Search Results

Search results 501-520 of 937.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Independence: “3/2/1 blijven Max rates ook al sta je nr1. Net als de minimum van 2/1/1 Klinkt raar, maar dit is vast gesteld. De extra metaal kan je dan apart sturen in de vorm van pulling. ” Mog jij ooit met mij handelen, herinner me dan even aan deze post; dan kan ik nog van de mogelijke handel afstappen.

• was even wachten! laat de merge discussies beginnen!

• Discussiedraadje merge 2020

Jillian - - Algemeen

Quote from Buckert: “Wordt er nog wat aan de server specs gedaan toevallig? Ik ga van 7x eco naar 6x, en van 70% deut verbruik naar 100%. Dus én ik produceer minder én het vliegen kost véél meer. Daarnaast wil ik ook wel erg graag mijn 350.000.000 vernietigde militaire punten terug. ” ik vrees dat iedereen die gemerged is na de fix kan fluiten naar zijn vernietigde punten en eerpunten. OgamenNL team had geroepen dat er na de merge ergens weer eens gekeken ging worden naar serverspecc wijzigingen…

• Aanvals blokkade 7-9

Jillian - - Klachten en bugs

het .org board heeft geloof ik ook een stuk meer teamleden;; ) (zeg maar, alleen al 8 coma's...)

• Ichie

Jillian - - Ex teamleden

tenor.gif Vers vlees! succes.

• ik dacht na de merge, toch maar even rondkijken. had nog wat grut thuis wat niet op expo was... On 02-09-2020 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Jenna Haze ________________________________________________ Light Fighter 1.000.000 Cruiser 28.419 Battleship 12.961 Battlecruiser 9.507 Espionage Probe 1 _________________________________________ Defender Manson for President [FORCE] ________________________________________________ Small Cargo 15.099 Large Cargo 18.420 Light Fighter…

Jillian - - Algemeen

Quote from ReWinD: “Quote from Independence: “ik doe een eerste aan name tot eind vd merge tijd. Meende 8 sept ofzo. Lijkt me logisch, maar wie weet.... ” Met alle respect maar ik wil het liever zeker weten dan een aanname. Straks komt over 2 maand warmachine opeens in zagadra . ” Duur: Permanent staat bij het item. er staat nergens dat die tijdelijk te gebruiken is; sterker nog, ze willen het transferen van servers dus voortaan altijd toelaten met dit item, en de eerder genoemde regels. Dus ja,…

Jillian - - Algemeen

Quote from Lord: “Quote from LoneRanger: “Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar. Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. ” Quote from FAQ: “Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via ee…

Jillian - - Algemeen

was bij de aankondiging van de merge al bekend. Japetus heeft het niet veel beter, nieuwe nr1 heeft ruim 2x zoveel punten als de voorheen nr1.. en dan zitten er nog 2-3 accs bij die ook groter zijn dan de voormalige.. om nog maar niet te beginnen over de voorheen #2, zal me niets verbazen dat die de top 20 uit is na de merge...

Jillian - - Algemeen

tokens staan in de winkel 500k per stuk. las op discord ook al dat iemand naar .en gemigrate is ermee;

Jillian - - Algemeen

Quote from MiniMe: “Met de update voor groep 2 en 3 komt ook de update dat je kaartjes kan kopen voor mergen naar andere uni's ” Groep 2 en 3 kunnen nu Echter nog geen item in de winkel om te kopen - misschien dat ik die na merge zie.

Jillian - - Algemeen

Quote from BeLikeMe: “Quote from MiniMe: “Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld? A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije ke…

• Quote from Independence: “Quote from Jillian: “Quote from MiniMe: “Ik zal nog een keer de melding maken bij GF. Als ze nog tijd hebben om er naar te kijken ” in dit stadium van het spel is het natuurlijk niet zo spannend.Echter in de start van een uni kan zoveel % extra productie op je main een groot verschil brengen. Als ze het niet kunnen oplossen, misschien gewoon zo aanpassen dat de feature zich bij iedereen voordoet. ” ik voel hier wel wat voor om dit vast te maken. Dan heeft “hoofdplaneet”…

• Quote from MiniMe: “Ik zal nog een keer de melding maken bij GF. Als ze nog tijd hebben om er naar te kijken ” in dit stadium van het spel is het natuurlijk niet zo spannend. Echter in de start van een uni kan zoveel % extra productie op je main een groot verschil brengen. Als ze het niet kunnen oplossen, misschien gewoon zo aanpassen dat de feature zich bij iedereen voordoet.

• nope, allebij capped op processors/kruipers.

• daar is die weer; na de bekende random logouts was ik even offline, en ik zie nu een verschil op de planeten. e54dde1564.png f6ac092503.png

• lekker recycle hitje mooie expo bootjes ook

• deze feature nu paar keer op rij mee gemaakt op ganimed; het is niet echt de basisproductie die dubbel is, verschil is bij mij gewoon 1.5x van de totale productie; (give or take) Zelfde mines, beiden geen boosters.. vind het geen ramp, maar terugkijkend, heb ik dit vaker meegemaakt; maar altijd afgeleid naar dat ik planeet vergeten was te legen ofzo.. nooit verder over nagedacht. plaatje1.png plaatje2.png //edit nu na een uur na legen nog geen verschil gezien; zou het alleen offlinetijd zijn ?

Jillian - - Algemeen

Quote from Syrabi: “Quote from DingDongDing: “Ik heb Pegasus,gemini, zaga en uni3 een account. Wat gebeurt er dan mee. Pegasus en gemini na uni3? Ook al beland mijn gemini dan in de top 20? ” Je zult altijd een uni hebben om naar toe te verhuizen. Afhankelijk van de voorwaarden kun je wel of niet kiezen in welke uni je komt. Pas je volgens de voorwaarden nergens, dan pas je tegelijkertijd ook overal.Ik plak even wat tekst uit de post: "Indien je in de top 20 van elke mogelijke server zou belande…

Jillian - - Algemeen

Transfer limitations: - You can’t transfer to servers that aren’t above a certain age. - If you would land within the top 20 on a server, you can’t transfer to it. - If you’d land within the top 20 on every possible server, you can choose all servers again (Basically: you always have at least 1 server you can transfer to). bovenstaande limitaties zijn alleen van toepassing op transfer items en dus niet op de geforceerde merge.