Search Results
Search results 461-480 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
om dit voor jezelf op te lossen: Laat iemand een spio crashen, plaats iets van planeet naar maan; dan is de vloot er spontaan weer. Let op: De aanvallende spio zal niets raken; wat deze bug zoveel enger maakt. Mensen die je spioneren zullen je vloot ook niet zien, en deze spio's zullen de vloot niet magisch weer zichtbaar laten. Alleen aanvallen en (naar mijn schattingen) transport/plaatsing missies.
-
[TOT: 4.974.534.000] de Zwerver [NoLeader] & MC Walter [n00dles] & Disturb [NoLeader] vs. Professor Barabas [n00dles] (A: 634.138.000, V: 4.340.396.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postop de n00dles banlijst! ik had dit eerder verwacht van tdr's matties niet van n00dles =/
-
oh zo was het niet bedoelt hoor. Meer dat die kolo save vanaf een planeet natuurlijk vragen om problemen was
-
ik kan het bijna verkapt pushen noemen
-
vond het al raar wanneer dit gepakt zou worden; heeft sinds dag 1 van uni niet gesaved.
-
Polls na de merge
PostDus, er was ons een poll beloofd na de merge; heb het gevoel dat wij hierin vergeten zijn. andere communities hebben veel later gemerged, maar hebben ondertussen wel polls gekregen... PS. nu ik toch het podium heb, als billing support me negeert, waar moet ik dan heen met klachten?
-
Vraag: Bugfix 7.5.2
PostDus als je als nr1 in vmodes gaat, 90 dagen later graveyard in komt, (en dna nog steeds top 20 staat) kan je je oude uni niet meer in
-
Quote from Bolder: “Quote from Independence: “dat die andere gast gewoon gek is, oké... ” Ontopic??? Kijk het is een server ala NL De zelfde spelers gaan toch weer spelen, ondanks het gezeur.. Leuke specs, zal er over nadenken of ik weer nummer 1 wil staan ” Ohhh laat even weten of je er voor gaat. ga ik kijken of ik een spender hier naar toe kan toveren
-
om toch nog een stukje offtopic te doen, aanvullend op hierboven. op .us speelde ik op janice met darkdestroyerx; die was belegger, en die zei ook, een paar duizend euro is niets voor mij. hij gaf ook aan," ik vind het gewoon leuk om een paar dagen/weken ff te kloten op een servertje, en dan geef ik doorgaans me acc weer weg. " De enige reden waarom die niet meer uitgegeven heeft, is omdat er niemand anders daar echt aan het spenden was, dus voor hem was er "geen competitie". Verder zijn deze sp…
-
Quote from ReWinD: “In Zagadra hebben we het uitgerekend. We gaan er van uit dat hij rond de 6 a 7.5 duizend euro heeft uitgegeven. ” ik weet niet hoeveel die uitgegeven heeft aan "onzin" afkopen e.d.; maar als die alles wat langer duurde dan 1 dag ook afgekocht heeft dan gaat die daar ver overheen. Let ook op: de eerste miljard punten waren VOOR de 50% kostenreductie op metaal kopen.
-
[TOT: 4.271.672.000] Zippp vs. Kaasridder [RoT] (A: 170.000, V: 4.271.502.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Zippy: “Quote from Jillian: “Wanneer kom je eens naast me in mw5 buurten, misschien dat er dan wat geduimworsteld kan worden ” Zolang jij 300 miljard vloot op 1 maan parkeert heeft dat niet zoveel zin he Kom ik gelukkig maar, uhhh pakweg 200 miljard te kort voor een draw ” ahjoh helft ervan zijn vr8ers
-
[TOT: 4.271.672.000] Zippp vs. Kaasridder [RoT] (A: 170.000, V: 4.271.502.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostWanneer kom je eens naast me in mw5 buurten, misschien dat er dan wat geduimworsteld kan worden
-
Het idee is interessant, maar niet voor .nl. Misschien voor een eventserver of iets in die richting. het komt zelden voor dat als ik een slag doe tegenwoordig, ik meer dan 2 of 3 naraids meestuur.. is simpelweg niet de moeite. Het halveren zoals hierboven beschreven is inderdaad een mooier voorbeeld, maar ook weer voor een eventserver oid. Een bashing limiet van 1, waarin "lege slagen" niet meetellen lijkt mij leuker. (dus een echte hit/raid telt, maar een een lege aanval op maan niet, m.u.v maa…
-
Voortgangstopics
PostQuote from Bolder: “Ego topic!! Tja, het moet ergens vandaan komen.... Is er ook een troll topic? Maak ik ook nog eens kans !! ” Er is altijd een voortgangstopic geweest, komop mensen hebben ook jaren lang gegeild op de groostse deff van .nl... iedereen speelt het spelletje met andere prioriteiten. De een wilt de grootste speler zijn, de ander wilt de grootste klootzak zijn, anderen spelen alleen voor het "spel" en weer anderen spelen alleen maar om de jarenlange verslaving van ogame spelen acti…
-
[TOT: 106.365.227.000] Zippp & Khamul [ShadowRe] & Anunnaki [ShadowRe] vs. Slaytanica [RoT] (A: 22.702.019.000, V: 83.663.208.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Quote from Jillian: “Saven is ook echt voor pussies (en vmode al helemaal) ” Zo is dat!Heerlijk dames.. Maar ehhh geen comment van de grote 3 ? lol GL@RB Slay ” Ik ben onderdeel van de hier vermeende grote 3 denk ik
-
[TOT: 106.365.227.000] Zippp & Khamul [ShadowRe] & Anunnaki [ShadowRe] vs. Slaytanica [RoT] (A: 22.702.019.000, V: 83.663.208.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostSlordig slay! Mja kan de beste overkomen. Saven is ook echt voor pussies (en vmode al helemaal)