Search Results
Search results 541-560 of 937.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Takeoff: “"Dit soort slagen is waarvoor je OGame speelt!" Jij bent snel tevreden, bijna evenveel vloot kwijt als de verdediger en amper winst ” Je hoeft ogame natuurlijk niet alleen maar voor de winst te spelen; Echter is dit in mijn ogen meer een suicide hit dan een top 10.
-
Quote from Meurtrier NL: “Zoals eerder gezegd: dit klopt niet. Indien de verdediger op tijd had gesaved had er geen CR geweest. De lag wordt niet veroorzaakt door het saven, maar door de grote aantallen in de daadwerkelijke slag. ” Wie zegt dat daar de lag door veroorzaakt wordt? ik zie serverside lags puur door een expo te versturen...
-
Quote from BeLikeMe: “Quote from Lord: “Nu ja, je kunt het heel vervelend vinden. Je kunt ook dit voorbeeld volgen; [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000) Vervolg nr 2 [TOT: 46.989.870.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 8.402.799.000, D: 38.587.071.000) Het is niet zo dat je de winst hebt moeten inleveren of dat er geen slag is geweest... De wereld en het universum vergaan niet. Dus ik zou zelf vanuit beide posities nie…
-
Quote from Lord: “Dus dan zeg ik, verdediger, lever alles maar in. Nee zegt de verdediger, ik heb gesaved, niet mijn fout. Dan zeg ik, aanvallers, lever de winst maar in want die komen uit een bug. Nee zeggen de aanvallers dan, niet onze fout de slag is gemaakt. Dus aanvallers hebben een CR om te bewijzen dat de slag is geweest, verdediger heeft zijn/haar vloot nog om te zeggen ik heb gesaved. Succes, pick a side. Je kunt wel proberen alles in de schoenen van "het team" te schuiven, maar als je …
-
Ik zoek advocaten
PostQuote from TheDutchRitual: “Quote from Takeoff: “En wat betreft cheaters die hun geld verliezen: je accepteert de regels wanneer je het spel speelt, als jij er dan geld in stopt en de regels overtreed is dat ook gewoon je eigen schuld. Anders zouden niet free-to-play games nooit cheaters kunnen bannen. ” dat wil ik je wel eens horen zeggen wanneer je meer dan 4500 euro in je account hebt zitten ... wat voor redenering is dat nou weer ” Als je 4500 euro in je account steekt, en dan ook nog eens r…
-
@Spacefighter Het houd niet op... etc Lekker gevloogt.
-
[TOT: 158.996.000] DMT [n00dles] vs. Kale [Lms] (A: 124.000, V: 158.872.000)
Jillian - - Hall of Fame
Postziet er uit als een rare expo vloot. lekker gesnoept tho.
-
Quote from swami_dude: “Uni 10.nl ” Dit x zoveel - de tijd van 10000+ spelers (of waren het er zelfs 20000 in het begin van uni 10? ik weet het echt niet meer) - De tijd dat top 100 staan iets betekende - De tijd dat het gros van de actievelingen het spel nog redelijk aan het leren was, en maar een enkeling "alles al door had" - De tijd dat interceptors nog niet bestonden - De tijd dat je alleen nog maar commander had - De tijd van THHG - De tijd van zoveel meer andere groepen spelers... - De ti…
-
Patch notes
PostIk zie dat ingame de patchnotes maar tot versie 5.7 gaan, gezien we nu op 7.2 ofzo zitten... is er misschien de mogelijkheid dat die ooit bijgewerkt wordt?
-
Draadjes idee 3.0
Jillian - - Ideas Planet
PostQuote from Abremsev: “Ik zal het is in de groep gooien om te kijken wat de mogelijkheden zijn! ” in het "ex-files" board kunnen we bijvoorbeeld wel liken
-
Draadjes idee 3.0
Jillian - - Ideas Planet
PostQuote from Abremsev: “Geen idee waarom die weg is, ik ga op onderzoek uit! Helemaal met je eens. ” Deze is er in de meeste rubrieken nooit geweest; Het is altijd "niet mogelijk" geweest om dit wel voor alle gebruikers toe te laten. Al hebben admins etc vaak de like knop wel.
-
Draadjes idee 3.0
Jillian - - Ideas Planet
PostQuote from swami_dude: “Ik las hier een goed idee, maar helaas was het topic al gesloten. Ik dacht start dus een nieuw topic om mijn steun uit te spreken voor dit idee. Mijn voorstel is om gewoon te stoppen met coupons te geven aan een waardeloze mod functie op een board wat zo dood is dat als een topic meer dan 2 of 3 reacties krijgt het een wonder is. Mocht een topic dan eindelijk genoeg prikkelen om wat reacties uit te lokken dan worden deze zonder goede reden op slot gegooid. Dit voelt als e…
-
Quote from fire rain: “ex play aka nbam gewoon dikke poep kansloze ventjes waar niet mee valt te praten elke mil verlies van hun is er weer 1tje meegenomen lekkere bitchslapp ga zo door ach rene niet janken zelfs ik heb nog is een paar honderd mill bij je opgehaald geen vloot geen deff maar wel dik 700mil en geen act geen wonder dat je weer is aan het kortste eind trekt elke keer maar wachten dat je terug zou komen in zaga en niks ik ga in vmode en ja hoor daar popt dat onkruit weer op ~HT @01-0…
-
Belediging??
Postbeledigend voor olifanten, dus vind de waarschuwing ergens wel gepast. on a serious note, beledigingen en humor zijn subjectief;
-
Wie reageert er na jou?
Jillian - - Thuisplaneet
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Ik kijk hier genoeg, maar overrated enzo. Volgende is Random ” wrong! HT is volgende.
-
jammer rene! Ps. Rene die saved, das wel iets nieuws tho
-
Expo
PostIn een ander topic had ik m laatst wel