hoort het. Genadeloos afstraffen zo en fouten, en al zeker na die grote mond. Geniet van de mooie winst Kronos Valt deze niet onder een top10? @Lord ” staat er net paar uur op, rustig! lekker hitje, gefeli en glrb deff