Search Results
Search results 521-540 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Independence: “Quote from Jillian: “even de belangrijkste vraag van de dag Heeft japetus nog een handelaar of wordt ik gedwongen om naar een uni te mergen zonder handelaar? want als dat het geval is dan is er stront aan de knikker en gaan er boze telefoontjes komen enzo. ” als de uni waar je naar toe merged nog handelaar heeft, geen probleem toch? Als die uni het niet heeft...... :p ” bedankt voor het niet begrijpend lezen EN niet beantwoorden van mijn vraag. kunnen we dit behandelen …
-
even de belangrijkste vraag van de dag Heeft japetus nog een handelaar of wordt ik gedwongen om naar een uni te mergen zonder handelaar? want als dat het geval is dan is er stront aan de knikker en gaan er boze telefoontjes komen enzo.
-
niet kunnen inloggen
PostQuote from ReWinD: “Ik had een keer een probleem met betalen. Het was opgelost in 15 minuten. ” Ik had ooit een keer betaald; maar niet zoals ik wou (was op een of andere manier een e-check) heb na 19 maanden nog geen reactie.
-
falen van admin team
Postik was eigenlijk niet van plan om te reageren op een nieuw "admin doen hun werk niet" topic. Maar na het lezen van het topic begin ik te twijfelen of ik toevallig de verkeerde taal geleerd heb op de basisschool - kan iemand dit voor mij ophelderen?
-
Nieuwe solo Top 10 [TOT: 3.805.253.000] DMT [n00dles] vs. Kale [Lms] (A: 314.154.000, V: 3.491.099.000)
Jillian - - Hall of Fame
Post@Spacefighter het houd niet op, niet vanzelf
-
Quote from Abremsev: “Quote from Jillian: “Het punt is dat verdediging dus een manier kan worden om te "saven" want je gooit alles in deff, en verkoopt het daarna aan de uberturtle in de uni door voor ca. 90%/95% waarde; verdedigingswerken zijn gebouwen; ik heb nog nooit een geheel gebouw na montage uit zijn fundering getild zien worden en in een vrachtschip geladen zien worden. (ja oke, kleine gebouwen misschien, maar de grotere kanonnen zijn niet klein) ” Convoi Exceptional my friend. Complete…
-
Het punt is dat verdediging dus een manier kan worden om te "saven" want je gooit alles in deff, en verkoopt het daarna aan de uberturtle in de uni door voor ca. 90%/95% waarde; verdedigingswerken zijn gebouwen; ik heb nog nooit een geheel gebouw na montage uit zijn fundering getild zien worden en in een vrachtschip geladen zien worden. (ja oke, kleine gebouwen misschien, maar de grotere kanonnen zijn niet klein)
-
[TOT: 17.407.880.000] Admiral Adama vs. The Script [TROL] (A: 3.411.125.000, V: 13.996.755.000)
Jillian - - Hall of Fame
PostQuote from Legend.bdr: “En nee @RoadRunner, kom op.. dan moet hij nog een lange weg gaan.. ik gok dat kale eerst die titel krijgt ” Kale is de swami titel echt allang voorbij
-
Quote from Kreela: “De oorzaak van de Bug is tijd. En die tijd gaan we ff Fixen zoals Nintendo het al deed in 1990. Microsecondes worden toegevoegd aan de timer. Dan is het afgelopen met de Bug omdat je elkaar nooit dan meer op dezelfde tijd ontmoet. ” Ik zie meer een scheduling probleem waarin verzonden vloten niet gelijk behandeld worden als gevechten;
-
runescape
Jillian - - Space tavern
Postrunescape. oh .. heb daar als kleine kleuter echt teveel uur in zitten; sterker nog paar jaar terug op oldschool nog een paar maanden flink nolife gespeeld... zucht. Dark memories
-
Quote from Flugel25: “Ga hier toch voor uni 5. u10 heb ik ook kort gespeeld, maar de kracht van u5 vond ik vooral dat het verschil tussen de rang 1 en rang 15 eigenlijk de gehele uni lang niet zo gek groot werd. Tijdens de hele levensduur van de uni was niemand oncrashbaar en werden geregeld de grootste vloten neergehaald. Wat ook opviel was dat vrijwel iedereen rebuilde en daarmee ook geregeld de aanvallende partij na een tijdje weer neer kon halen. Dit alles zorgde voor een uni die ondanks zij…
-
Quote from paul-maximilianus: “Quote from Gorilla: “Als we takeoff mogen geloven is er meer kans om 20x geen maan te krijgen dan dat je in een zwart gaat gaat wat nog redelijk vaak voorkomt ” Bij mij is dit zeker, ik ben van de ca. 300 expedities er nog geen 1 kwijt geraakt in Pega. Als ik na 300 maanpogingen er nog niet 1 heb gooi ik mijn planeet weg. ” in 2 weken tijd 2 zwarte gaten.. ca. 300 expo's per week; is ongeveer 1% van me expo's zwart gat - dat is 3-4x zoveel als gemiddeld. Guess i'm …