Search Results
Search results 481-500 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Left 4 Dead 2
Jillian - - Thuisplaneet
Postniet 100% zeker dat ik dan thuis ben, maar als ik er ben doe ik mee!
-
Quote from Debster: “Ik begrijp het punt, maar mijn punt is dus dat ik me (vooralsnog) niet op die gemiddelde verwachtingswaarde wil baseren. Mochten m'n eigen resultaten dusdanig in de buurt komen bij wat door de community als 'gemiddelde' is berekend dat er - al dan niet in combinatie met andere factoren - geen of onvoldoende winst overblijft kan dat uiteraard veranderen, maar op dit moment is dat niet zo. ” dat is gewoon met je kop in het zand.. begrijp me niet verkeerd hoor, ik expo ook door…
-
Quote from Debster: “Die thread ben ik bekend mee, maar ik baseer me persoonlijk liever op m'n eigen ervaringen dan wat men als 'gemiddelde' heeft berekend. En met 50% minder piraten hou ik nog meer dan voldoende winst over om op piratenjacht te blijven gaan, althans met mijn huidige formaat expovloot. Maar een ieder moet daar zijn eigen afweging in maken. Ik kan me ook best voorstellen dat wat voor mij of mijn universum geldt, niet noodzakelijk voor anderen geldt. Bij de formaat expo's die jull…
-
Quote from Debster: “Een betere vraag lijkt me dan ook wat - uitgaande van gelijke resultaten - de winstmarge is bij verschillende formaten vloot en bij welk formaat die het grootst is. Dan kan men als zij zich op gemiddeldes willen baseren daarmee afwegen of zij piratenexpo's nog de moeite waard vinden en in welke mate. Of die winst zich uiteindelijk zal voordoen is echter altijd afhankelijk van het eigen geluk. ” ogtryhard.fr/exploration/ deze tool kauwt mooi winstmarges voor je uit. board.en.…
-
zucht even de 3e uitleg in de hoop dat het begrepen wordt we kijken hier naar de winst per expo. Als er gemiddeld X% winst is per expo, is er bij 10 expo's meer winst dan bij 6 expo's. Echter is de winst PER expo het zelfde Als een expo geen winstmarge heeft,, maken die 10 expo's dus meer verlies dan die 6 expo's. Momenteel krijg je ongeveer 1 zwart gat per 40 piraten/aliens. je hebt ongeveer 18 piraten/aliens nodig om een zwart gat te compenseren. met 50% piraten.aliens minder, is dat dus 1 zwa…
-
Quote from Debster: “Quote from RastaMen: “Je kunt prima expeditie's doen met de generaal of verzamelaars klasse. Alleen is het % aan puin een stuk lager wanneer je piraten of aliens tegenkomt. 10% ofzo geloof ik. Bij de ontdekker is dit 30%? Dus je zou er enkel verlies op maken als generaal of verzamelaar zijnde. ” En je non-piraten expo's hebben ook een stuk minder opbrengst. Daarnaast lijken sommigen hier te vergeten dat je als generaal of verzamelaar 2 expedities minder per keer kan doen, da…
-
ik heb ooit alles naar plek 15 gegooid, en er komen steeds meer redenen om daar niet te liggen... de deut bonus is useless als je die metaal bonus kan pakken, Sats zijn niet echt een optie op plek 15, ik heb planeten waar ik 1-3 energie per sat krijg... das gewoon, echt geen optie. Vind de terugbetaal tijd niet heel erg spannend; die wordt altijd steeds groter. Tis echter wel beetje jammer dat het verschil gewoon echt amper meetbaar is; 1 of 2 expo rondjes per dag zullen meer opleveren dan al di…
-
Quote from LoneRanger: “Quote from bassie36: “enige verandering met echte impact is idd de vermindering van gevechten met piraten/aliens in ontdekkerklasse. mocht tijd worden, en eigenlijk is het al te laat. de pushaccounts zijn al enorm groot. de pull accounts van "vrienden" worden wel overbodig, en de "vrienden" zullen wel in vm gaan na deze verandering. ” Nee, de vrienden blijven bestaan Buko. Dat probleem zit gewoon in de marktplaats. Vrienden kunnen gewoon boten of gs met je blijven verhand…
-
Quote from Woozy: “Morgen, 17 september, patchen we de publieke testservers met versie 7.5.0-beta3 De PST wordt om 10.00 uur CEST bijgewerkt. Ik heb nog geen extra maanvelden gezien Overigens mag ik hieruit concluderen dat "de merge " helemaal voorbij is en we een discussie houden over onder andere speed in uni 3? ” .nl heeft geen publieke testserver; dit betreft de origin server op .org d8 ik.
-
EXPO voor piraten verliest in bijna alle scenario's de winstgevendheid; alleen op 0.5 vliegkosten uni's in de LG/KV combi zit er nog een winstfactor op. Voor ZG/GV en andere bootjes is die compleet weg; let wel op dat, zolang er een winstfactor op piraten/aliens farmen zit expo's dus altijd beter zullen zijn dan mines gezien de ROI daarvan alleen maar daalt. Waar de gains in expo groeien (totaan dat je de gs niet meer snel genoeg kan uitgeven; dan stop die groeifactor. mja, dan hebben we het ove…
-
[TOT: 512.356.000] Kylo-Ren [FORCE] vs. Ziggy [RoT] (A: 88.818.000, V: 423.538.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Bolder: “Quote from Jillian: “Ik denk dat aliens en piraten ons van tijd tot tijd harder aanpakken. ” Lekker gedaan !En dat harder aanpakken door aliens en piraten?? Jillian, dat expo is een simpel iets, je stuurt en krijgt ( niets ) terug.. spannend??!!! Quote from Independence: “Leuke slap. Mooi om te zien dat die RoTjes aangepakt worden ” Dat dus.. ” aliens222.png niet echt hoor; de beroemde 1% Aliens zijn de echte tegenstanders.
-
[TOT: 512.356.000] Kylo-Ren [FORCE] vs. Ziggy [RoT] (A: 88.818.000, V: 423.538.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostIk denk dat aliens en piraten ons van tijd tot tijd harder aanpakken. Leuk gespot tho, doe wat leuks met de winst.
-
[TOT: 3.366.415.000] Toeter vs. renederoij [RoT] (A: 39.580.000, V: 3.326.835.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostOh oh, iemands werfproductie is gepest... Lekker gesnoept boldie
-
Syrabi's Sig Shop
Jillian - - Thuisplaneet
PostQuote from Syrabi: “Jillian-sig.jpg Het leek me leuk om het meisje heel ver de ruimte in te laten kijken, want Ogame, dus ik heb een mooie space gemaakt. Plaatje wat langer gemaakt, etc etc etc. Hopelijk vind jij het ook wat ” Helemaal prachtig; had het niet beter kunnen verzinnen
-
Syrabi's Sig Shop
Jillian - - Thuisplaneet
Post52Wd7U7aip9ZLQ7q9E6B6SdeIjnUzGa-KKKY4DguC6Rrxn-57S5M4yGU0nIgV9uUpen6fjx2OYdtjceC5DJKiDJ9Wg7soe007YTt47v6byARVmE3XQetqsTkatzh6vlCD3vzti0Sy65E3v0D04wgYX4L5Mg7BOF6lYqV Never. Stop. Exploring in grote letters, Beetje rumag stijl. Dan Jillian als een soort handtekening er ergens onder. Plaatje geknipt dat je alleen het meisje en de telescoop (gedeeltelijk?) in beeld hebt. Overduidelijk een sig in stijl voor de komende jaren ogame
-
[TOT: 99.275.800.000] Ash Ketchup [RoT] vs. Dobby [UFL] (A: 7.168.434.000, V: 92.107.366.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostMen vergeet dat HT helemaal geen token gebruikt heeft voor deze merge maar onderdeel was van de "geforceerde" merge, waar de top 20 regel helemaal niet van toepassing was. Fucking paupers. hoevaak moet dit nog duidelijk gemaakt worden.
-
Quote from Trucker: “Quote from Syrabi: “De spelers die zijn gemerged naar universa waar dat niet zou moeten kunnen, worden per geval bekeken. Ze krijgen dan hun DM van dat ticket vergoedt. Ik ga er alleen niet vanuit dat die spelers zelf een ticket gaan sturen, dus mocht je er zeker van zijn dat een speler niet in jouw uni zou moeten kunnen zitten, stuur dan even een ticket. Wij kijken er graag naar. ” 5a7b991dfca6f1905c7d0c164c50aee7.png Dus dit mag dan wel ofzo? Heel RoT is in Japetus terecht…
-
[TOT: 51.985.203.500] Lurtz [Ex Play] vs. MC Walter (A: 9.388.127.000, V: 42.597.076.500)
Jillian - - Hall of Fame
Postkan je weer een handje vol expo's versturen, lekker hoor.